2020-08-16, 21:37
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
här är val Anna längst bort i bild! På henne lät det som det va en jättefest dem skulle på...så ser det inte ut

https://postimg.cc/RNhNwGSm

Anna kommer snart att förklara att festen EGENTLIGEN skulle varit mycket större, men pga corona-tider så var alla överens om att hålla det i en mindre skala, vilket Anna givetvis tycker är heeeeelt rätt och såååååå bra. Och därav hölls inte heller festen på trånga Östermalm, förstås. För Anna ljuger aldrig, överdriver aldrig och förskönar aldrig. Hon skulle aldrig drömma om att filtrera verkligheten!

Anna själv behöver ju dock inte oroa sig för smitta för hon har ju handsprit i bilen. Men Anna tänker ju på alla andra.

Grov och fin var hon i alla fall där hon satt stadigt vid bordet! Och svartbränd som en gödgris på spett. Det där solariet är då effektivt i alla fall, det ger tydligen valuta för pengarna. Tur att flin-tänderna lyste upp i hennes chokladboll till ansikte, annars hade det varit svårt att se att det var Anna och inte en kolsäck med vit haklapp.
Citera
2020-08-16, 21:51
Medlem
Jösses. På Anna lät det som att de skulle på en stor fancy fest på nån finare adress på Östermalm. Inte i en sommarstuga med tio pers. Va det För detta hon satt o sminka sig i timmar o lockade håret.
Citera
2020-08-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
här är val Anna längst bort i bild! På henne lät det som det va en jättefest dem skulle på...så ser det inte ut

https://postimg.cc/RNhNwGSm

Har väntat hela dagen på att hon ska lägga ut bilder, men när man fått se födelsedagsbarnets inlägg förstår man att det inte är den sortens fest eller gäster hon vill visa upp... Kanske noga utvalda närbild på mat/dryck/present kan dyka upp men nja... sätter inga stora pengar på det.
Citera
2020-08-16, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumperDoris
Har väntat hela dagen på att hon ska lägga ut bilder, men när man fått se födelsedagsbarnets inlägg förstår man att det inte är den sortens fest eller gäster hon vill visa upp... Kanske noga utvalda närbild på mat/dryck/present kan dyka upp men nja... sätter inga stora pengar på det.

går också o väntar men du ver Anna hon visar lååångt ifrån allt dem gör på instagram
Citera
2020-08-16, 22:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Jösses. På Anna lät det som att de skulle på en stor fancy fest på nån finare adress på Östermalm. Inte i en sommarstuga med tio pers. Va det För detta hon satt o sminka sig i timmar o lockade håret.
Det kanske var en stor fest i Annas ögon.
Citera
2020-08-16, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumperDoris
Jag har också väntat på bilder från årets fest,som hon fixade sig hela dagen och det skulle vara högklackat , sexig klänning och solariumVad hände i solariet så brun har hon aldrig varit? Festen var i en sommarstuga vilket inte är något fel i sig men hon hade berättat att det skulle vara en stor fest och vi trodde det skulle vara på Östermalm. Anna kan inte vara så nöjd eftersom inte lagt upp några bilder.Vi brukar ju få se varje detalj annars, kattlådor, isvatten till katter, killen som levererar hamburgare isvatten till hantverkare mm men nu fanns inget att visa.
Citera
2020-08-16, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har också väntat på bilder från årets fest,som hon fixade sig hela dagen och det skulle vara högklackat , sexig klänning och solariumVad hände i solariet så brun har hon aldrig varit? Festen var i en sommarstuga vilket inte är något fel i sig men hon hade berättat att det skulle vara en stor fest och vi trodde det skulle vara på Östermalm. Anna kan inte vara så nöjd eftersom inte lagt upp några bilder.Vi brukar ju få se varje detalj annars, kattlådor, isvatten till katter, killen som levererar hamburgare isvatten till hantverkare mm men nu fanns inget att visa.

Anna delar imte med sig av allt fint hon gör som hon skrev i smset till bloggbevakning
Citera
2020-08-16, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Hon sminkar sig ju alltid ganska länge, och fixar med håret. Så det är inget nytt.

