2020-08-08, 19:19
Medlem
TPLs avatar
Anna är ett medicinskt under som återupplivats otaliga gånger för att sedan ligga i koma i veckor.
Det är nog tack vare den sunda livsstilen hon överlevt, med blod som ser ut som hallonsmoothie och alla powerwalks på rekordtid.

"Tordsagen 5feb kl.15.30 ca Ambulanse tillkalad till Frösunda!!!"
Skrev hon det där när hon var medvetslös eller i "Ambulanse"?
Tordsagen? Tillkalad?
Citera
2020-08-08, 19:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Livet tar verkligen snabba svängar med en ibland! Tordsagen 5feb kl.15.30 ca Ambulanse tillkalad till Frösunda!!!

Det hände en del saker i Japan som jag tyvärr inte kan berätta om just nu......men
jag har skadat mig, kände att när jag kom hem blev jag tröttare och tröttare och det gick fort !!!
Kopplar inte till det som har hänt i japan men tuppar utav istället när jag pratar med mamma på telefon.'
Min man fick som tur var fick liv i mig, men misstänkte något allvarligt i huvudet så Ambulansen tillkalades och jag åkte in akut !!!! Hur många läkare som helst kom och titta, klämmde , kännde ,lyssnade och tog prover prover och mera prover
samt frågor frågor frågor som inte var sååå lätta att svara på när man som jag var helt borta!!! Och hela kroppen bara värkte Så hemskt att känna sig så rädd och utlämmnad............Har gjort en nackröntgen nu,

Där kunnde man konstateras att jag inte har skador på skelettet direkt ,men kan ändå ha fått ett allvarligt diskbråk i nacken
eller så är det nerver som ligger allvarligt i klämm då min högra sida inte svarar som den ska??!!!!

Blir man rädd????
Svar: JA !!!!!!

"Ambulanse" kom och hämtade Anna och resultatet.. Ingenting.

Förmodligen var det Johannes Brosts "käftsmäll" mot Anna vid tvinspelningen som gjorde att Anna svimmade utav detta, som någon form av mental kollaps efter att ha varit ifrån sin familj..
Jämför hennes mentala kollaps efter diskningen i mello 2016..fabro doktorn kollar upp Anna då också..
https://www.expressen.se/noje/brost-anna-book-ljuger/
https://www.expressen.se/noje/familj...ingen-av-book/
Det är ju uppenbart att Roberto gör att Anna upprätthåller sin offermentalitet utifrån artikel.
Det blir ju som konstaterats förr inte en sund miljö, för någon.

Jag måste erkänna att jag såg detta tvprogram pga två personer, Tore och Anna, som naturligtvis gråter i programmet..
Anna och Tore är rätt lika varandra på något vis, lika ängsliga, känsliga och oförmögna att förstå det sociala.Fast medan Tore är lustig är Anna mest bara olustig..
https://youtu.be/O5vN9MQQhk4
Senast redigerad av cece123 2020-08-08 kl. 19:39.
Citera
2020-08-08, 19:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
"Ambulanse" kom och hämtade Anna och resultatet.. Ingenting.
Blev det inga rubriker i tidningarna? Konstigt att hon inte nämnt det där på senare år.
Citera
2020-08-08, 20:47
Medlem
cece123s avatar
Ur den Japanska tvshowen..
https://johannalopare.blogg.se/2009/may/virus.html
Citat:
Under tävlingen så skulle hon senare brotta ner Sandra Dahlberg som väger typ 40 kg (som alla vet väger Anna Book INTE 40kg). Hon lägger sig på henne och kör in sin armbåge i nacken på henne så att hon blir typ halvt paralyserad. Jag tror definitivt att hon gjorde det med flit!
För gjorde Dogge det med flit så måste väl Anna också ha gjort det med flit?
För ingenting kan ju vara en olycka när det gäller Anna Book..
Efteråt sa stora damen att hon inte trodde att vikten spelade någon roll eftersom alla hade lika stora chanser. Jag höll på att gå i taket xD
Menar hon på fullt allvar att vikten inte spelar någon roll i brottning?
Det är ju verkligen inte därför vi har viktklasser. Skulle vilja se henne brottas mot en 120 panners klump, det borde hon väl ta. Vikten spelar ju ingen roll!!!!
Citera
2020-08-08, 21:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ur den Japanska tvshowen..
https://johannalopare.blogg.se/2009/may/virus.html
Tack, jag kunde se det hela framför mig när jag läste bloggtexten.
Citera
2020-08-08, 21:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tack, jag kunde se det hela framför mig när jag läste bloggtexten.

