Citat:
Ursprungligen postat av
tadalafil
Igår var det nån som hade lyckats med bedriften att få Annas f.d. mans kuk i munnen...alltså hur stor är sannolikheten till att det är sant?
Det var jag som skrev det. Och det är inget jag hittar på. Utan det var Mehmet och hans bror Celle som hade ett företag tillsammans. Företaget sålde toapapper, tvättmedel och rengöringsmedel och arbetet bestod i att knacka dörr i radhus och villaområden efter att företaget aviserat i brevlådan att vi tog upp beställningar en viss dag. Min uppgift var som säljare att ta emot beställningar som senare levererades av bröderna.
Så vi åkte runt i en större skåpbil hela dagarna. Jag var bara 17 år så det här var för snudd på 30 år sedan. Tror att företaget hette Hempapper eller något liknande. Det var när det var fullt i sätet fram så jag och Mehmet åkte själva i skåpbilens skåpdel som han plötsligt drog ned sina brallor och trodde att jag skulle suga.
Eftersom de blåste mig på lönen och det var ett antal år sedan är det svårt för mig att verifiera det, men att de haft det företaget borde vara lätt att få fram för den som är engagerad.