2020-08-25, 06:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Borde ge exakt motsatt effekt. Ju fler som berörs desto fler som tittar. Denna tråd måste vara orsaken till alla småjobb och alla samarbeten hon haft senaste åren.

Kanske därför hon fortsätter sina lives trots att det är uppenbart för precis alla att inte en enda av hennes följare menar väl, samtliga är där dör att se spektaklet AB.
Och du är ju en del av denna tråd, men med en radikalt annan syn på märstatunnans bravader.
Citera
2020-08-25, 06:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Intressant. Skulle nog aldrig tolka någons bebisspråkvsom försök till förnedring eller härskarteknik. Snarare något som görs i närmsta kretsen. Sen att AB gör det till sin familj och vänner men offentligt är ju mest underhållande.
Underhållande med bebisspråk?! För tunnan är det härskarteknik och inget annat.
Citera
2020-08-25, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja tack till Loquita och mamma40 för det.

Tack så mycket va glaaa jag blir .

och idag är det 25/8 , spännande
Citera
2020-08-25, 07:20
Medlem
nej någon hemresa ser inte ut att vara sktuell , Felicia får klara sig utan big mama antar jag,..iallafall enligt storys bilder. Jag tror det är medvetet att de är i Spanien just nu men hoppas någon media tar upp detta åtal och dom nu

https://postimg.cc/gallery/mT8z657
Citera
2020-08-25, 07:27
Medlem
Felicia som satt i teve med Anna och pratade om hur nära de var och hur F fått stå upp för A i skolan osv. Nu när F verkligen kan behöva sin mamma åker hon iväg till Spanien? Anar att detta betyder att F inte kommer dyka upp idag.
Citera
2020-08-25, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
TV4 har nog fått in en del kritik (bla från mig) om att de ger henne utrymme i media så därför kanske hon inte visas lika mycket som alla andra. Klassfesten med Anna Book och Margaux Dietz visas 3 oktober. Mailade TV4 för snart tre v sedan men har inte fått svar.

Tv 4 är ju ett under då det kommer till självkritik. Men kanske de faktiskt lyssnar den här gången, även om jag tvivlar.
Citera
2020-08-25, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nej någon hemresa ser inte ut att vara sktuell , Felicia får klara sig utan big mama antar jag,..iallafall enligt storys bilder. Jag tror det är medvetet att de är i Spanien just nu men hoppas någon media tar upp detta åtal och dom nu

https://postimg.cc/gallery/mT8z657
Ja det är nog från att flytta fokus från rättegången som hon och karln åkte ner till Spanien, så hon inte ska få några frågor om det på instagram.
Citera
2020-08-25, 09:42
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Vad handlar rättegången mot Felicia om? Inte hängt med i detta men fattat det som att det rör sig om åldringsrån? Stöld ? Vad kan det bli för straff ? Är hon straffad innan? Gissar på samhällstjänst.
Citera
2020-08-25, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Vad handlar rättegången mot Felicia om? Inte hängt med i detta men fattat det som att det rör sig om åldringsrån? Stöld ? Vad kan det bli för straff ? Är hon straffad innan? Gissar på samhällstjänst.
(FB) Skvaller om Felicia Book, Annas Books dotter
Citera
2020-08-25, 10:29
Medlem
Citat:
Ja det är nog från att flytta fokus från rättegången som hon och karln åkte ner till Spanien, så hon inte ska få några frågor om det på instagram.

Mer sannolikt att hon har dragit för att slippa frågorna från tidningarna
Hoppas verkligen att det kommer att skrivas om detta
Citera
2020-08-25, 10:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Men frågor om rättegången kan ju Anna få var hon än sitter i världen, så länge hon har uppkoppling.
Däremot börjar jag undra om Anna åkt till Spanien enbart för att få bära munskydd som alla andra i staden, hon tycks ha en barnslig förtjusning i detta, typ som att hon ska gå på någon maskerad och måste välja olika maskeradmasker varje dag.
Citera
2020-08-25, 10:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av objektivmuggen
Felicia som satt i teve med Anna och pratade om hur nära de var och hur F fått stå upp för A i skolan osv. Nu när F verkligen kan behöva sin mamma åker hon iväg till Spanien? Anar att detta betyder att F inte kommer dyka upp idag.

Inte helt omöjligt att läkarbesöket Anna gjorde häromdagen har med Felicia att göra, vem som helst kan ju iof ringa Varbergs tingsrätt och fråga om rättegången blir av idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in