2020-09-06, 06:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Skillnaden mellan Anna och Pernilla inte alltför stor? Pernilla har gjort musikaler, teater, tv som bland annat senaste julkalendern. Hon har en framgångsrik egen scenshow och en tv/serie. Hon har en affär, hon designar kläder under eget namn. Jag är inget fan av Pernilla, men hon har en riktig karriär. Som inte går att jämföra med Anna.

Citat:
för de är ju mest kända för
deras första insats på Mello.
Det jag avsåg med inlägget, som dessutom är ett svar på artister från 80talet..
är att de flesta förknippar Pernilla främst i musikväg med hennes Piccadilly Circus, det var där hennes egna kändis karriär kom igång..
Min inlägg handlade dessutom inte om VAD de har gjort, utan för vad de framför allt är kända för i musikväg.
Frågar man folk, vilka låtar de förknippar Pernilla med kommer de bara ihåg 1 låt.
Där vinner faktiskt Anna med 2 låtar.. ABC och Samba Sombero..
Senast redigerad av cece123 2020-09-06 kl. 06:40.
Citera
2020-09-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det jag avsåg med inlägget, som dessutom är ett svar på artister från 80talet..
är att de flesta förknippar Pernilla främst i musikväg med hennes Piccadilly Circus, det var där hennes egna kändis karriär kom igång..
Min inlägg handlade dessutom inte om VAD de har gjort, utan för vad de framför allt är kända för i musikväg.
Frågar man folk, vilka låtar de förknippar Pernilla med kommer de bara ihåg 1 låt.
Där vinner faktiskt Anna med 2 låtar.. ABC och Samba Sombero..
Jag skulle tro att andelen folk som svarar Samba Sombrero utöver ABC inte är större än andelen som svarar Svindlande affärer eller Let the spirits fly utöver Picadilly Circus.
Citera
2020-09-06, 08:10
Medlem
moralhoras avatar
Jag undrar hur Anna känner kring bästaste och käraste vännen Lou Lou Lamotte som skulle tävlat i Eurovision? Styrkekramar?
Citera
2020-09-06, 08:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag undrar hur Anna känner kring bästaste och käraste vännen Lou Lou Lamotte som skulle tävlat i Eurovision? Styrkekramar?
Eller avundsjuka? Kanske Anna tycker att det är hon som ska stå på scen.
Citera
2020-09-06, 08:27
Medlem
På tal om Annas stora låtskatt av minst 31 låtar på 35 år så är det lite förvånande att hon väl aldrig nämner sin stora hit från Toffelhjältarna ... Kärleksbrevet till John.
Citera
2020-09-06, 08:32
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/ZnF5NTN

Lite ögongodis 😉

Jag lider med byxorna på den sjätte bilden. De är levande begravda.
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-09-06 kl. 08:39. Anledning: Felstavning
Citera
2020-09-06, 08:38
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja han hyssjade henne

Men hennes reaktion och svar kändes så himla märkligt , jag har inte repat humör eller nånting , jag ställde bara en allmän fråga, även jag måste väl få ställa en allmän fråga ”

Roberto verkar iallafall väldigt trevlig och lugn och omtänksam .

Fantastiskt! Roberto lyckades repa lite mod när Anna repade humör! Fortsätt så, Roberto. Det kan bli början på något stort.
Citera
2020-09-06, 08:47
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Vad var syftet med denna live? Jag orkade knappt se på tristessen. Roligast var dock när någon frågade vad hon skulle göra ikväll och Annas puls ökade och irritationen lyste igenom direkt. Hoppas nu hon har massa billigt dasspapper från ÖB så Anna kan torka lilla stjärten om hon kommer åt. Kanske skitroliga Roberto får hjälpa till? 💩 🙈🍑

Var det den här liven som skulle vara "100 procent Anna"? Eller sitter Fettet fortfarande och filar på manuset till den, och det här var typ trailern eller nåt?
För jag hade väntat mig åtminstone ett par timmars grava utbrott om alla "haters" och "troll" och "fucking motherfuckers" som "ljuger och förtalar".
Men jag klagar inte. Det är ju alltid trevligt att få vara med och vänta medan Anna vältrar ut och "slänger lite grejer".
Att få vara med i Annas vardag. I MÄRSTA. Det är där det händer!
Citera
2020-09-06, 08:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Jag lider med byxorna på den sjätte bilden. De är levande begravda.
Ja det var ingen fager syn
Citera
2020-09-06, 08:55
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Precis, och Pernilla har ju trots allt varit bred också. Gjort mycket teater, musikaler, skådespelat inom tv och film. Hon har ensam lyckats försörja fyra barn.

Så det är väl i så fall mer jämförbart med det tunga lass Roberto får dra när han ska snurra runt ett hushåll lata tjockisar på en väktarlön.

Ja, Pernilla har inte bara försörjt sina barn, hon har dessutom sett till att barnen blivit vettiga och driftiga nog att försörja sig själva när de blivit vuxna.

Inte ens det har Anna klarat av. Det är Roberto som försörjer dem. Då som nu. Och den äldsta är 30 år. Och inte ens hans biologiska unge. Och så hennes "pojkvän" som han också fått på halsen nu.
Citera
2020-09-06, 09:16
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Var det den här liven som skulle vara "100 procent Anna"? Eller sitter Fettet fortfarande och filar på manuset till den, och det här var typ trailern eller nåt?
För jag hade väntat mig åtminstone ett par timmars grava utbrott om alla "haters" och "troll" och "fucking motherfuckers" som "ljuger och förtalar".
Men jag klagar inte. Det är ju alltid trevligt att få vara med och vänta medan Anna vältrar ut och "slänger lite grejer".
Att få vara med i Annas vardag. I MÄRSTA. Det är där det händer!

Jo men jag tror att Roberto har försökt prata med Anna och att det var för hans skull det blev en kort live igår .
Citera
2020-09-06, 09:24
Medlem
Apropå de bilder som någon lade ut här häromdagen, började jag fundera på om något hände mellan henne och Jonas Hallberg? Det var så mycket gullande ett tag. Blev det någon känd konflikt där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in