2016-11-17, 09:35
Medlem
Jaha, nu börjas det! Visste väl att det skulle komma.

https://instagram.com/p/BM402ynAzai/
Citera
2016-11-17, 09:44
Medlem
Kekkonenrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum

Allt är alltid någon annans fel.... 😒
Citera
2016-11-17, 10:56
Medlem
touchtoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum

Jag fattar noll av hennes inlägg.

Hon har ont i knät - blir sjukskriven - "tvingas" träna ändå (av vem?) - ingen från stallet peppade henne att komma dit.

Varför skulle någon i stallet peppa henne att komma dit när hon är sjukskriven? Och exakt vad tänker hon ringa SVT och gnälla om?
Citera
2016-11-17, 10:56
Medlem
Hästen Bingo är nog överlycklig och lättad! Nu slipper han plågas av Lilla Anna.
Citera
2016-11-17, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av touchtoes
Jag fattar noll av hennes inlägg.

Hon har ont i knät - blir sjukskriven - "tvingas" träna ändå (av vem?) - ingen från stallet peppade henne att komma dit.

Varför skulle någon i stallet peppa henne att komma dit när hon är sjukskriven? Och exakt vad tänker hon ringa SVT och gnälla om?
Står ju @svt_stjarnhoppningen så hon är antagligen med i en tv-inspelning där kändisar lär sig rida och hoppa hinder, därav "tvingad"
Citera
2016-11-17, 11:13
Medlem
snowbells avatar
Anna har tydligen stora problem med sitt ena knä, och har därför blivit sjukskriven av läkare. Dock är hon besviken att ingen från stallet ringde och peppade henna att komma och träna, hon förlorar ju värdefull träningstid, enligt hennes insta.
En läsare ifrågasatte att hon är besviken på stallet för uteblivet pepp, och menar att om någon är sjukskriven så ska man ju inte ringa och tjata/peppa...

Ni får läsa själva.

