2020-08-31, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ha Ha Ha, fy fan! Den med flätorna är underbar....
Men hjälp. Hon ser ut som den onda dockan i en föråldrad version.
Citera
2020-08-31, 14:15
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Men hjälp. Hon ser ut som den onda dockan i en föråldrad version.

Nä, hon ser ut som Shreks fru, och det är väl okey.
Citera
2020-08-31, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
😁 men jag tror att det ser ut så för att hon använder för mkt BUS
Hon har gått upp och ner i vikt och är i 50-års åldern klart att huden töjs ut och blir rynkig i förtid. Hon har säkert städat och gnott utan handskar åt alla i sina hem sedan hon var tonåring. Det sliter något enormt på huden.
Sen kan man väl diskutera hur smakfulla naglar och val av smycken är ovanpå det.
Citera
2020-08-31, 14:28
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Stackars filé; den ser ut som skolbespisningens överstekta pannbiffar. Vore kul om någon kunde fråga om receptet på såsen. Det var ju däremot oerhört kul med frågan om receptet till salladen, som för övrigt ser ut som om den fått en omgång av en gräsklippare.

Nu är det nån som har gjort det!
Vi får se om Fettet svarar.
Citera
2020-08-31, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Här har du några till även 😉

https://postimg.cc/gallery/bkbBWyD
😂😂😂 Fy Fan, är det så hon ser ut i verkligheten? Förstår varför hon använder filter. Från 56 kilo i biggest looser till det dubbla på 2 år eller hur länge sen det nu är. Bygg in henne i ett rum med träningsredskap där dörröppningen är så pass smal att hon måste träna för att komma ut...
Citera
2020-08-31, 14:36
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Nä, hon ser ut som Shreks fru, och det är väl okey.

När jag var en liten pöjk så sa både min mor och mormor att jag skulle hålla mig borta från skogen där vi bodde, för där kunde det finnas både troll och fula gubbar. Det där med fula gubbar trodde jag på, men inte troll för det var ju vara sagor.

Med andra ord så är jag tacksam över att jag inte är barn idag och bor i Märsta för skulle jag stöta på det där svarta TROLLET med flätor, skulle jag bli märkt för livet.

Har ni tänkt på att det inte finns några bilder där Anna gullar med småbarn, har barn i knät osv?
Barn är rädda för Anna...
Citera
2020-08-31, 14:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon vispade alltså inte ens såsen själv?

Varför göra det svårt för sig, varför krångla till det..
Annas devis är ju enkelhet..

Med tanke på Annas pulversås, pulvermos och färdigrätt a la Gooh som hon tog äran för sig att ha tillagat alldeles själv från grunden..
Lär ju det vara på samma vis när det kommer till pepparsåsen.
Anna hittar ett random recept på Google som hon skriver av, för att sedan påstå att flasksåsen är gjord på massor av ingredienser
som hon fixat ihop..
När hon s a m t i d i g t gång på gång påpekar att mat ska tillagas enkelt.. vilket hon påpekar att alltid gör..
Senast redigerad av cece123 2020-08-31 kl. 15:01.
Citera
2020-08-31, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
När jag var en liten pöjk så sa både min mor och mormor att jag skulle hålla mig borta från skogen där vi bodde, för där kunde det finnas både troll och fula gubbar. Det där med fula gubbar trodde jag på, men inte troll för det var ju vara sagor.

Med andra ord så är jag tacksam över att jag inte är barn idag och bor i Märsta för skulle jag stöta på det där svarta TROLLET med flätor, skulle jag bli märkt för livet.

Har ni tänkt på att det inte finns några bilder där Anna gullar med småbarn, har barn i knät osv?
Barn är rädda för Anna...
Ja det är klart de är rädda. När hon visar gaddarna så kommer frågan, -" varför har du så stora tänder?" Anna svarar med hes röst, -"för att jag ska kunna äta upp dig bättre". Tänk att möta henne i mörkret, vilken skräckupplevelse även för en vuxen.
Citera
2020-08-31, 14:49
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
😂😂😂 Fy Fan, är det så hon ser ut i verkligheten? Förstår varför hon använder filter. Från 56 kilo i biggest looser till det dubbla på 2 år eller hur länge sen det nu är. Bygg in henne i ett rum med träningsredskap där dörröppningen är så pass smal att hon måste träna för att komma ut...

Bortkastat, dessvärre. Så fort hon kom ut så skulle ätandet börja igen. Det hände när hon kom ut från operationsbordet efter sin gastric bypass, det hände när hon kom ut efter Biggest Loser...

Och jag kan lova att det händer i detta nu, hon sitter bergis och äter nån skit som vanligt, det är ju eftermiddag, då borde det vara dags för "gofika", för tredje gången idag... Kommer nog bevis snart i dagens dårhus-live eller bilder på story. Då får vi se vad som bjuds.
Citera
2020-08-31, 14:59
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja det är klart de är rädda. När hon visar gaddarna så kommer frågan, -" varför har du så stora tänder?" Anna svarar med hes röst, -"för att jag ska kunna äta upp dig bättre". Tänk att möta henne i mörkret, vilken skräckupplevelse även för en vuxen.

Anna tog med sig en present till Mys son tidigare. Vi får sannerligen hoppas att My hade sinnesnärvaro nog att skylla på corona, annars hade sonen kanske blivit tvungen att tacka Tant Troll-Anna med en kram.

Anna själv vet ju inte var sociala gränser går, och saknar begrepp att själv känna av ifall nån vill eller inte vill ha närkontakt.
Påminner om en viss Herr Snoppvift... Var kan han ha fått DET ifrån tro...?
Citera
2020-08-31, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nu är det nån som har gjort det!
Vi får se om Fettet svarar.

hon har svarat

https://postimg.cc/gallery/F4Yvmbq
Citera
2020-08-31, 15:07
Medlem