2020-07-17, 17:54
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Haha.ja man får ju verkligen hoppas att ingen låter henne provköra.
Gör inget, självrisken för en provkörning lär vara rejält hög... men ska det vara lyx, lyx, lyx så slantar Jobejto gärna upp när Booken smäcker in Porschen i nåt hinder
Citera
2020-07-17, 18:11
Medlem
Tunnan i en Porsche vore en underbar syn för ögat, se henne dra iväg naturligtvis med mobilen i näven. Eftersom Tunnan ständigt misslyckas trots goda förutsatser skulle hon naturligtvis krocka på något idiotiskt sätt. Och få ännu en rubrik i slaskmedia
Citera
2020-07-17, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Igår var det nån som hade lyckats med bedriften att få Annas f.d. mans kuk i munnen...alltså hur stor är sannolikheten till att det är sant?

Det var jag som skrev det. Och det är inget jag hittar på. Utan det var Mehmet och hans bror Celle som hade ett företag tillsammans. Företaget sålde toapapper, tvättmedel och rengöringsmedel och arbetet bestod i att knacka dörr i radhus och villaområden efter att företaget aviserat i brevlådan att vi tog upp beställningar en viss dag. Min uppgift var som säljare att ta emot beställningar som senare levererades av bröderna.

Så vi åkte runt i en större skåpbil hela dagarna. Jag var bara 17 år så det här var för snudd på 30 år sedan. Tror att företaget hette Hempapper eller något liknande. Det var när det var fullt i sätet fram så jag och Mehmet åkte själva i skåpbilens skåpdel som han plötsligt drog ned sina brallor och trodde att jag skulle suga.

Eftersom de blåste mig på lönen och det var ett antal år sedan är det svårt för mig att verifiera det, men att de haft det företaget borde vara lätt att få fram för den som är engagerad.
Citera
2020-07-17, 19:10
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Det var jag som skrev det. Och det är inget jag hittar på. Utan det var Mehmet och hans bror Celle som hade ett företag tillsammans. Företaget sålde toapapper, tvättmedel och rengöringsmedel och arbetet bestod i att knacka dörr i radhus och villaområden efter att företaget aviserat i brevlådan att vi tog upp beställningar en viss dag. Min uppgift var som säljare att ta emot beställningar som senare levererades av bröderna.

Så vi åkte runt i en större skåpbil hela dagarna. Jag var bara 17 år så det här var för snudd på 30 år sedan. Tror att företaget hette Hempapper eller något liknande. Det var när det var fullt i sätet fram så jag och Mehmet åkte själva i skåpbilens skåpdel som han plötsligt drog ned sina brallor och trodde att jag skulle suga.

Eftersom de blåste mig på lönen och det var ett antal år sedan är det svårt för mig att verifiera det, men att de haft det företaget borde vara lätt att få fram för den som är engagerad.

En fd till mig jobbade ett tag på Hempapper. De kom ner till Skövde och skulle köra sin runda, först fick mitt ex gå runt större delen av stan och lägga lappar i brevlådor och sen skulle han gå runt och ta upp beställningar. Han fick själv dra ihop folk till en "stab". Sen kom de i sin lastbil, hade inte en aning förrän precis nyligen att det var Mehmet som låg bakom. Nån lön kom inte, vi fick dock en halv pall toapapper.
Citera
2020-07-17, 19:31
Medlem
https://youtu.be/h3xxHoVnUXo

Hehe är för evigt tacksam att dessa små lives finns kvar i tid och evighet
Det här är bara så "Karma karma" som det kan bli..
Här tycker hon att hon är den snyggaste kvinnan i världen, så pinsamt när hon t.o.m knäpper upp kavajen 😄
Och nu är hon kanske större än innan BL
Citera
2020-07-17, 19:48
Medlem
Mumpss avatar
Haha, idag har Åza hälsat på hos Anna. Dåligt samvete efter att hon sovit över hos My?
Citera
2020-07-17, 19:55
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan

Jag tror dig totalt.
En av mina yngre polare jobbade också där men eftersom det "bara" är 30 år sedan du jobbade där hade han kanske slutat då. Men något jag klart minns är att han alltid var förbannad över att de alltid strulade med lönerna och tilläggen.
Vill inte skriva ut hans namn här i tråden men PM:a mig om du är nyfiken.
Citera
2020-07-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Jag undrar hur Roberto är utan Anna kontra med.

Jag har upplevt honom som charmig på jobbet, han verkar ha bra kontakt med tjejerna på Apoteket och bodyshop i PK-gallerian. Och en gång såg jag honom med My vid cafeterian i entréhallen. De pratade tillsynes förtroligt och han stök unda en slinga av hennes hår som fallit ner, liksom la det tillrätta bakom hennes öra.

Ett par gånger har jag sett Anna.
En gång på väg till honom, tror jag, hon kom från Kungsträdgården med en STOR mjukglass i varje hand.

Det var i juli och varmt ute så de smälte snabbt och hon stolpade fram med sandaletter och synbart svullna fötter, svettig och med en större handväska som såg tung ut och linsom gled ner till armvecket. Hon hade kjoloch en ganska tight tröja som korvade sig och gled upp så att det blev en glipa mellan. Man kunde riktig se hur obekvämt och jobbigt det var.

Hon gick över gatan mot PK till och var tvungen att stanna och slicka runt struten på glassarna som rann. Folk tittade och hon svor "fan vad svårt det ska vara" hon verkade arg och stressad.
Ojojoj, nu har du satt Roberto i ett prekärt läge. Hur ska han snacka sig ur detta. Blir väl dåligt med nattsömn i natt när sångfågeln ska ha alla detaljer.
Citera
2020-07-17, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Haha, idag har Åza hälsat på hos Anna. Dåligt samvete efter att hon sovit över hos My?

Nä, tror Anna i vanlig ordning har läst här och sedan bjudit in Åza försatt visa hur goda vänner de är. Att sedan skriva att det var spontanbesök är ju bara att tänja på sanningen lite.
Citera
2020-07-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Nu gör hon reklam för att åka och kolla in en Porsche, skall dom köpa nytt tro ?

https://postimg.cc/qNsdq1q4
Man kan ju bara skratta åt hennes flörtande för att få något gratis. i Schlagervärlden är hon körd återstår bara fönedrings TV.
Citera
2020-07-17, 20:48
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Ojojoj, nu har du satt Roberto i ett prekärt läge. Hur ska han snacka sig ur detta. Blir väl dåligt med nattsömn i natt när sångfågeln ska ha alla detaljer.
Det kanske kom fram redan igår eftersom Anna var så bestört över ett ”stort svek”. Men det sveket var tydligen glömt idag.
Kul att hon gör reklam för den fina grannkommunen hon inte bor i ändå!
Citera
2020-07-17, 21:05
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hade denna Åza varit hos sånglärkan idag hade bilder redan varit utskickade.

Syns om man trycker på "live-ringen" eller vad det kan kallas på GalenpAnnas instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in