2020-07-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
😂😂😂
Hennes inledande tal var säkert lika lång som
en 3 timmars dramatenpjäs i monolog.

Nja, inte riktigt men det är intressant att hon ALLTID ska lyfta fram hur synd det är om henne och hur tufft hon har haft det i livet och alla operationer hon gått igenom. Hon har inte ens fyllt 50 år men hennes sjukvårdskostnader måste vara högre än vad många multisjuka äldre har kostat sjukvården. Hennes GBP-operation var ju helt bortkastad kan det ju konstateras i efterhand.
Citera
2020-07-24, 17:35
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har nog glömt det där med miljön nu. Innan flytten till Odensala tänkte hon på plånboken och miljön men det har gått över. Numera hinner motorn knappt kallna innan det bär iväg igen.
När åkte Anna buss senast? November 2018?

"Nu är kl.16.30 och jag sitter på bussen hem. Och det leder in mig på det ytterst dåliga beslutet jag tog imorse. THE BIG MISTAKE!!! Nämligen att ta en taxi in till stan, från Frösunda Port i Solna – Fy f…

Det misstaget kommer jag inte göra om, dåligt beslut för miljön när det är så kort resa och riktigt onödigt för plånboken! Så nu har jag köpt nytt busskort igen. Jag har sedan i våras börjat åka kommunalt. För stressen med trafik, köer, vägtullar, bensinkostnaden, avgaser, dåligt med parkeringsplatser och onödigt dyrt med parkering också. Så för miljön och plånboken åker jag mer kommunalt, går eller cyklar ( på våren och sommaren )"

Jag skulle vilja se Fettet cykla! Hon bara pratar smörja som vanligt. Visst, hon motionscyklade i Biggest Loser, men det är en annan sak. Nån som har sett nån bild på hennes insta där hon grenslar sadeln till vardags? Hade hon verkligen cyklat skulle hon ju lagt ut det också bara för att visa hur duktig, hälsosam och miljömedveten hon är...

Av ren nyfikenhet googlade jag "Anna Book cyklar" och det som kom upp var detta:

https://www.expressen.se/halsoliv/an...hampagne-till/

Från 2014. Har Anna cyklat sen dess...? Tvivlar.

Som vanligt bjuder Anna på ett intressant citat också:

"Min mamma, moster, svärmor, två vänner och revisor gick alla bort inom loppet av tre år. Det var oerhört tufft."

Revisorn!? De övriga är fullt förståeligt att man sörjer som sina närmaste, men revisorn? Men det är klart, det var säkert Bästa Finaste Revisorn...
Citera
2020-07-24, 18:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk

"Min mamma, moster, svärmor, två vänner och revisor gick alla bort inom loppet av tre år. Det var oerhört tufft."

Revisorn!? De övriga är fullt förståeligt att man sörjer som sina närmaste, men revisorn? Men det är klart, det var säkert Bästa Finaste Revisorn...
Åh nej! Revisorn!
Citera
2020-07-24, 19:14
Medlem
Topgun855s avatar
Enlig stoppapressarna.se ska Tunnan ha en pool som hon älskar.

Kollat satellitbilder men hittar ingen.
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...kalle-anka-hem
Citera
2020-07-24, 19:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855

Nej. Det byggdes trädäck över det tilltänkta poolområdet.
Citera
2020-07-24, 19:26
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Publicerad Söndag 5 Maj 2019 14:05
Citera
2020-07-24, 19:34
Medlem
Rimberts avatar
Jag är lite avundsjuk på Annas armmuskler. Hur jag än pumpar stål kommer jag inte upp till hennes muskelvolym.
Inte för att jag strävar att se ut som Anna, men jag vill gärna ha lika grova armar.
Varje gång jag försöker ladda ner bilder av Anna får jag meddelande att klassen inte kan registreras.
Undrar vad det kan kan bero på?
Är hon helt enkelt för fet för att få plats på en vanlig bild?

Edit: Vissa bilder går att ladda ner och spara, såg jag nu.
Senast redigerad av Rimbert 2020-07-24 kl. 19:48.
Citera
2020-07-24, 19:46
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:

Byggde de inte över den med förklaringen att det inte orka ha en pool.
Citera
2020-07-24, 19:49
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Byggde de inte över den med förklaringen att det inte orka ha en pool.
Det var nog klokt att hoppa över poolen.
En pool kräver en skötsel, för att den inte ska gro igen.
En familj som inte ens klarar av att klippa av gräsmattan, kommer knappast klara av att sköta en swimmingpool.
Citera
2020-07-24, 19:51
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Jag skulle vilja se Fettet cykla! Hon bara pratar smörja som vanligt. Visst, hon motionscyklade i Biggest Loser, men det är en annan sak. Nån som har sett nån bild på hennes insta där hon grenslar sadeln till vardags? Hade hon verkligen cyklat skulle hon ju lagt ut det också bara för att visa hur duktig, hälsosam och miljömedveten hon är...

Av ren nyfikenhet googlade jag "Anna Book cyklar" och det som kom upp var detta:

https://www.expressen.se/halsoliv/an...hampagne-till/

Från 2014. Har Anna cyklat sen dess...? Tvivlar.

Vänta bara. Nu när hon läst ditt inlägg kommer det garanterat upp en bild på henne på en stillastående cykel (där hjul och bakgrund retuscherats suddiga för att ge intryck av rörelse) och en kommentar i stil med: "Idag cyklade jag sju mil, det var lite jobbigt men som tur är har jag ju bra grundkondition."
Citera
2020-07-24, 19:55
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Vänta bara. Nu när hon läst ditt inlägg kommer det garanterat upp en bild på henne på en stillastående cykel (där hjul och bakgrund retuscherats suddiga för att ge intryck av rörelse) och en kommentar i stil med: "Idag cyklade jag sju mil, det var lite jobbigt men som tur är har jag ju bra grundkondition."
Ha ha. Det är svårt att tänka sig Anna på en cykel.
Därifrån kan hon väl inte ens live-streama.
Möjligtvis kan hon låna Halmpyntets cykel för att trampa iväg till Valvet i Sigtuna när bensinen är slut i bilen och hungern blir för svår...
Då smakar en plankstek eller några ryggbiffar särskilt gott för en tjockis.
Senast redigerad av Rimbert 2020-07-24 kl. 20:01.
Citera
2020-07-24, 19:58
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ha ha. Det är svårt att tänka sig Anna på en cykel.
Därifrån kan hon väl inte ens live-streama.

Ja vilken syn!
Lär väl vara jämförbart med att balansera en grapefrukt på en blyertspenna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in