2020-07-20, 19:30
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har förklarat i en Q & A på Instagram att hon inte behöver klippa för hon har underbara människor som gör det åt henne.
De har ändå inte råd med en robotklippare, först ska de betala för lekstugan, bygga garage, inreda lekstugan, lägga på grus på infarten, få tak över pergolan, köpa ny grill, färga Annas hår (som är grått i hårfästet igen), köpa ny mobil (med fungerande filter), åka till huset i Spanien en sväng, fixa naglar, åka till Varberg, fira Felicias födelsedag och en massa annat.
Anna börjar se ut som Nalle Puh.
Ja, utgifterna är fler än inkomsterna.
Tycker de kunde sälja Secunda Casa i Spanien, för att i någon mån balansera ekonomin....
Citera
2020-07-20, 19:37
Medlem
TPLs avatar
Anna får sitt hår fixat hos Jean-Pierre Barda (2011) och när han frågar om hon alltid haft långt hår är det som att öppna en kran. Hon rabblar upp allt om sina bukoperationer, tarmvredet, blodförgiftningar, hur nära hon var att dö och att hon var så sjuk att hon tappade nästan allt hår.
Bingo R. var där och fotade. Anna (klädd i röd täckjacka och med en gigantisk LV-väska på armen).
Bingo och J-P kommenterade att det var en STOR handväska. Anna lät sur och sa att det inte var en handväska. Herregud, den var enorm.

https://youtu.be/g8Q56gg_eZE
Citera
2020-07-20, 19:42
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Anna får sitt hår fixat hos Jean-Pierre Barda (2011) och när han frågar om hon alltid haft långt hår är det som att öppna en kran. Hon rabblar upp allt om sina bukoperationer, tarmvredet, blodförgiftningar, hur nära hon var att dö och att hon var så sjuk att hon tappade nästan allt hår.
Bingo R. var där och fotade. Anna (klädd i röd täckjacka och med en gigantisk LV-väska på armen).
Bingo och J-P kommenterade att det var en STOR handväska. Anna lät sur och sa att det inte var en handväska. Herregud, den var enorm.

Vår Anna är alltid vår Anna. Jag tycker hon är hejdlöst rolig, så här på avstånd.
Anna gör sig bäst genom lång social distans...
Senast redigerad av Rimbert 2020-07-20 kl. 19:56.
Citera
2020-07-20, 19:52
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Vår Anna är alltid vår Anna. Jag tycker hon är hejdlöst rolig, så här på avstånd.
Anna gör sig bäst på lång social distans...
Håller med. Jag har plöjt en massa klipp på YouTube och har knappt hittat ett enda program där hon inte dragit upp hela sin sjukhistoria, till och med vid ett matbord. Hon är totalt gränslös vilket jag tittar på med någon slags skräckblandad förtjusning.
Intressant studieobjekt när det gäller psykologi och psykiatri. Vet att hon diskuteras flitigt i de kretsarna.
Citera
2020-07-20, 20:01
Medlem
Citat:

Det där är en weekendbag 😂
Hon kanske inte då det begav sig insett skillnaden mellan en totebag och densamma
-"Men det står LV på den, då måste den vara dyr och värd att dra runt med och visa upp"
Denna människa alltså, har hon insett hur lik hon är mrs Bucket ens ?
Citera
2020-07-20, 20:09
Medlem
Intressant klipp med Bingo och Jean-Pierre. Den Anna jag såg där kändes så oerhört mycket behagligare än den vi kan se idag. Naturlig och söt liksom.

Klart att hon sen kunde ha nöjt sig med att säga att hon tappade mycket hår p g a sjukdom ... Men om det inte var jättehårt klippt var det ändå lindrigt för att vara henne.
Citera
2020-07-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Intressant klipp med Bingo och Jean-Pierre. Den Anna jag såg där kändes så oerhört mycket behagligare än den vi kan se idag. Naturlig och söt liksom.

Håller med! Hon såg inte illa ut från början. Hon ser ju rätt alldaglig ut, men är ändå söt, söt på ett alldagligt sätt liksom. Stor skillnad mot nu. Ingreppen har inte varit bra för hennes utseende.
Citera
2020-07-20, 20:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Ingreppen har inte varit bra för hennes utseende.
Inte för insidan heller.
Citera
2020-07-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Håller med! Hon såg inte illa ut från början. Hon ser ju rätt alldaglig ut, men är ändå söt, söt på ett alldagligt sätt liksom. Stor skillnad mot nu. Ingreppen har inte varit bra för hennes utseende.
Med risk för att bli påhoppad tror jag att ni ”gillar” den här versionen av Anna bättre helt enkelt för att hon var så väldigt mycket mer sympatisk som person då än vad hon är nu. Taggarna har riktats mer och mer utåt ju äldre hon blivit, nu är hon ju bara vämjelig av sitt inneboende mörker.......ständigt arg och på krigsstigen.
Citera
2020-07-20, 21:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Slagit samman bilderna så det blir lättare att hitta felet !!
https://postimg.cc/HccMGnmv
Den högra bilden ska jag sätta på kylskåpsdörren. Som en diskret varning...
Citera
2020-07-20, 21:28
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Den högra bilden ska jag sätta på kylskåpsdörren. Som en diskret varning...
Noterar att även tänderna ser olika ut, händer mycket på 20h....
Citera
2020-07-20, 21:36
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Smaken är som baken men ris till ryggbiff? Är det bara jag som föredragit potatisklyftor? Varför grillade man inte en skön sommarkväll som igår? Och varför denna mängd sås?

Nu ser biffarna rätt torra ut efter att ha legat för länge i stekpannan så rejält med sås behövs nog. Men rätt stekta eller grillade biffar behöver sällan sås utan smakar bäst ”naturellt”.

Hon hade verkligen misshandlat den där ryggbiffen. Helt genomstekt förstår man och supertorr på grund av all vätska som hamnade på tallriken istället för i köttet. Anna! Gå en matlagningskurs vettja! Det kan du varva med drejkurserna så har du nåt bra att fördriva tiden med istället för att livea bort ditt liv på instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in