Sen allvarligt talat kan hon inte göra rätt här. Hade det varit en stor fest hade folk här klagat på det. När det är en mindre är det fel också.

Uppskattar alla er som lägger upp bilder och sammanfattar lives men alla som får tyckande och troende att bli sanningar är tröttsamma.
Citera
2020-08-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det kommer nog snart lite fotos
Det ska filtreras och fixas lite först😀
Citera
2020-08-17, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Hon sminkar sig ju alltid ganska länge, och fixar med håret. Så det är inget nytt.

Sen allvarligt talat kan hon inte göra rätt här. Hade det varit en stor fest hade folk här klagat på det. När det är en mindre är det fel också.

Uppskattar alla er som lägger upp bilder och sammanfattar lives men alla som får tyckande och troende att bli sanningar är tröttsamma.

Jag håller med dig.

Anna Book verkar spritt språngande galen och en psycho-morsa, men det blir fel när ALLT hon gör ska vinklas till något dumt.

Jag tycker att det är gulligt och fint att hon anstränger sig, som för deltagande på Nobelfesten, för ett party i en sommarstuga. Det är en härlig inställning tycker jag.

Däremot så undrar jag kring solandet? Jag har trott att det varit helt ute med att sola solarium. Att folk förstått att det leder till risk för hudcancer. Men nu verkar det vara inne igen? Jag kollade en sida för solarium och där påstods det att man numer blandade rören så det finns sådant som är BRA för huden?! Är det så? Jag tycker att det låter galet fel, att då borde det ha varit med på nyheterna men jag vet inte. Så här står det på Ergoline Tan Express hemsida "Hos TanExpress solar ni i dom största & bästa solarierna från tyska ERGOLINE.

Vi är ensamma i Sverige om att erbjuda våra kunder TanExpress "Triple Beauty" © som dels ger en härlig färg men som även hjälper huden att reducera linjer och rynkor! En unik kombination mellan BLÅTT UV-Ljus, RÖTT Beauty Light-ljus & GRÖNT Relax-ljus! Detta i kombination gör att du blir extremt brun samtidigt som ljuset verkar hudföryngrande/rynkesreducerande och ger dig den avslappningen som kroppen behöver.

Ergoline solarier är på en helt annan nivå än dom traditionella solarierna man oftast ser runt om i Sverige och är världsledande med över 30 år som tillverkare!

Helt enkelt världens bästa och effektivaste solarier!l"

Är det sant? Jag tror inte det och önskar att Sverker ännu var programledare för Plus och kunde bussas på företaget. Men Anna Book kanske tror att det är sant och man kan ju tycka vad man tycker om personer, men i elakaste laget om de skall få hudcancer för sin dumhet.
Citera
2020-08-17, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Polisen hade antagligen flyttat festen till sina föräldrars villa i någon lummig förort. Körsbärsvägen är ju inte direkt en exklusiv adress på Östermalm. Där ligger ett område med studentlägenheter. Jag kunde inte se paret Book på bilderna, kanske någon glömt berätta för dem att festen var flyttad?

Var fick du Körsbärsvägen ifrån?
Jag tänker att det finn ju en massa olika "Körsbärsvägen" i Sverige, så hur kan du veta att det är på Östermalm?

Jag undrar i all vänlighet och känner mig smått korkad då jag inte listar ut var du fick "Körsbärsvägen" ifrån?
Citera
2020-08-17, 01:43
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryssegrisen
Var fick du Körsbärsvägen ifrån?
Jag tänker att det finn ju en massa olika "Körsbärsvägen" i Sverige, så hur kan du veta att det är på Östermalm?

Jag undrar i all vänlighet och känner mig smått korkad då jag inte listar ut var du fick "Körsbärsvägen" ifrån?
Det finns bara två Mikael Andersson i Stockholm som är 50 år. En av dem bor på Körsbärsvägen. Men det behöver ju inte vara han för det... han kanske har en hemlig adress?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in