2020-10-18, 09:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

"Nu blev det sååå mycket bättre med gardinerna högre upp 👌🏽🥰 Jag tänkte under stress förra gången dom sattes upp 😂😅 och har ju egentligen en heeeelt annan tanke här inne i vardagsrummet med dubbla skenor som i vårt sovrum med riktigt grymma gardiner som jag och Roberto är heeelt överens om. Det kommer bli såååå lyxigt, men det kostar så det blir lite längre fram ☺️ Och vi är helt överens om att det är bara @tyghuset i Taberg som är rätt tjejer för jobbet 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Men tillsvidare så blev iallafall detta så väldigt mycket finare och rummet kom lite mer till sin rätt igen 🥰👍🏽❤️ Sååå nöjd! Tack snälla Lucas för hjälpen 🤗"
Skulle vilja se Roberto mopsa sig om gardinerna. Som vanligt tycker han som Anna.
Lyxen kommer lite längre fram... När Roberto fått månadspeng av sin pappa?
Varför tacka Lucas via Instagram? Träffas de inte? Hon vill att alla ska se hur uppassad hon är.
Citera
2020-10-18, 09:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
[quote=Puckelipuck|73288836]
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Stora grejer som händer i huset nu, gardinerna i TV rummet har höjts upp.
Lucas har också hjälpt till men vad har hänt med snickaren Antonio?
Första gången jag sett Anna påpeka saker kostar f.ö.

"Nu blev det sååå mycket bättre med gardinerna högre upp 👌🏽🥰 Jag tänkte under stress förra gången dom sattes upp 😂😅 och har ju egentligen en heeeelt annan tanke här inne i vardagsrummet med dubbla skenor som i vårt sovrum med riktigt grymma gardiner som jag och Roberto är heeelt överens om. Det kommer bli såååå lyxigt, men det kostar så det blir lite längre fram ☺️ Och vi är helt överens om att det är bara @tyghuset i Taberg som är rätt tjejer för jobbet 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Men tillsvidare så blev iallafall detta så väldigt mycket finare och rummet kom lite mer till sin rätt igen 🥰👍🏽❤️ Sååå nöjd! Tack snälla Lucas för hjälpen 🤗"[/QUOTE

Vilka är @tyghuset? Några stackare som kommer att få en fet faktura för något de inte vill ha reklam för?
När dom flyttade in var tyghuset inblandade i att designa gardiner, kuddar m.m. och Anna taggade dom ett flertal gånger. Antagligen suktar Anna efter att få de där dubbelskenorna gratis nu.
Citera
2020-10-18, 09:16
Medlem
[quote=Onkel-Ben-ny|73288645]Stora grejer som händer i huset nu, gardinerna i TV rummet har höjts upp.
Lucas har också hjälpt till men vad har hänt med snickaren Antonio?
Första gången jag sett Anna påpeka saker kostar
Det var också min första tanke, varför gör Lukas det när det finns en utbildad snickare i huset?. Annas bilder är alltid mat, sovrum eller bilderpå sig själv med filter. Nu verkar det dessutom som de har ont om pengar vilket inte är konstigt när så många skall leva på en lön.
Citera
2020-10-18, 09:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det var också min första tanke, varför gör Lukas det när det finns en utbildad snickare i huset?. Annas bilder är alltid mat, sovrum eller bilderpå sig själv med filter. Nu verkar det dessutom som de har ont om pengar vilket inte är konstigt när så många skall leva på en lön.
Man behöver inte vara snickare för att sätta upp gardinskenor.
Hur kan de ha ont om pengar? Anna köper ju aldrig nåt onödigt... Hårförlängningar, specialschampo och lösnaglar är ju livsviktigt.
Citera
2020-10-18, 10:14
Medlem
trottwells avatar
Efterbliven

"Nu blev det sååå mycket bättre med gardinerna högre upp 👌🏽🥰 Jag tänkte under stress förra gången dom sattes upp 😂😅 och har ju egentligen en heeeelt annan tanke här inne i vardagsrummet med dubbla skenor som i vårt sovrum med riktigt grymma gardiner som jag och Roberto är heeelt överens om. Det kommer bli såååå lyxigt, men det kostar så det blir lite längre fram ☺️ Och vi är helt överens om att det är bara @tyghuset i Taberg som är rätt tjejer för jobbet 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Men tillsvidare så blev iallafall detta så väldigt mycket finare och rummet kom lite mer till sin rätt igen 🥰👍🏽❤️ Sååå nöjd! Tack snälla Lucas för hjälpen 🤗"

Om en 50-årig vuxen människa har skrivit texten ovan, då är den människan efterbliven på riktigt.
Citera
2020-10-18, 10:26
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Efterbliven

Om en 50-årig vuxen människa har skrivit texten ovan, då är den människan efterbliven på riktigt.

Hon groomar stackars tyghuset för att få till ett samarbete. "Nu nämnde jag er - nu får jag väl gardinerna gratis"
Citera
2020-10-18, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Så tråkig timing att hon fick corona JUST när hon äntligen tackat ja till jobb
Har inte följt Anna Books liv, vad har hon gjort förutom ABC?
Citera
2020-10-18, 10:31
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Hon groomar stackars tyghuset för att få till ett samarbete. "Nu nämnde jag er - nu får jag väl gardinerna gratis"

Någon borde rädda Tyghuset genom att tipsa om den här tråden och videon nedan.

https://youtu.be/wV1sw8SLJKQ
Citera
2020-10-18, 10:34
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Har inte följt Anna Books liv, vad har hon gjort förutom ABC?

Se videon i mitt inlägg ovan.
Citera
2020-10-18, 10:36
Medlem
DreamTwisters avatar
När hon nu ändå ska hylla sin måg, eller mög, kunde hon väl passat på att gratta (un)Lucky Luke på namnsdagen...

Fly in i solnedgången Boy Toy...
Citera
2020-10-18, 10:48
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
När hon nu ändå ska hylla sin måg, eller mög, kunde hon väl passat på att gratta (un)Lucky Luke på namnsdagen...

Fly in i solnedgången Boy Toy...

Anna känner bara till sin egen namnsdag.
Citera
2020-10-18, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Man behöver inte vara snickare för att sätta upp gardinskenor.
Hur kan de ha ont om pengar? Anna köper ju aldrig nåt onödigt... Hårförlängningar, specialschampo och lösnaglar är ju livsviktigt.
Nej det behöver man inte , de flesta kan sätta upp gardinskenor men om jag hade en snickare i hemmet så skulle jag i första hand be honom göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in