2017-01-04, 00:48
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Varför är Anna Book så himla arg på allt och alla? Hon ger sken av att vara så himla bitter och tycker synd om sig själv hela tiden.

Jag fattar ju att man är bitter när man lever ett liv i misär som hon gör med allt vad det innebär. Men de jag inte fattar varför gör hon inte något åt det, är hon så dålig slö och korkad att hon på riktigt inte kan ta hand om vare sig själv eller ett hushåll?

För mig blir det än mer obegripligt att hon sedan stoltserar med det i TV när vanligt folk skulle skämmas och ta sig i kragen.

Tror hon inte mår så bra, men när hon har så urusel karma och är den mest skenheliga personen jag läst om så kan man inte tycka synd om henne. Tror hon är riktigt avis på de andra mer framgångsrika "artisterna". Hon saknar all form av självinstink, därför skäms hon inte heller.
Citera
2017-01-04, 01:16
Medlem
Men hur kan det vara Arga Snickarens fel att diskmaskin och kylskåp krånglar? Oftast krånglar såväl både diskmaskin som kylskåp pga användaren, dvs diskmaskinen packas allt för full och med för mycket skit och kylskåpen packas allt för fulla så att kylagregatet får gå på max osv.
Och angående matbordet som har tvingats bytas ut FLERA gånger, är det något matbord som Arga Snickaren har byggt? Om inte, hur kan det då vara Arga S fel att bordet går sönder?
Citera
2017-01-04, 01:29
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Hon saknar all form av självinstink, därför skäms hon inte heller.

Med största sannolikhet är det så ja.
Citera
2017-01-04, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Book heter det! Jävla näthatare.

För kännedom:

- Boken om Anna Book skriven i samarbete med Görel Swedrup (Sportförlaget i Europa) ISBN 978-91-85319-1. Utkom 2008
Citera
2017-01-04, 09:36
Medlem
kostymnisses avatar
Om dom nu tvingats byta ut köksbordet flera gånger, varför i h-e köper dom då inte en annan sorts bord istället om det nu är så kasst?
Ett matbord kostar inte alltför mycket och med tanke på hur viktigt det ändå är i de flesta hem så är det ju värt en del cash, speciellt med tanke på hur länge man brukar ha ett sådant!
Och hur mycket "tummen mitt i handen" har man om inte kan sätta upp ett köksskåp alt ta ner detsamma?

Jag skall inte bry mig egentligen men idioter gör mig förbannad och det där är typiska tecken på idioter...
Citera
2017-01-04, 10:32
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Med största sannolikhet är det så ja.

Till Stolledanos försvar kan väl sägas att hon inte är ensam om uppmärksamhetstörstande och smått desperata inlägg för att försöka hålla sin popularitet vid liv. Det är snarast legio i dagens "sociala media-värld".
Citera
2017-01-04, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
För kännedom:

- Boken om Anna Book skriven i samarbete med Görel Swedrup (Sportförlaget i Europa) ISBN 978-91-85319-1. Utkom 2008

https://www.amazon.co.uk/Boken-om-An.../dp/9185319155

Kanske blir samlarvärde i framtiden?
Citera
2017-01-04, 11:05
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Varför är Anna Book så himla arg på allt och alla? Hon ger sken av att vara så himla bitter och tycker synd om sig själv hela tiden.

För mig blir det än mer obegripligt att hon sedan stoltserar med det i TV när vanligt folk skulle skämmas och ta sig i kragen.
Ähhhh...
Problemet är nog inte mer konstigt än att hon märkt att hon inte synts i media på ett tag..
Då passar det bra att dra upp nåt gammalt. IGEN!

Anna B tillhör kategorin "känd för att vara känd" dvs avd F-kändisar
Har hon presterat någonting inom sin bransch sen "ABC"?? var det 19..84?
Citera
2017-01-04, 14:07
Medlem
Bladgulds avatar
Det är alltså någon annans fel att Anna Toledano-Books glas måste torkas efter disk? Kan det bli mer I-landsproblem än så? 😳
Citera
2017-01-04, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Det är alltså någon annans fel att Anna Toledano-Books glas måste torkas efter disk? Kan det bli mer I-landsproblem än så? 😳
Ja, det var tydligen arga snickarens fel Samma sak att de måste tvätta sin vita soffa en gång i månaden... lider verkligen med Anna *styrkekramar*
Citera
2017-01-04, 16:30
Medlem
Isnatts avatar
Undrar hur det var efter att Arge varit där. Att familjen pustade ut, tänkte 'ahh, äntligen lugn och ro ett tag!'
Men så dröjde det inte länge innan ljudet skar igenom bostaden: 'Roberto-.. ROOOOBERTOOO!' och då visste dom, jahapp, nu börjas det igen..nu är det fel på nåt
Citera
2017-01-04, 16:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Ja, det var tydligen arga snickarens fel Samma sak att de måste tvätta sin vita soffa en gång i månaden... lider verkligen med Anna *styrkekramar*
Ja, man undrar ju hur skitiga familjen Tunna egentligen är som inte klarar av att ha en vit soffa. Jag vet barnfamiljer (alltså SMÅ barn) som klarar av det utan att behöva tvätta soffan varje månad. Tunnans "barn" är 14-25 år. Kanske hon ska satsa på att införa dusch- och tvättvanor för familjen i stället för att klaga på Arga Snickaren?

Dessutom kan man lägga på en filt eller liknande om man är rädd om någon möbel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in