2020-07-25, 12:31
Medlem
Den där uteduschen hon skriver att hon och jag Roberto duschar i. Jag fattar inte, är den avskild så folk som är hemma ej kan se dem eller hur funkar en sån? För det låter ju som åtminstone Vanessa var hemma och inte fan vill hon se sina föräldrar duscha tillsammans.
Citera
2020-07-25, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Den där uteduschen hon skriver att hon och jag Roberto duschar i. Jag fattar inte, är den avskild så folk som är hemma ej kan se dem eller hur funkar en sån? För det låter ju som åtminstone Vanessa var hemma och inte fan vill hon se sina föräldrar duscha tillsammans.
Den är på ett av trädäcken, man ser den från minst ett av möblemangen.
Citera
2020-07-25, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vem fan lägger ut foton på en hårtrimmer och sedan en hög med hår? jo märsta-anna

https://postimg.cc/gallery/58gmdkX
Jag skulle kunna göra det. Det mesta av det hon lägger ut skulle jag kunna lägga ut. Men .... NÅT av det IBLAND. Inte ALLT och HELA TIDEN.

Jag skulle dock inte lägga ut när nån sjunger Lick it up med Kiss på bebisspråk.
Citera
2020-07-25, 12:39
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Längesedan hon var på Tan Express o solade....det vore väl lämpligt när det är dåligt väder
Men hon går väl bara dit när det är sol ute ellerr....har samarbetet upphört ?
Hon kanske får rabatt under soliga dagar......
Citera
2020-07-25, 12:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag trodde hon rakat benen.
Och jag trodde hon rakat nåt annat...
Citera
2020-07-25, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag skulle kunna göra det. Det mesta av det hon lägger ut skulle jag kunna lägga ut. Men .... NÅT av det IBLAND. Inte ALLT och HELA TIDEN.

Jag skulle dock inte lägga ut när nån sjunger Lick it up med Kiss på bebisspråk.

Hade jag lagt ut något sånt hade min tonåriga dotter flyttat till Alaska och inte visat sej igen förrän alla som kan tänkas sett det dött. Samma med alla hennes kompisar om deras mammor gjort något sånt eller för all del varenda tonårstjej. Gissar att Vanessa är så van vid att Anna alltid skämmer ut sej att hon inte reagerar längre. Hennes kompisar döremot gör det nog. Tycker synd om Vanessa som måste stå ut med alla knäppa saker hennes mamma gör offentligt. Gissar att det snackas en hel del i hennes bekantskapsträff om hennes sjuka morsa.
Citera
2020-07-25, 13:15
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Den här tråden, som jag följt kanske ett år, är det roligaste som hänt mig på länge! Att följa Anna på ig är ju en form av guilty pleasure men att INTE ha möjlighet att få kommentera det man känner efter att ha följt en av hennes live skulle fan ta knäcken på mig. Älskar detta!

Jag kan bara instämma!

Jag hamnade här när ishockeysäsongen oväntat tog slut och det lyfte mig ur vad som kunde ha blivit en depression. Den här såpoperan har allt! T.o.m. bättre än "Våra Värsta År", "Fawlty Towers" och en del annat kul.

På bara några månader har jag blivit Bookoman på heltid och som alla missbrukare försöker jag dra ned andra i fördärvet. Jag berättade om min "addiction" på jobbet och har lyckats få en tjej med rätt sjuk humor att också bli Bookoman. Så fort jag hör glada skratt och kommentarer från andra sidan kontoret i stil med "Ååhhh....Kossan!" och "Vilka kommentarer....jag tror jag dööör!" från kollegan så vet jag att det är Instagram och Flashback som gäller för stunden.
Citera
2020-07-25, 13:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Och jag trodde hon rakat nåt annat...
Ja hon trimmade Roberto men det framgår inte vart
Satan va folk det var i Sigtuna idag, spanat efter Anna men icke men fint folk kommer väl sent.

Edit: Som många andra här så är jag också fast i tråden, sjukt beroendeframkallande. Jag vet själv att det inte är ett friskt beteende och vågar inte tala om för släkt och vänner utan den här hemligheten får jag ta med mig i graven.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2020-07-25 kl. 13:22.
Citera
2020-07-25, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vem fan lägger ut foton på en hårtrimmer och sedan en hög med hår? jo märsta-anna

https://postimg.cc/gallery/58gmdkX

Anna springer hos frisör och hårsalonger flera gånger i månaden, ibland flera gånger under en vecka. Men Roberto får inte gå till frisören när han behöver klippa sig utan får nöja sig med en trimning hemma...
Citera
2020-07-25, 13:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja hon trimmade Roberto men det framgår inte vart
Satan va folk det var i Sigtuna idag, spanat efter Anna men icke men fint folk kommer väl sent.

Edit: Som många andra här så är jag också fast i tråden, sjukt beroendeframkallande. Jag vet själv att det inte är ett friskt beteende och vågar inte tala om för släkt och vänner utan den här hemligheten får jag ta med mig i graven.
Nej det är inte bra att vara här för mycket har jag märkt, men likt förbannat är man det ändå.
Citera
2020-07-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Det dröjde inte länge förrän hon kom till Tan Express igen
Konstigt
Booken läser säkert här och så fick hon bråttom och sola eller iaf lägga ut kanske nått gammalt därifrån
Citera
2020-07-25, 13:54
Medlem
Ni missar väl inte hennes långa genomgång i sin story gällande den turkosa blusen i storlek M som hon rockar utan BH och där hon anser sig knäppa nåt troll på näsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in