Såg ju showen, det är lustigt att Anna påstår att det är ANDRA som tar för mycket plats, inte hon inte. Eller som sagt var det är alla ANDRAS FEL..
Nä, nä Anna som är så liten, späd och söt som en docka.. hon är så snäll, rar, oskyldig och inte att förglömma ÄRLIG!!
Söt, som Chucky, den där elaka dockan möjligtvis..
Men plats tar hon, inte bara fysiskt, utan även psykiskt. Genom att bli sjuk och kräva vård, gråtattacker, anklagelser mot andra, aggressiva utbrott osv.
Beskrivningen av Anna ur tvshowen är bra exempel på varför Anna inte är omtyckt, men det förstår ju inte Anna själv.
Vilket gör att folk tycker att hon är hopplös..
Vilket får Anna att tycka mer synd om sig själv.. Och så ökar farten i Annas neverending hamsterhjul.
Citera
2020-08-08, 22:04
Medlem
magpies avatar
”Handledarkurs med Vanessa”? Handledarkurs i vad? ”Hur man upptäcker en våldtäksgosse” eller ”Hur man ertappar en tjuvande narkoman”?

Varför ser GalenpAnnas mat alltid ut som om hon kört den genom en dokumentförstörare?
Citera
2020-08-08, 22:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Nä, nä Anna som är så liten, späd och söt som en docka.. hon är så snäll, rar, oskyldig och inte att förglömma ÄRLIG!!
Söt, som Chucky, den där elaka dockan möjligtvis..
Chucky! 🤣
Jag ser likheten nu, när det gäller utseendet. Knubbig och korta ben, plastigt ansikte.
Men Chucky bölar inte så jag tillbringar hellre en dag med Chucky än med Anna.
Citera
2020-08-08, 22:20
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
”Handledarkurs med Vanessa”? Handledarkurs i vad? ”Hur man upptäcker en våldtäksgosse” eller ”Hur man ertappar en tjuvande narkoman”?

Varför ser GalenpAnnas mat alltid ut som om hon kört den genom en dokumentförstörare?
Handledare så att hon kan övningsköra med honom. Det är obligatoriskt numera.

Självklart åker Roberto på det också. För att Anna skulle ta av sig "egentid" för att övningsköra med dottern, är ju helt otänkbart.
Citera
2020-08-08, 23:25
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
Men de har väl aldrig slutat? Bara för att några här spekulerar. De har väl varit vänner i flera år?

Men jag tycker det är märkligt att Booken inte blir inspirerad av sin vän My som har både mat- och tränings- disciplin?

My skulle nog kunna inspirera Mu till ett mer hälsosamt liv.

Men Mu är nog inte intresserad av det. Risken är istället uppenbar att Mu kommer att dra ner My i fördärvet.

Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Tveksamt om nån av dem överhuvudtaget kan kallas "man"...

Men Snoppviftaren har ju flera gånger visat upp sin manlighet genom att visa upp sin manlighet för småtjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Visst ja, vad har hänt med märstatunnans följarskara på insta? Stadigt minskat. Hon måste ha missat detta, dax att inhandla fler.

