2020-08-31, 21:43
Medlem
Det står ju om henne i stora tråden om Antonios våldtäkt, likaså står det om Anna i Feliciatråden och BL tråden och om My tråden så det finns säkert över 100 000 inlägg om Anna i detta forum.
Citera
2020-08-31, 21:46
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, det har du rätt i. Jag såg lite fel. Men även 40 000 inlägg på sin egen tråd är ju imponerande.
Vad är imponerande med att massproducera intetsägande inlägg? Få se nu, 100 skräpinlägg per dag i ett drygt år...
Citera
2020-08-31, 22:02
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Vad är imponerande med att massproducera intetsägande inlägg? Få se nu, 100 skräpinlägg per dag i ett drygt år...
Jag menade mest att hon har genererat 40 000 inlägg i sin tråd här på Flashback.
Det är ett aningen uppseendeväckande högt antal inlägg, för vem som helst.
Senast redigerad av Rimbert 2020-08-31 kl. 22:07.
Citera
2020-08-31, 22:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Jag menade mest att hon har genererat 40 000 inlägg i sin tråd här på Flashback.
Det är ett aningen uppseendeväckande högt antal inlägg, för vem som helst.
Ja... 100 skräpinlägg per dygn...
Citera
2020-08-31, 22:15
Medlem
Skulle inte förvåna mig om hon får betalt på nåt sätt från Flashback via reklamen i tråden!
Citera
2020-08-31, 22:15
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ja... 100 skräpinlägg per dygn...
Jo, det skrivs mycket skräp i denna tråden.
Men den är väldigt underhållande oftast.
Citera
2020-08-31, 22:36
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Inte så lätt när man inte gått färdigt grundskolan

Citat:
Vilka är vi att förhäva oss egentligen?
Det är inte vem som helst som har 50 000 följare på Instagram och har över 68 000 inlägg på sin tråd på Flashback och 14 miljoner visningar i samma tråd.
Det är enastående egentligen...

Hatten av för dig Anna, du är en personlighet som underhåller de flesta.

Hon är någorlunda intressant, tycker jag. Anledningen till varför jag tycker det är för att hon är en vanlig Svensson - hon skulle kunna vara ens granne - men med den betydande skillnaden att hon visar upp sitt liv för allmänheten på ett sätt som grannen inte gör.

Vi har alltså inblick i en vanlig Svenne-banans liv. Hade jag hittat min grannes privata blogg så hade jag säkerligen läst den också, om den bjöd på intima och personliga detaljer som denne inte bjuder på annars.

Sedan finns det ju ett antal bonusar. Anna må vara en vanlig Svensson, men hon tror att hon är en super-star (Det tror media också, till vis del, varför hon syns i TV då och då = Än mer insight i hennes liv).

I.o.m. att hon tror att hon är en super-star, en kändis, influencer, bloggerska världsartist etc, så formar hon sitt liv därefter. Allt i Annas värld ska framstå som top-notch - något utöver det vanliga.

Detta lyckas hon inte alltid med. Det är därför vi har bilder på fake-handväskor, fake-tänder från macken, hyreslägenheter i Spanien ("Seguna casa") och pulversås.

Hon försöker väldigt mycket att vara något hon inte är. Och det är underhållande.

Kort sagt: Vi har inblick i en vanlig Svenssons liv. En Svensson som försöker leva upp till den bild hon har utav sig själv som kändis och stjärna.
Citera
2020-08-31, 23:14
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det står ju om henne i stora tråden om Antonios våldtäkt, likaså står det om Anna i Feliciatråden och BL tråden och om My tråden så det finns säkert över 100 000 inlägg om Anna i detta forum.

Kanske inte 10 00 i själva tråden men med 10 00 inlägg kopplat till henne.
Citera
2020-09-01, 01:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Hon är någorlunda intressant, tycker jag. Anledningen till varför jag tycker det är för att hon är en vanlig Svensson - hon skulle kunna vara ens granne - men med den betydande skillnaden att hon visar upp sitt liv för allmänheten på ett sätt som grannen inte gör.

Vi har alltså inblick i en vanlig Svenne-banans liv. Hade jag hittat min grannes privata blogg så hade jag säkerligen läst den också, om den bjöd på intima och personliga detaljer som denne inte bjuder på annars.

Sedan finns det ju ett antal bonusar. Anna må vara en vanlig Svensson, men hon tror att hon är en super-star (Det tror media också, till vis del, varför hon syns i TV då och då = Än mer insight i hennes liv).