11 h
annatoledanobookSvårt att somna när knät värker konstant😕 När jag inte rider, så blir knät sämre faktiskt 😔 & det gör mig ledsen. & jag ångrar att jag lyssnade på Läkarnas råd att vila & inte rida alls under 6 veckor 😔👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽 För sedan vart jag TVUNGEN att börja träna ändå trots förbudet & läkarintyget som till och med sjukskrev mig ~ FAN FAN FAN!!!!!! Hon förstörde för mig & jag hade kunnat vara såååå sjukt mycket bättre ryttarinna & hoppryttarinna också OM JAG HADE VÅGAT LITA PÅ MIG SJÄLV👊🏽👊🏽👊🏽 Fan!!!!! Och ingen absolut INGEN RINGDE &
Peppade mig alls från stalle att komma ändå. Utan det var först då jag själv sa ifrån och började träna alla dom pass som jag fick presenterade för mig & jag har hela precis hela tiden tagit & sagt ja till dom tiderna jag blivit mig given & aldrig sagt emot. Men idag fick jag ingen tid😔 så där förlorade jag dyrbar tid i sadeln och som det ser ut just nu så kommer jag inte att få rida torsdag lördag & söndag heller & idag förlorade jag också dyrbar tid & det gör mig stressad besviken & ledsen eftersom jag vill inget hellre än att rida, öva & bli så bra jag kan på den här tiden. Känner att jag inte riktigt kan gå med på det upplägget faktiskt. Så jag får ringa imorgon igen🙏🏼❤️🏇👊🏽💪🏽 till @svt & @svt_stjarnhoppningen & säga hur jag känner.
#hästhoppning #någotförmigsjälv #kämpar #njuter#germigsannlycka #tropåmigsjälv #mediahästar @bingo_official @swfrkofficial ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🏇⭐️🙏🏼👍🏼💪🏽👊🏽😘
immansNjut bara när du får tid, strunta i tävlingen, tävla bara med dig själv, du har ju blivit så bra❤️
hasnaprincess🙏👍🏻💐💪
docmariuA recuperarse pronto @annatoledanobook con los mimos de la familia y dentro de poco tiempo a volver a las pistas y escenarios. Calidos saludos desde una primaveral Buenos Aires!
mibipeFörstår din frustration kära Anna 🌹jag lever med svår kronisk värk och skulle ge vad som helst för att kunna göra det jag vill...men just nu måste jag priorotera att bli...om inte frisk/bra...så iaf bli lite bättre...för hälsan är viktigare. Ta hand om ditt knä, så att du kan gå även i framtiden och även kunna rida i framtiden. Vet du? Det finns oändligt många hästar att rida på...men du har bara dina två knän...var rädd om dom 🌹 jag har bl a artros i mina knä och cyklar hos sjukgymnast och smärtan är mindre. Hoppas så innerligt att du får ordning på ditt knä. Att leva med smärta i alla dess former är väldigt jobbigt 🌹 kram
kottenoloveKärlek o styrka till dig finaste @annatoledanobook 💖😙
janet_c70Härliga @annatoledanobook 😘⭐️ hoppas verkligen att allt löser sig och att du blir frisk i ditt knä 💞 försök att hitta pepp lite varstans,livets små guldkorn dom finns och när man väl behöver dom så finns dom och värmer ens hjärta ❤️ ta hand om dig ⭐️❤️ kram,kram.
stellaezimoha@linneasu ❤️
kat9698Kraaaaam . Känner med dig! Kämpa på!!!💗🌟💗
life_aboardStyrkekramar 💕 vet att det är jättejobbigt med smärta och med sömnbrist! Men ett tips är att om man inte kan rida så mycket man vill så kan man träna hjärnan i ridning bara genom att tänka hur man rider och hur det känns. Hjärnan känner ingen skillnad på riktiga upplevelser och tänkta. Ett annat tips är att göra så bra det går efter de förutsättningar som finns och tänka att mental träning också gör stor skillnad på prestationen, inte bara antal timmar i sadeln. Tänk också att du satsar på att njuta av hoppningen på Friends och att glädjen är viktigast 💓🐎💓
lisahggg_my_white_home😢💖💖
mslagbrandEller så hade knät varit mkt sämre om du inte vilat alls?!
mandasofiaaaaKämpa 💖
dessanrintel@annatoledanobook du gör så gott som du bara kan 🐴👏😉
tryffelyMåste du tävla ?? Gör inte saker som pressar dig för hårt...Det går nog vägen.....
jjuliablixt@josefine.blixt 😥
helenmlundqvistDu säger att ingen ringde från stallen och pushade dig...men vem vid sina sinnens fulla bruk ringer till en person som är sjukskriven och uppmanar dom att dom ska komma ändå trots läkares avrådan? Du vet ju inte hur illa knät hade varit om du kört på och inte vilat alls. Är inte din hälsa värd mer än ett TV-program? Förstår verkligen inte hur du resonerar.
sillanslifeÅhh Anna vet du vad det finns stigbyglar som är super bra för folk med onda knän det finns Free Jump, Springer Bow Balance och Compositi med bred fotplatta dem är verkligen sjukt bra för knäna
moyee48Abrazos.
annamarianykanenKrya på dig, förstår att du är besviken.
grebaomKrya på dig Anna! Du är bäst 💕❤️ @annatoledanobook
Citera
2016-11-17, 13:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
annatoledanobook@life_aboard Så har jag redan tänkt & övat väldigt mycket på den mentala biten också. Så tack snälla för dina vänliga rader 🍃🌹

Diagnos på knäet? Rätta mig om jag har fel men det är väl åkommor man snarare har om man har smärta någonstans och inte en diagnos. Om vi säger att hon har ödem i knäet är väl det inte en diagnos eller? Den ända diagnos Anna har är möjligtvis narcissism.

helenmlundqvistDu säger att ingen ringde från stallen och pushade dig...men vem vid sina sinnens fulla bruk ringer till en person som är sjukskriven och uppmanar dom att dom ska komma ändå trots läkares avrådan? Du vet ju inte hur illa knät hade varit om du kört på och inte vilat alls. Är inte din hälsa värd mer än ett TV-program? Förstår verkligen inte hur du resonerar.

