2020-07-18, 16:43
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzzen
Efter träget letande hittade jag BILDEN jag vet jag sett tidigare.
Anna har ju skrutit om att hon minsann haft egen häst men att hon slutade rida efter en olycka som försatte henne i koma i tre dagar och nästan tog död på henne.
Här har ni bilden på besten:
https://www.instagram.com/p/eq3ohSjewR/

Söt liten häst, ju! Tycker synd om det stackars djuret, förstår att det var i ren självbevarelsedrift han kastade av Fettet.
Citera
2020-07-18, 16:51
Medlem
Citat:
Söt liten häst, ju! Tycker synd om det stackars djuret, förstår att det var i ren självbevarelsedrift han kastade av Fettet.

Jag har haft hundar som är större än den lilla ponnyn. Det är nog hästen som hamnade i koma om hon gav sig på konststycket att rida på den.
Citera
2020-07-18, 16:52
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har Anna lagt upp matbilder från förra året i Spanien och skriver att de inte kan resa i år på grund av pandemin när sanningen förmodligen är att svärfar hyrt ut sin lägenhet till spanjorer i år eftersom det var länge osäkert om man skulle få åka till Spanien från Sverige i år. Hon ljuger hela tiden, både Pernilla och Perrelli har åkt till sina hus nu när det är tillåtet.

Helvete, vad hon pratar skit!
Hon struntar i pandemin när det passar henne, då besöker hon folk, kramas, våldgästar gamlingar och geggar runt, åker kors och tvärs i stan, över halva landet till Värmland, fixar naglar, hår osv...

Nog tusan hade hon åkt till Spanien om hon kunnat och ursäktat det med att hon minsann har handsprit i väskan så då går det bra! Men som du säger så har svärfar förmodligen hyrt ut till lokala gäster i år, men det kan Fettet aldrig erkänna.

Apropå maten för övrigt.. Vad är det där gelé-aktiga i formen på andra bilden?
Citera
2020-07-18, 17:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Det är egentligen otroligt att hon lyckats avhålla sig från att skriva själv här. Hon drar sig ju inte från att hugga, skrika, gapa och härja på precis allt och alla som råkar förnärma henne annars, men just här håller hon sig undan. Ja, hon läser ju här förstås, men skriver inte. Tänk om hon kunde upprätthålla den här disciplinen på övriga sociala medier? Vad lugnt det skulle bli då.
Jag är otroligt förvånad att hon har lyckats hålla sig ifrån att skriva här. Kan hon avsky Flashback såpass så det är därför hon håller sig ifrån forumet?
Citera
2020-07-18, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har Anna lagt upp matbilder från förra året i Spanien och skriver att de inte kan resa i år på grund av pandemin när sanningen förmodligen är att svärfar hyrt ut sin lägenhet till spanjorer i år eftersom det var länge osäkert om man skulle få åka till Spanien från Sverige i år. Hon ljuger hela tiden, både Pernilla och Perrelli har åkt till sina hus nu när det är tillåtet.

Hennes matbilder med hennes EGNA recept! SNÄLLA hon har inga egna recept, senaste var kycklingsoppa som hon tagit från sidan Arla, dubblerat mängden och la till edamebönor 😂 Sitt ”egna” recept! Lika så med hennes dotters recept Som hon tar från Tasty Och talar om att det är hennes egna! För allt är ju i hennes huvud! PLEASE! Har inte hon lärt sig att hålla sig till sanningen! Patetisk! Ja både Pernilla och perelli njuter i deras HUS . Det är lyx det!
Citera
2020-07-18, 17:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Helvete, vad hon pratar skit!
Hon struntar i pandemin när det passar henne, då besöker hon folk, kramas, våldgästar gamlingar och geggar runt, åker kors och tvärs i stan, över halva landet till Värmland, fixar naglar, hår osv...

Nog tusan hade hon åkt till Spanien om hon kunnat och ursäktat det med att hon minsann har handsprit i väskan så då går det bra! Men som du säger så har svärfar förmodligen hyrt ut till lokala gäster i år, men det kan Fettet aldrig erkänna.

Apropå maten för övrigt.. Vad är det där gelé-aktiga i formen på andra bilden?
Det är nog Flan. En mycket vanlig spansk efterrätt. Kan vara mycket gott men f(l)an vet om jag vill prova flan ala Anna
Citera
2020-07-18, 17:25
Medlem
Middag för 2, Anna o Roberto(a).
På tu man hand!
Fan om Roberto äter för mycket så det inte räcker till Fettot. Först störst ska ha mest!
Citera
2020-07-18, 17:27
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det är nog Flan. En mycket vanlig spansk efterrätt. Kan vara mycket gott men f(l)an vet om jag vill prova flan ala Anna

Nej, ingen som vill bibehålla sin normala tarmflora skulle äta NÅNTING som är gjort "a la Anna". Inte med hennes ohygieniska naglar.
Citera
2020-07-18, 18:23
Medlem
Väldigt nyfiken på vart den lilla budget caben tog vägen, Peugeot eller Renault var det väl? Den figurerade nån vecka, sen blev det tyst. Inte kan väl kronkalle tagit den?
Citera
2020-07-18, 18:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Väldigt nyfiken på vart den lilla budget caben tog vägen, Peugeot eller Renault var det väl? Den figurerade nån vecka, sen blev det tyst. Inte kan väl kronkalle tagit den?
De köper bara rishögar. När de kört slut på en betalar svärfar en ny (en som gått minst 20 000 mil och kräver dyra reparationer innan nästa besiktning).
Citera
2020-07-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jag är otroligt förvånad att hon har lyckats hålla sig ifrån att skriva här. Kan hon avsky Flashback såpass så det är därför hon håller sig ifrån forumet?

Hon har inte tid. Dygnet har bara 24 timmar och hon lägger redan nästan all sin vakna tid på Instagram. Tänk om hon skulle behöva gå i polemik med alla här också...

Det är lättare för henne att låtsas att hon inte känner till den här tråden (trots att alla vet att hon lusläser här) än att försöka ljuga bort allt som skrivs i klartext här om hennes barn m.m.
Det går liksom inte att försvara eller snacka bort, som hon kan göra på instagram där hon kan radera vad andra skrivit.

It's a losing battle.
Citera
2020-07-18, 18:45
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
med detta instagraminlägg tycker jag att Anna bevisat att hon läser här

https://postimg.cc/v4FPN51Q

Vilken värdinna! Chips a la Anna, salami a la Anna, nötter a la Anna. Recept tack! Hur hinner superkvinnan med allt?

Tacka fan för att man blir fet om man har huset fullt med onyttigheter och inget att göra om dagarna, det skulle jag också bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in