Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Ok, nu påstår Felicia att Anna har väldigt svårt att ta "credit" för saker och ting utan är väldigt blygsam och vill lyfta fram alla andra. Sedan när?
Alltså den där familjen är ju helt verklighetsfrånvänd...specifik Anna..
Citat:
Men att gå tillbaka och minnas all musik jag varit med att skapa och skriva själv, alla stora låtskrivare och producenter jag fått äran att jobba med, alla som körat åt mig, alla fantastiska människor jag fått jobba med på tv och alla underbara jobb.
Anna menar fantastiska jobb, som att sjunga på företagsgig, som hon liknar med att gå på gatan?
Menar Anna det fantastiska omhändertagandet av TV4 när Anna och Pernilla Wahlgren inte fick äta skaldjursplatå och skyfflades snabbt tillbaka hem till Sverige, vid inspelningen av Fångarna på fortet?
Menar Anna Stora låtskrivare som den där mannen som skrev Annas dunderhit Casanova..?
Annas samarbete med Dr Alban slutade mindre kul, jag vill minnas att Anna blev sur på att den rätt raka Dr Alban hade sagt att Anna måste banta för att lyckas med sin sångkarriär, Anna hade som vanligt inte orken för det..
och skyllde på alla andra att det inte blev några hits.Hits måste man ibland jobba hårt för..
Och All musik Anna har skrivit och skapat själv..
och som ingen hört eller minns...förutom Anna själv som förmodligen varje kväll står i sovrummet och sjunger, inför en påtvingad dotters mobilkamerafilmande, så hela världen ska få ta del av Annas fantastiska sång via denna fiiina superviiiktiga dokumentation.
Börjar undra om Anna ropar in sin yngsta dotter in på toan för en dokumentation av att högproduktiva.. Anna återigen skapat en brun klump i toastolen..💩💩💩