2020-06-22, 11:46
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

https://postimg.cc/1nCbkN4R
Viktigt att lyfta upp deras andra hem i Spanien som de tyvärr inte kunna åka till i 6 veckor. Undra om företaget har gått in i ett samarbete med Anna. Eller det kanske kommer en räkning på posten till destination Sigtuna de har ju trots alt fått reklam genom Anna.
Citera
2020-06-22, 11:49
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Lilla Anna skriver "Att hon helst undviker sjukhus" på sista bilden. Åh fan, det hade jag inte aning om...
Och ingen annan heller.
Hon gjorde ju en exakt lika galen ”preaching the bible” video förra gången hon satt i samma(?) väntrum när hon stukade arslet. Hade hon redan glömt det?
Tycker det är märkligt med sjuka halvkändisar med en armbåge i skymningslandet. Det verkar som deras diagnos gör att de inte klarar att slutföra något? Linda Rosing påbörjade projekt varenda vecka. Nästa vecka hade hon glömt det och började med något nytt. Blondinbella skulle skriva en bok, började spela golf istället, skulle gå på vandring och bli nykter, men en månad senare dricker hon lunch på Stureplan och pratar nästa ”hemliga” projekt. Anna B är tvungen att läsa här för att bli påmind om att klippa gräsmattan.
Att Anna betalar en hundring för ett sjukbesök och tror hon bidrar till personalens lön är lite gulligt. Hon har inte fattat att det är henne skatt som gör det. Men hon betalar kanske ingen skatt?
En nära anhörig till mig har också drabbats av en cysta. Det är inget hon vill basunera ut ens till alla i familjen.
Det här med att hon flera gånger börjar prata amerikanska med ”southern accent” och börjar tjata om ”preaching”, är det något hon vill säga? Försöker hon leka svart baptistpastor är det på gränsen till racistiskt med sådana fördomar. Eller driver hon med kristna generellt? Det verkar även märkligt att hon flera gånger i vår börjar - till synes spontant - prata amerikanska. Det på ett sätt som ska verka lite som hon liksom är så internationell att hon har svårt att hålla isär språken och låtsas glida mellan dem utan problem. Well, jag skäms.
Jag läser mest här och följer inga sidor direkt, ändå har jag flera gånger under våren klickat på länkar här som leder till annan underhållning från Anna, men efter ett tag har jag noterat att hon antagligen inbillar sig att hon pratar flytande engelska och glider över på det. Det är en varningsklocka för psykisk ohälsa när sånt inträffar kan jag säga.
Citera
2020-06-22, 11:57
Citat:
Ursprungligen postat av KolsyradSprit
I filmen från sjukhuskorridoren säger hon: "det är därför jag har lagt på ett sånt här filter".

Har hon inte vid upprepade tillfällen nekat till att hon använder filter för att hon inte vet hur man gör?
Hon har sagt att hon använder filter ibland (men har nekat till det på vissa helt uppenbara filterbilder), det är REDIGERA foton hon sagt att hon inte vet hur man gör.
Citera
2020-06-22, 12:07
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tycker det är märkligt med sjuka halvkändisar med en armbåge i skymningslandet. Det verkar som deras diagnos gör att de inte klarar att slutföra något?

Det handlar om att annonsera ut att göra ett "projekt" eller något annat ger dom uppmärksamhet på olika sätt. Att sedan faktiskt lägga ner tid att faktiskt genomföra det ger dom ju ingen uppmärksamhet. Och det är ju det som är huvudsyftet med att basunera ut för omvärlden att de minsann ska göra si och så - inte för att de vill få nya färdigheter för sin egen skull utan att det är uppmärksamheten som det handlar om från början till slut.
Citera
2020-06-22, 12:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Aha akut buk.. ovulation kanske...
Ja, akut buk kan vara nästan vad som helst. Förstoppning t ex.

Om man är påstridig och överdriver vågar inte vården chansa. Inte i en familj där bukväggar spricker, någon blir liggande i koma under lång tid, någon har svåra besvär med att andras tillhörigheter ramlar ner i hennes väska, en åker ambulans från Farmen (skrubbsår?), en flygs iväg från ett franskt fort, en trasslar till håret osv.
Citera
2020-06-22, 12:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Det är inte problemet. Problemet är om svärfar får det.
Då jäklar blir det till att handla. Äntligen!
Men även de pengarna tar slut en dag. Vad gör de då? Inga livlinor kvar, ingen vän att ringa.
Citera
2020-06-22, 12:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det handlar om att annonsera ut att göra ett "projekt" eller något annat ger dom uppmärksamhet på olika sätt. Att sedan faktiskt lägga ner tid att faktiskt genomföra det ger dom ju ingen uppmärksamhet. Och det är ju det som är huvudsyftet med att basunera ut för omvärlden att de minsann ska göra si och så - inte för att de vill få nya färdigheter för sin egen skull utan att det är uppmärksamheten som det handlar om från början till slut.
Det har du rätt i! Tänkte inte på det. Men vi som tvingas titta på löpsedlarna i kön på Ica kan ju vår saga om ”Petter och vargen”. De artister som forsätter att leverera är ju fortsatt de som är kända. Anna B kanske borde satsa på att hålla käften och gå in i en studio och göra sin grej där istället för att lägga ut bilder på kaffekoppar? Bara en tanke. Respekt är något man förtjänar, inte något man får gratis.
Citera
2020-06-22, 12:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KolsyradSprit
I filmen från sjukhuskorridoren säger hon: "det är därför jag har lagt på ett sånt här filter".

Har hon inte vid upprepade tillfällen nekat till att hon använder filter för att hon inte vet hur man gör?
Hon var ju i Annas universum då och det är en heelt annan värld. Därför visste hon inget om filter efter att hon fått sin spruta och kommit till sans.
Citera
2020-06-22, 12:41
Medlem
Är det någon av er som vet var man kan läsa om att Anna Book är ambassadör för Sigtuna Kommun ?
Citera
2020-06-22, 12:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Är det någon av er som vet var man kan läsa om att Anna Book är ambassadör för Sigtuna Kommun ?
På hennes Instagram.
Hon skrev om Häsovårdsmyndigheten (?) också, ytterligare ett samarbete kanske.
Citera
2020-06-22, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman

Verkar inte troligt. Det enda jag får upp är detta.
"En hederstitel för långa livsgärningar"...

https://destinationsigtuna.se/2017/0...-ambassadorer/
Citera
2020-06-22, 13:28
Medlem
Hon sa i nån live att hon är ambassadör för Sigtuna Kommun,jag ville bara kolla upp det, men hittar inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in