2020-08-23, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tyckte det lät som hon grinade när hon så att de kallas tjuvfamilj då var kameran vänd mot havet
Sjunker sanningen innan? Det går inte att bortförklara hur smycket ur ett skåp och liggandes i necessär kan ramla ut och hamna i Lazy F ficka?

Jag missade när hon sa det om thöjuvfamilj, hörde du om hon svarade på hur länge de skulle vara där?
Citera
2020-08-23, 22:15
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Fan vad ful hon har blivit Anna ser ut som en boll i ansiktet
Har blivit? Tycker hon har varit så bra länge.
Citera
2020-08-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jag missade när hon sa det om thöjuvfamilj, hörde du om hon svarade på hur länge de skulle vara där?
Hon sa någonstans i liven att istället för att vara där i 6 veckor skulle de stanna några dagar.
Citera
2020-08-23, 22:36
Medlem
Undrar om de sätter sej i frivillig karantän när de kommer hem, hmm. Antagligen inte.
Citera
2020-08-23, 23:58
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Här kommer 38 minuter av dagens live 😊

https://youtu.be/bFoMigIimcc

Skrämmande! Hur gammal är hon?
Citera
2020-08-24, 00:33
Medlem
Zassazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Skrämmande! Hur gammal är hon?

Hon fyller 50 i år och ser väl ganska ordinär ut, det finns smalare och det finns tjockare, finns snyggare men även fulare...
Jag förstår mig inte på henne och gick in här först för att skratta och förfasas över henne men jag tycker nästan synd om henne nu.
Hon borde sluta vlogga och ev ha privat insta, ägna sig åt annat och strunta i främlingars kommentarer
Bajsmohammed vad får d
u ut av att skriva som du gör, vem är du och hur ser du själv ut, du är kanske trög eller iaf en rätt olycklig person...
Om man diskuterar någon här vore intressantare att ha lite högre nivå på det.
Citera
2020-08-24, 01:03
Medlem
Under-Jordens avatar
Har Anna kommenterat den kommande rättegången öht?
Det börjar ju brännas nu.
Jag vet att hon kukat ur nån gång och typ blockat folk.. (Surprise)
Men har hon någon gång sagt ngt vettigt om situationen?
Citera
2020-08-24, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Här kommer 38 minuter av dagens live 😊

https://youtu.be/bFoMigIimcc

Alltså så pinsamt att se! Vilket jävla liv. Ligger på stranden och livar och Jojjobeto verkar inte bry sej!
Skulle det vara min gubbe så slängde han min mobil i havet.

Såg på Wahlgren värld tidigare i kväll och insåg att jag fastän jag inte är något fan av PW... men fan vad hon bjuder på sej själv! Och nu ska hon visst bygga sitt drömhus och vad ska fläsket kontra med då tro?
Citera
2020-08-24, 01:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under-Jorden
Har Anna kommenterat den kommande rättegången öht?
Det börjar ju brännas nu.
Jag vet att hon kukat ur nån gång och typ blockat folk.. (Surprise)
Men har hon någon gång sagt ngt vettigt om situationen?

Nej, men det låter som hon är lite low på det lilla jag lyssnade av liven.
Möjligt att hon har lärt sig en läxa från förra rättegången med Antonio, då hon la sig i och bråkade med folk.

Blir irriterad på att någon typ skrev i liven att det inte var Annas fel att sonen våldtog.. Jo, något har ju gått fel i sonens uppfostran om han inte förstår gränssättningar, nu har han måhända någon form av inlärningssvårigheter, men ett barn är ett barn och då ligger mycket ansvar på Anna o Roberto att lära sin son bra grundläggande värderingar.
Det som var skrämmande med Antonio var ju att han var nästintill nykter då han utnyttjade barnet. Sedan sexuellt ofredande han tjejer spik nykter vid annat tillfälle.
Anna har ju varit fullt upptagen av sig själv kan tänka och Roberto har ständigt jobbat.

Möjligt att Anna kanske sitter just nu och funderar varför hon har två vuxna barn som åtalats för flertal brott.. Eller så tänker hon inte alls...
Citera
2020-08-24, 01:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Alltså så pinsamt att se! Vilket jävla liv. Ligger på stranden och livar och Jojjobeto verkar inte bry sej!
Skulle det vara min gubbe så slängde han min mobil i havet.

Såg på Wahlgren värld tidigare i kväll och insåg att jag fastän jag inte är något fan av PW... men fan vad hon bjuder på sej själv! Och nu ska hon visst bygga sitt drömhus och vad ska fläsket kontra med då tro?

Det är möjligt att Anna är mer bekymrad om hur hon ska slå Pernilla på fingrarna, än att hennes dotter eventuellt ska på rättegång till veckan.
Citera
2020-08-24, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det är möjligt att Anna är mer bekymrad om hur hon ska slå Pernilla på fingrarna, än att hennes dotter eventuellt ska på rättegång till veckan.

Ja det är ju lite skillnad på PW:s barn och Fläsket ungar kan man säga.
Bianka är vacker och tjänar pengar...bor i våning på Östermalm. Lilltunnan bor hemma hos morsan och är tjuv!!
Benjamin är artist och Fläskbergets son har våldförts sej på barn...ganska stor skillnad tycker jag!

Sen har jag undrat varför skatan inte har sett till att yngsta dottern fått hjälp med sitt gräsliga överbett i tidig ålder?? Själv
har hon minsann sett till att hennes utseende ska vara perfekt! Löständer, löshår, lösnaglar mm,
Citera
2020-08-24, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zassaz
Hon fyller 50 i år och ser väl ganska ordinär ut, det finns smalare och det finns tjockare, finns snyggare men även fulare...
Jag förstår mig inte på henne och gick in här först för att skratta och förfasas över henne men jag tycker nästan synd om henne nu.
Hon borde sluta vlogga och ev ha privat insta, ägna sig åt annat och strunta i främlingars kommentarer
Bajsmohammed vad får d
u ut av att skriva som du gör, vem är du och hur ser du själv ut, du är kanske trög eller iaf en rätt olycklig person...
Om man diskuterar någon här vore intressantare att ha lite högre nivå på det.
Det intressanta är ju hennes maniska mytomani, kroniska filteranvändandet och milslånga inlägg med mikrodetaljer varvat med emoij i tusental. "Högre nivå"? när du själv trillar dit genom att skriva trög, olycklig...
Ditt inlägg avslöjar en del....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in