Problemet är att det är sina fans hon blockar, d.v.s. oss på Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nä men Anna! Har du lagt ett blad basilika på vad det där med all ost nu är? Det är som ett barn som lagar mat. "Ett grönt blad ska det va på för det har jag sett på tv!"[/QUOTE]

Jaha. Trots att Anna alltså "pysslar om honom litet extra" så får stackars Jojbejto ändå nöja sig med bara ett enda litet grönt blad...
Men det är klart, det här är ju ett speciellt tillfälle. I vanliga fall får han väl inget grönt blad alls, utan får stå ut med enbart helbruna och gulbeiga frukostskapelser.

Vad i helvete ÄR det där förresten? En varm macka? En dubbelvikt pannkaka? En friterad disktrasa? Eller en omelett? Ser svettig och äcklig ut som fan i alla fall.
Men det gör ju inget - Jojbejto är ju nöjd med bara pussar! Från Märsta-fettots väl insmorda margarin-smälta läppar. Mummms.
Det är en friterad disktrasa av märket "Wettex"!

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Bah! Mig blockade hon vid mitt första besök.
Jag hade läst här att man var tvungen att smöra och vara undernådig, så jag frågade inställsamt vem den söta lilla flickan på hennes avatar var. Var det hon själv som barn eller någon av döttrarna när de var små?
Fick inget svar, utan blev blockad direkt.

MVH/Gnomegirl.
Så du blev blockerad bara för en sådan oskyldig fråga?
Jag kan inte fatta varför.

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Okej.
Kanske därför hon hela tiden försöker göda henne med "halva portioner" som inte Mommie Dearest "orkar" eller halva glassar och liknande.
Hon försöker få alla i sin omgivning att bli lika fläskiga, eller ännu hellre fläskigare än henne själv.
På så vis kommer hon själv framstå som den gulliga lilla petita babyspråktalande söta Anna hon egentligen är.
Hon är riktigt obehaglig! Jag börjar förstå Robertas mesighet. Hen är förmodligen livrädd för T-34:an Anna.

MVH/Gnomegirl.
Ja, och var han inte rädd innan så blev han väl skitskrämd när Anna i sin "livesändning" talade om vad som skulle hända om han lämnade henne. Det var nästan obehagligt.
Citera
2020-08-08, 23:37
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWG1WGA
Handledare så att hon kan övningsköra med honom. Det är obligatoriskt numera.

Självklart åker Roberto på det också. För att Anna skulle ta av sig "egentid" för att övningsköra med dottern, är ju helt otänkbart.

Det kan vara så att Anna inte uppfyller kraven för att kunna bli handledare, bland annat:

"Du ska ha haft behörighet för det fordon som ni ska övningsköra med under sammanlagt minst fem av de senaste tio åren."

https://www.transportstyrelsen.se/sv...rt/handledare/

"När kan du inte bli handledare?
Du kan inte bli handledare

om ditt körkort varit återkallat mer än tre månader under de senaste tre åren på grund av att du brutit mot en viktig trafikregel, exempelvis fortkörning eller kört mot rött ljus
om ditt körkort varit återkallat någon gång under de senaste tre åren på grund av rattfylleri, opålitlighet ur nykterhetssynpunkt eller grova brott
om ditt körkort under de senaste tre åren gällt med villkor om alkolås"

Eller också är Anna så korkad att hon inte klarar av introduktionsutbildningen, hon har ju inte ens klarat av grundskolan.

Oavsett hur det är med ovanstående så kommer det att gå åt helvete med övningsköringen, Roberto är alldeles för korkad för att kunna lära ut någonting.
Jag misstänker också att Anna naturligtvis skall vara med sittandes i baksätet och tala om hur det går till att övningsköra på riktigt.
Senast redigerad av trottwell 2020-08-09 kl. 00:07.
Citera
2020-08-09, 07:49
Medlem
Men oj oj, jojjbeetoo har fått en liten sportbil. Märket får man gissa sig till som vanligt. Lamborghini, Corvette eller en kanske en Porsche. Frågan är väl om flodhästen från märsta kommer i och ur den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in