2020-06-06, 21:25
Medlem
nickomyras avatar
Anna är storsint och bjuder händyman på sin paradrätt paella .
https://imgur.com/gallery/t2Gs4gs

Design ala Anna

’ mr M blev glad och fick den där extra energin som behövs när man sätter in stora marmorplattor i wc / duschen -som kommer bli sååååå fin . Det är en speciell känsla att få vara med och designa lillhuset själva 🥰🙏☺️’

https://imgur.com/a/WcKRcmD
Senast redigerad av nickomyra 2020-06-06 kl. 22:08.
Citera
2020-06-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Design ala Anna

’ mr M blev glad och fick den där extra energin som behövs när man sätter in stora marmorplattor i wc / duschen -som kommer bli sååååå fin . Det är en speciell känsla att få vara med och designa lillhuset själva 🥰🙏☺️’
Behöver de hantverkare till att bygga en lekstuga, våldtäktsonen var väl utbildad snickare. Vilken värdelös familj de verkar vara. Retar mig på att ingen av dessa vuxna individer reser på arslet och klipper gräset. Vad väntar de på?
Senast redigerad av divadnil 2020-06-06 kl. 22:08.
Citera
2020-06-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Undrar vem som skulle vinna en ärkefetto-tävling av Anna Book och Sarah Dawn Finer. Känns som om det skulle bli dött lopp.
Väx upp. Att Anna har allt möjligt övrigt att önska är väl uppenbart för alla och envar men Sarah Dawn Finers rättmätiga plats som en artist kan inte förnekas. Sen att hon är tjock är väl hennes ensak och inget du eller någon annan behöver raljera över. Det finns material så det räcker och blir över hos Tookarna, du behöver inte dra in annat folk.
Citera
2020-06-06, 22:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Design ala Anna

Maten ser ju inte lika fin ut som Norbetos.
Naturligtvis måste Anna framhäva hur generös och omtänksam hon är.. Som vanligt.
Jag gissar att det är en av Annas fiina egenskaper som fått hennes Fd vänner att ruttna och ta avstånd från henne.
Citera
2020-06-06, 22:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Behöver de hantverkare till att bygga en lekstuga, våldtäktsonen var väl utbildad snickare. Vilken värdelös familj de verkar vara. Retar mig på att ingen av dessa vuxna individer reser på arslet och klipper gräset. Vad väntar de på?

Lillfjunet sitter väl och porrsurfar ogenerat
hela dagen lång och om inte morsan och storasyrran jobbar hårt, varför ska han göra det..
De har ju redan trampat upp vägen åt honom.
Att sitta och glo i mobilen som han gjorde btw under middagen med gäster är inte väluppfostrat.
Anna som menar på att hon varit så duktig på att uppfostra sina barn, vi har nog inte samma syn på vad väluppfostrade barn är, Anna och jag.
Citera
2020-06-06, 22:59
Medlem
Följt den här tråden ett tag, och fått en helt annan bild av Anna. Jag var en av de som tyckte att hon var gullig och frispråkig som person. 😄
Det som jag tänker fortsatt lite olikt er här i tråden är om Roberto. Jag tror faktiskt han tycker att han har det riktigt bra. Tänk när han kommer ifrån jobb så är det dukat bord, det mesta fixat hemma så han kan ta det lugnt. Är det fest så är det Anna som fixar med allt och han kan slappna av bara. Han kan nog som Anna sa någon gång bestämma att de ska åka till Spanien, så får hon fixa med allt. Varför han inte gått in och haft mer koll på saker som vid mattaffären, är nog bara bekvämlighet.
Citera
2020-06-06, 23:00
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Maten ser ju inte lika fin ut som Norbetos.
Naturligtvis måste Anna framhäva hur generös och omtänksam hon är.. Som vanligt.
Jag gissar att det är en av Annas fiina egenskaper som fått hennes Fd vänner att ruttna och ta avstånd från henne.

Jag ska ändå fråga Anna om jag kan få receptet.

Då blir du väl glad, Anna? Din mat ser alltid så god ut! Mums! Mummms!
Citera
2020-06-06, 23:05
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Lillfjunet sitter väl och porrsurfar ogenerat
hela dagen lång och om inte morsan och storasyrran jobbar hårt, varför ska han göra det..
De har ju redan trampat upp vägen åt honom.
Att sitta och glo i mobilen som han gjorde btw under middagen med gäster är inte väluppfostrat.
Anna som menar på att hon varit så duktig på att uppfostra sina barn, vi har nog inte samma syn på vad väluppfostrade barn är, Anna och jag.
Har själv inga barn men hade jag haft skulle jag absolut inte tillåta dom gå den vägen. Om min kära mor hade sett familjen Books uppfostran hade hon fått en hjärtattack.
Citera
2020-06-06, 23:54
Medlem
Torpedullas avatar
Vad fick Jobejto i present? En lie kanske vore på sin plats nu med tanke på alla fästingar som gottar sig i det höga gräset. Vem får Borrelia och TBE först i Löjliga Familjen?
Citera
2020-06-07, 01:01
Medlem
Citat:

Design ala Anna

https://imgur.com/a/WcKRcmD
Omtänksam kvinna Anna. Hoppas att arbetaren tog ut lönen i förskott annars blir det väl löneavdrag pga maten. Kan tänka att det är rester sedan Robertos födelsedag som godhjärtade Anna bjuder på.
Citera
2020-06-07, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Väx upp. Att Anna har allt möjligt övrigt att önska är väl uppenbart för alla och envar men Sarah Dawn Finers rättmätiga plats som en artist kan inte förnekas. Sen att hon är tjock är väl hennes ensak och inget du eller någon annan behöver raljera över. Det finns material så det räcker och blir över hos Tookarna, du behöver inte dra in annat folk.
Håller med dra inte in Sarah i tokbooks tråden
Citera
2020-06-07, 05:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Omtänksam kvinna Anna. Hoppas att arbetaren tog ut lönen i förskott annars blir det väl löneavdrag pga maten. Kan tänka att det är rester sedan Robertos födelsedag som godhjärtade Anna bjuder på.

Glöm inte avdrag för tiden den naive stackaren äter.
Anna drar säkert av för texten som hon skriver om
”Mr V” som uppenbarligen inte ens vill vara med på bild.
När fakturan ska betalas kommer Anna dra av minst
20 000 för hennes värdefulla ”reklam” på IG.
Hennes självskryt når nya höjder, ett skryt som jag misstänker
även gjorde Anna mobbad i skolan.
Annas mamma har lagt en solid grund till en person som
inte fungerar i arbetslivet, psykiskt eller i vänskapsrelationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in