2020-06-22, 13:32
Medlem
Larasofts avatar
Fick hon en spruta i knät? Var den ur led?

Själv har man fått knapra alvedon vid smärta. Hon måste ha framfört en näradödenupplevelse.
Citera
2020-06-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

https://postimg.cc/1nCbkN4R

Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Är det någon av er som vet var man kan läsa om att Anna Book är ambassadör för Sigtuna Kommun ?

Citat:
Hon sa i nån live att hon är ambassadör för Sigtuna Kommun,jag ville bara kolla upp det, men hittar inget.

Ja, jag undrar också, hon säger att hon är det. I länken ovan t ex. Men det betyder förstås inte att det är så. Det borde isf finnas nånstans att läsa då det verkar vara en rätt så hedersam utmärkelse.
Citera
2020-06-22, 13:49
Medlem
Citat:
Hon sa i nån live att hon är ambassadör för Sigtuna Kommun,jag ville bara kolla upp det, men hittar inget.

Detta är ju inget man kan bara häva ur sig! Detta är en hederstitel. Jag bor i Sigtuna stad och kan inte tro att hon fått denna titel eftersom hon inte är uppvuxen här eller gjort något för kommunen. Jag har mailat kommunen om detta verkligen är sant. Om det inte är det så kommer mina screenshots från hennes live och Insta att gå i retur till kommunen så får de ta kontakt med vederbörande om att man inte bara kan kalla sig detta hur som helst.
Citera
2020-06-22, 14:11
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Ja, jag undrar också, hon säger att hon är det. I länken ovan t ex. Men det betyder förstås inte att det är så. Det borde isf finnas nånstans att läsa då det verkar vara en rätt så hedersam utmärkelse.

Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Detta är ju inget man kan bara häva ur sig! Detta är en hederstitel. Jag bor i Sigtuna stad och kan inte tro att hon fått denna titel eftersom hon inte är uppvuxen här eller gjort något för kommunen. Jag har mailat kommunen om detta verkligen är sant. Om det inte är det så kommer mina screenshots från hennes live och Insta att gå i retur till kommunen så får de ta kontakt med vederbörande om att man inte bara kan kalla sig detta hur som helst.
Det Anna säger är något som alla kan säga som visar upp sin hemkommun och talar positivt om den. Det innebär inte att man fått någon hederstitel
Även du thomten är ambassadör för Sigtuna stad om du visar runt och talar positivt om den.
Citera
2020-06-22, 14:23
Medlem
Destination_sigtuna som hon taggat i inlägget har iaf repostat hennes story. Så de verkar iaf inte vara missnöjda med det, och antyder väl att hon ändå är nån slags ambassadör.
Citera
2020-06-22, 14:24
Medlem
TPLs avatar
Anna var ambassadör för Bobbys hårpiller också. Vi vet ju hur det slutade.
Citera
2020-06-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Destination_sigtuna som hon taggat i inlägget har iaf repostat hennes story. Så de verkar iaf inte vara missnöjda med det, och antyder väl att hon ändå är nån slags ambassadör.

Jag frågade dem på insta om hon är ambassadör för dem.
Citera
2020-06-22, 14:49
Medlem
Fruktansvärt om de utsett Anna Book till ambassadör. En arbetslös kvinna som smitit från tv-licens hela sitt liv, blivit dömd för skattebrott, har två kriminella ungar, haft husrannsakan i sitt nya hem i kommunen redan efter någon månad med mera med mera.... Nej snarare håller man sig undan att besöka en kommun med sådana invånare. För sin egen säkerhet. Vill inte bli rånad, våldtagen eller påprackad narkotika.
Senast redigerad av PerPersonen 2020-06-22 kl. 15:04.
Citera
2020-06-22, 17:16
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

https://postimg.cc/1nCbkN4R

Denna förkärlek till stora bokstäver i början på ord som ska stavas med liten bokstav 🙄
Citera
2020-06-22, 17:21
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Fruktansvärt om de utsett Anna Book till ambassadör. En arbetslös kvinna som smitit från tv-licens hela sitt liv, blivit dömd för skattebrott, har två kriminella ungar, haft husrannsakan i sitt nya hem i kommunen redan efter någon månad med mera med mera.... Nej snarare håller man sig undan att besöka en kommun med sådana invånare. För sin egen säkerhet. Vill inte bli rånad, våldtagen eller påprackad narkotika.

En riktigt WT med andra ord. Vad ska hon bli ambassadör i?
Citera
2020-06-22, 17:32
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Höstturné? Hahahahaaa.
Vem skulle gå med på att sätt upp en turné eller show med Anna? Hon är bränd i branschen och har ingen större publikdragkraft
Vet inte faktiskt.

Såg hon är ambassadör för sigtuna på Instagram, vafan är det självutnämt eller? Jag har inte hört nåt sådant.
Citera
2020-06-22, 17:45
Medlem
JBernards avatar
Märsta kommun kan skatta sig lycklig! En riktig stjärnvärvning av en värdig och ödmjuk kommuninvånare! Det kommer att vallfärda folk till både Märsta, Duvunge och Arlanda under sommaren för att uppleva Annas semesterpärlor!

Grattis Anna! Hoppas du får några gratisinträden på någon sevärdhet i din omedelbara närhet som ersättning för din gärning! Jag blir sugen på att bege mig till Märsta för en kort sightseeing under semestern!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in