annatoledanobook@helenmlundqvist Ja det säger jag 😀 För jag talade nämligen inte om det för någon. Ingen visste om det ~ Och som jag också skriver så tänkte jag att det kan inte heller vara bra att bara vila heller ~ så jag sökte ytterligare en läkare & en kiropraktor's åsikt. Och dom gav mig mycket bättre råd anser jag ~ nämligen att röra på mig. Men att göra det med förnuft 👍🏼 & när jag då bestämde mig för att köra på istället. Så märkte jag att jag trots allt mår mycket mycket bättre när jag tränar 😀 så då är det väl inte konstigt att man väljer det som man mår bättre av?!?! Känner du mig? Vet du allt om mig? Det är rätt oförskämt att att anklaga en främmande människa att sätta ett tv-program framför sin egna hälsa. Som sagt, du känner inte mig. Jag är 46 år & mamma till 3 barn & jag sätter aldrig mitt yrke framför min hälsa eller min familj. Allt syns inte på utsidan & det är inte bara det på framsidan & ytan som räknas 👍🏼😉 Det är inte heller bara JAG som har skyldigheter i mitt yrke gentemot alla andra!!! DOM har också skyldigheter gentemot mig! Det är inget annorlunda inom tv-branschen än vad det är på ett dagis, en Ica-butik eller ett kontor tex. ALLA har sina skyldigheter & sitt ansvar för att jobbet blir väl utfört & bra för alla! & jag är innerligt trött på att främmande människor som du, tror att dom har rätten att döma mig, bara för att mitt yrke är offentligt. Men nu kanske du förstår lite bättre hur jag " resonerar " 😀

Vänta nu Anna, om nu ingen i stället visste om din hemska "diagnos" hur ska de då kunna veta att de ska ringa och peppa dig? Anna ska nu ringa svt och till stallet och berätta hur hon känner...Att de låter henne va med i dylika program de vet ju hur det blir.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2016-11-17 kl. 13:16.
Citera
2016-11-17, 13:33
Medlem
Vila? Hon valde att åka till Spanien i sex veckor istället för att börja träna! Det finns ju hästar i Spanien oxå, skrev hon då på sin insta. Alltså skulle SVT ringt och tjata hem henne...?
Ska det vara så jävla svårt att inse att ALLA ser att hon inte gått ner ett gram sen....när? Och alla fattar att knäna tar stryk av en tung kroppshydda.
Citera
2016-11-17, 13:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Vila? Hon valde att åka till Spanien i sex veckor istället för att börja träna! Det finns ju hästar i Spanien oxå, skrev hon då på sin insta. Alltså skulle SVT ringt och tjata hem henne...?
Ska det vara så jävla svårt att inse att ALLA ser att hon inte gått ner ett gram sen....när? Och alla fattar att knäna tar stryk av en tung kroppshydda.

Ja varje normal människa fattar att det är hennes vikt som gör att hon har ont i knäet-
Citera
2016-11-17, 13:52
Medlem
Lilla Anna skriver" mitt yrke är offentligt" Och det har hon helt rätt i. Hon är Sveriges Driftkucku nummer ett i alla kategorier.
Citera
2016-11-17, 15:13
Medlem
annatoledanobookSvårt att somna när knät värker konstant😕 När jag inte rider, så blir knät sämre faktiskt 😔 & det gör mig ledsen. & jag ångrar att jag lyssnade på Läkarnas råd att vila & inte rida alls under 6 veckor 😔👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽 För sedan vart jag TVUNGEN att börja träna ändå trots förbudet & läkarintyget som till och med sjukskrev mig ~ FAN FAN FAN!!!!!! Hon förstörde för mig & jag hade kunnat vara såååå sjukt mycket bättre ryttarinna & hoppryttarinna också OM JAG HADE VÅGAT LITA PÅ MIG SJÄLV👊🏽👊🏽👊🏽 Fan!!!!! Och ingen absolut INGEN RINGDE &
Peppade mig alls från stalle att komma ändå.

Självinsikt och självrannsakan är inte direkt Tunnans paradgren. Att ingen ringde och peppade på beror säkerligen att de är innerligt trötta på fettsäcken som är helt övertygad att jorden snurrar runt henne. Hoppas verkligen hon kommer till start och att det blir Bingos revenge, dvs att hästen kastar av Tunnan.
Citera
2016-11-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Lilla Anna skriver" mitt yrke är offentligt" Och det har hon helt rätt i. Hon är Sveriges Driftkucku nummer ett i alla kategorier.

Vad är Annas jobb egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in