I.o.m. att hon tror att hon är en super-star, en kändis, influencer, bloggerska världsartist etc, så formar hon sitt liv därefter. Allt i Annas värld ska framstå som top-notch - något utöver det vanliga.

Detta lyckas hon inte alltid med. Det är därför vi har bilder på fake-handväskor, fake-tänder från macken, hyreslägenheter i Spanien ("Seguna casa") och pulversås.

Hon försöker väldigt mycket att vara något hon inte är. Och det är underhållande.

Kort sagt: Vi har inblick i en vanlig Svenssons liv. En Svensson som försöker leva upp till den bild hon har utav sig själv som kändis och stjärna.

I Annas Universum är Anna en mästerkock, redo att ge ut matlagningsböcker.. Ännu har inget bokförlag nappat...
I Annas Universum är det mycket konstigt, då hon konstant får höra av sina fans om önskemål på hennes recept..
All matlagning består av grädde, socker å så vidare tex en sallad gör man typ så här: Enligt Anna blandar man i 3 l grädde, lite konjak, typ en halv flaska, lite vin en dunk går bra , socker 3 dl funkar.. Salladen måste ju låta lite krispig när man tuggar den och sist men inte minst två salladsblad, två skivor gurka och sedan blandar man efter egen smak enligt Annas recept å voila
En restaurangsallad blev skapad av Annas fantastiska, ödmjuka O C H kreativa händer.

Musik skapar Anna varje dag i sitt huvud och det tar sin tid att vara kreativ, NÄR man faktiskt har ett heltidsjobb och jobbar hårt VARJE dag ( även på helgerna)!!! Anna arbete går ju ut på att duscha, äta, kolla på tv å så vidare.. Hon hinner inte med något mer i sitt hektiska artist liv. Så det får ta sin tid att fila på skivan ALLA väntat på. Det kan väl ta sisådär 30 år, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. För Annas del finns det i godisskålen framför henne 1 mm bort..

Anna är ju fantastisk konstnär som skapat sina alldeles egna alster (på keramikkurs, som var betald)
Nu kan Gynning mfl slänga sig i väggen för snart kommer Anna med en alldeles e g e n servis,
Anna väntar bara på att någon ska ringa henne och erbjuda ett samarbete...snart..ringer.. Någon.. snart..

Anna har ju även världens mest fantastiska hud, så slät och fin.
Ibland blir det fel på mobilkameran och då ser Anna plötsligt äldre ut...
Anna ska skriva böcker och ha poddar om sitt sexliv överallt, då ska alla kvinnor få veta varför Anna har så slät hud.
Konstigt nog har inget mediabolag nappat där heller, men förut var Anna tvungen att tacka nej för hon var så upptagen hela tiden med sitt artistliv där hemma, det är Anna i och för sig nu också..
Citera
2020-09-01, 03:41
Medlem
Lala.s avatar
Jag kollade precis på Annas live från 28onde. Hon är arg för att folk väljer att ”misstolka precis allt hon säger”.
Alltså vilken dubbelmoral. Hon fattar alltså inte att hon själv misstolkar massa vänliga kommentarer hon får? En frågade henne hur hon mår och hon blir sur för att hon ”svarat på den frågan 700 gånger”.

En annan frågade om hon saknade att besöka andra länder än Spanien eftersom hon har ett hus i Spanien. Anna väljer att misstolka den frågan också och säger att hon inte ”fattar vad hon menar med hus” och att hon ”blandar ihop henne med Pernilla Wahlgren”. Hon som ställt frågan vad om ursäkt och skrev att hon menade lägenhet. Det var tydligen en hemsk felsägning enligt Anna. Hur kan det vara så hemskt att tro att hon bor i hus i Spanien? #lättkränkt
Citera
2020-09-01, 04:21
Medlem
Lala.s avatar
Har Anna book och Magdalena Graaf haft något otalt med varandra? Anna säger att Magdalena är arg för något 10 år senare som aldrig ens har hänt. Vad handlar det om???
Anna säger däremot att hon ”aldrig ältar saker”. Haha
Citera
2020-09-01, 05:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Har Anna book och Magdalena Graaf haft något otalt med varandra? Anna säger att Magdalena är arg för något 10 år senare som aldrig ens har hänt. Vad handlar det om???
Anna säger däremot att hon ”aldrig ältar saker”. Haha
Anna var vän med Magnus Hedman under skilsmässan och "hjälpte Magnus att "ta hand om" flyttlasset från Skottland.

https://www.expressen.se/noje/extra/...gdalena-graaf/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in