2020-08-17, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det finns bara två Mikael Andersson i Stockholm som är 50 år. En av dem bor på Körsbärsvägen. Men det behöver ju inte vara han för det... han kanske har en hemlig adress?

Så du vet att det är i Stockholm?
Citera
2020-08-17, 06:06
Avstängd
Ser ut som partyt var på en kolonilott. Finns sånt på fiiiina Östermalm? Ja jösses hur hon ser ut, chokladboll som rullar fram.
Citera
2020-08-17, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Ser ut som partyt var på en kolonilott. Finns sånt på fiiiina Östermalm? Ja jösses hur hon ser ut, chokladboll som rullar fram.

Ursäkta, jag har uppenbarligen hängt med dåligt. När och i vilket sammanhang har Tunnan sagt/nämnt att festen skulle gå av stapeln på Östermalm? Jag vet bara att någon här i tråden skrev i lördags att denne hade sett Tunnan och Halmpyntet på Fältöversten, (köpcenter, va?) på Östermalm på lördagen. Det behöver ju inte betyda att festen skulle vara på Ö-malm. Men jag har som sagt kanske missat att hon sagt att festen skulle vara på Ö-malm.
Citera
2020-08-17, 07:20
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumperDoris
Festen var tydligen hos någon Micke Andersson, @swecop70 på IG - ser inte så Östermalm ut 🤪

För något år sedan stod det på jubilarens Instagram ”premiär i nya huset” plus att det finns bara en person folkbokförd på Körsbärsvägen i Stockholm. Gissar jubilaren är någon annan än Körsbärsmannen.

Gillar en av kommentarerna på jubilarens Instagram: ”Anna Book?! 😂😂😂”.
Citera
2020-08-17, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
För något år sedan stod det på jubilarens Instagram ”premiär i nya huset” plus att det finns bara en person folkbokförd på Körsbärsvägen i Stockholm. Gissar jubilaren är någon annan än Körsbärsmannen.

Gillar en av kommentarerna på jubilarens Instagram: ”Anna Book?! 😂😂😂”.

såg den också och det var den enda kommentaren födelsedagsbarnet inte gillat, snart har han privat instagram
Citera
2020-08-17, 08:47
Medlem
Kan tänka mig att allas vår Anna sitter i huset , förlåt herrgården nu och äter en fiiin omelett som hennes mi amor gjort åt henne utav ägg hon så generöst fått av grannarna samtidigt som det kliar i fingrarna att lägga ut foton från det magnifika jubileet dem var på....men Anna tänker minsann hålla oss på halster för HON lägger verkligen inte ut allt dem gör och allt hon jobbar med...
Citera
2020-08-17, 09:46
Medlem
Tittar man på den korta filmsnutten som finns på födelsedagsbarnets instagram så syns Anna sitta med sin telefon och ta bilder/filma hela tiden. Något lär komma upp på hennes eget instagram så småningom.
Citera
2020-08-17, 10:08
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ursäkta, jag har uppenbarligen hängt med dåligt. När och i vilket sammanhang har Tunnan sagt/nämnt att festen skulle gå av stapeln på Östermalm? Jag vet bara att någon här i tråden skrev i lördags att denne hade sett Tunnan och Halmpyntet på Fältöversten, (köpcenter, va?) på Östermalm på lördagen. Det behöver ju inte betyda att festen skulle vara på Ö-malm. Men jag har som sagt kanske missat att hon sagt att festen skulle vara på Ö-malm.

Jag undrar också vad Östermalmsspåret kom ifrån. Konstapeln är bosatt cirka 5 mil norr om Stockholm och 2 mil söder om Uppsala och åker tåg till jobbet av hans instagram att döma.
Citera
2020-08-17, 10:13
Medlem
Citat:
Jag undrar också vad Östermalmsspåret kom ifrån. Konstapeln är bosatt cirka 5 mil norr om Stockholm och 2 mil söder om Uppsala och åker tåg till jobbet av hans instagram att döma.

Jag såg dom på Fältöversten där Anna bar blommor. Jag har aldrig påstått att hon skulle på fest på Östermalm. Det var någon annan som drog den slutsatsen. Se själva

Mitt inlägg

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Såg Anna Book och Roberto på Fältöversten idag.

Någon drog sedan en slutsats om fest på Östermalm

Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Då är det en östermalmsbjudning de varit på. De känns rätt malplacé i denna stadsdel och bland dessa folk. Undrar om Anna berättar om lägenheten i Spanien, herrgården i Odensala och den internationella karriären...

Jag förtydligade då

Citat:
Såg henne och Roberto bära på blommor. Bara för att de var på Fältöversten så behöver det inte vara någon Östermalmsbjudning.
Senast redigerad av Efternamn08 2020-08-17 kl. 10:20.
Citera
2020-08-17, 10:24
Medlem
irrljuss avatar
Citat:

Typ Knivsta då.
Det var ju "helt vanliga" människor på festen, Anna har verkligen gått ner sig...
Citera
2020-08-17, 10:29
Medlem
magpies avatar
Citat:
Jag såg dom på Fältöversten där Anna bar blommor. Jag har aldrig påstått att hon skulle på fest på Östermalm. Det var någon annan som drog den slutsatsen. Se själva

Japp, case closed. Känns som något av en omväg att köra Odensala - Fältan - Odensala för att köpa lite blommor. Inte helt omöjligt att dem hade andra ärenden i stan, men med tanke på att dem gillar att åka mycket bil är det väl närmast osannolikt.

Hur länge dröjer det innan det kommer ett live-rant om att hennes närmaste vänner inte är fredade från Flashback månntro?
Citera
2020-08-17, 10:35
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Kan tänka mig att allas vår Anna sitter i huset , förlåt herrgården nu och äter en fiiin omelett som hennes mi amor gjort åt henne utav ägg hon så generöst fått av grannarna samtidigt som det kliar i fingrarna att lägga ut foton från det magnifika jubileet dem var på....men Anna tänker minsann hålla oss på halster för HON lägger verkligen inte ut allt dem gör och allt hon jobbar med...
Så kan det vara, men tänk om mi amor gjorde något igår som inte behagade Märstamorsan. Det fanns ju några snygga, naturliga tjejer på festen
Jag brukar inte spekulera, men oj så kul det vore om Roberto vågat ta av sig strypkopplet, slappnat av och haft trevligt på sin bästa kompis fest
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in