Citat:
Ursprungligen postat av
Ovcharka
Hon är någorlunda intressant, tycker jag. Anledningen till varför jag tycker det är för att hon är en vanlig Svensson - hon skulle kunna vara ens granne - men med den betydande skillnaden att hon visar upp sitt liv för allmänheten på ett sätt som grannen inte gör.
Vi har alltså inblick i en vanlig Svenne-banans liv. Hade jag hittat min grannes privata blogg så hade jag säkerligen läst den också, om den bjöd på intima och personliga detaljer som denne inte bjuder på annars.
Sedan finns det ju ett antal bonusar. Anna må vara en vanlig Svensson, men hon tror att hon är en super-star (Det tror media också, till vis del, varför hon syns i TV då och då = Än mer insight i hennes liv).
I.o.m. att hon tror att hon är en super-star, en kändis, influencer, bloggerska världsartist etc, så formar hon sitt liv därefter. Allt i Annas värld ska framstå som top-notch - något utöver det vanliga.
Detta lyckas hon inte alltid med. Det är därför vi har bilder på fake-handväskor, fake-tänder från macken, hyreslägenheter i Spanien ("Seguna casa") och pulversås.
Hon försöker väldigt mycket att vara något hon inte är. Och det är underhållande.
Kort sagt: Vi har inblick i en vanlig Svenssons liv. En Svensson som försöker leva upp till den bild hon har utav sig själv som kändis och stjärna.
I Annas Universum är Anna en mästerkock, redo att ge ut matlagningsböcker.. Ännu har inget bokförlag nappat...
I Annas Universum är det mycket konstigt, då hon konstant får höra av sina fans om önskemål på hennes recept..
All matlagning består av grädde, socker å så vidare tex en sallad gör man typ så här: Enligt Anna blandar man i 3 l grädde, lite konjak, typ en halv flaska, lite vin en dunk går bra , socker 3 dl funkar.. Salladen måste ju låta lite krispig när man tuggar den och sist men inte minst två salladsblad, två skivor gurka och sedan blandar man efter egen smak enligt Annas recept å voila
En restaurangsallad blev skapad av Annas fantastiska, ödmjuka O C H kreativa händer.
Musik skapar Anna varje dag i sitt huvud och det tar sin tid att vara kreativ, NÄR man faktiskt har ett heltidsjobb och jobbar hårt VARJE dag ( även på helgerna)!!! Anna arbete går ju ut på att duscha, äta, kolla på tv å så vidare.. Hon hinner inte med något mer i sitt hektiska artist liv. Så det får ta sin tid att fila på skivan ALLA väntat på. Det kan väl ta sisådär 30 år, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. För Annas del finns det i godisskålen framför henne 1 mm bort..
Anna är ju fantastisk konstnär som skapat sina alldeles egna alster (på keramikkurs, som var betald)
Nu kan Gynning mfl slänga sig i väggen för snart kommer Anna med en alldeles e g e n servis,
Anna väntar bara på att någon ska ringa henne och erbjuda ett samarbete...snart..ringer.. Någon.. snart..
Anna har ju även världens mest fantastiska hud, så slät och fin.
Ibland blir det fel på mobilkameran och då ser Anna plötsligt äldre ut...
Anna ska skriva böcker och ha poddar om sitt sexliv överallt, då ska alla kvinnor få veta varför Anna har så slät hud.
Konstigt nog har inget mediabolag nappat där heller, men förut var Anna tvungen att tacka nej för hon var så upptagen hela tiden med sitt artistliv där hemma, det är Anna i och för sig nu också..