Citat:
Ursprungligen postat av
shaftesbury
Lilla Anna skriver "Att hon helst undviker sjukhus" på sista bilden. Åh fan, det hade jag inte aning om...
Och ingen annan heller.
Hon gjorde ju en exakt lika galen ”preaching the bible” video förra gången hon satt i samma(?) väntrum när hon stukade arslet. Hade hon redan glömt det?
Tycker det är märkligt med sjuka halvkändisar med en armbåge i skymningslandet. Det verkar som deras diagnos gör att de inte klarar att slutföra något? Linda Rosing påbörjade projekt varenda vecka. Nästa vecka hade hon glömt det och började med något nytt. Blondinbella skulle skriva en bok, började spela golf istället, skulle gå på vandring och bli nykter, men en månad senare dricker hon lunch på Stureplan och pratar nästa ”hemliga” projekt. Anna B är tvungen att läsa här för att bli påmind om att klippa gräsmattan.
Att Anna betalar en hundring för ett sjukbesök och tror hon bidrar till personalens lön är lite gulligt. Hon har inte fattat att det är henne skatt som gör det. Men hon betalar kanske ingen skatt?
En nära anhörig till mig har också drabbats av en cysta. Det är inget hon vill basunera ut ens till alla i familjen.
Det här med att hon flera gånger börjar prata amerikanska med ”southern accent” och börjar tjata om ”preaching”, är det något hon vill säga? Försöker hon leka svart baptistpastor är det på gränsen till racistiskt med sådana fördomar. Eller driver hon med kristna generellt? Det verkar även märkligt att hon flera gånger i vår börjar - till synes spontant - prata amerikanska. Det på ett sätt som ska verka lite som hon liksom är så internationell att hon har svårt att hålla isär språken och låtsas glida mellan dem utan problem. Well, jag skäms.
Jag läser mest här och följer inga sidor direkt, ändå har jag flera gånger under våren klickat på länkar här som leder till annan underhållning från Anna, men efter ett tag har jag noterat att hon antagligen inbillar sig att hon pratar flytande engelska och glider över på det. Det är en varningsklocka för psykisk ohälsa när sånt inträffar kan jag säga.