2020-09-16, 07:48
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Alltså hon höjer deras relation till skyarna något så extremt att jag vete tusan om hon fixat ett eventuellt uppbrott ö h t. Fallet måste ju bli så jäkla hårt.

Min undran är varför hon alltid har det absolut mest utslätande filtret när hon lägger upp bilder på maken. Ett filter som också gör hans tänder lika vita som hennes av porslin. Skäms hon för hans utseende? Han ser väl helt OK ut för sin ålder, och vem bryr sig egentligen om hur en gift man i hans ålder ser ut. Jag skulle uppleva det som jävligt kränkande om min respektive la upp bilder på mig på Instagram och såg ett behov av att retuschera dem utav helvete.
Citera
2020-09-16, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Förstår inte varför man håller det hemligt. Fick hon ingenting alls av kära familjen?
Så mycket som Anna gillar att visa vad hon får tex en blomma som hänger på dörren så måste det bero på att det inte finns pengar till att köpa presenter.Med en person som försörjer sex personer så finns det inte ekonomi för presenter. Anna har inte varit och fixat håret eller naglarna på länge heller. Inget besök på stället där hon älskar att dreja och ett halvfärdigt Attefallshus. Det är dags att ta ett nytt pantbrev på huset om de skall köpa eller göra något nytt.
Citera
2020-09-16, 10:27
Live!

Var inte Anna väldigt nyligen hos frissan och färgade utväxten? Jag tycker det ser väldigt grått ut så hennes hår måste växa jäääääättefort.
Citera
2020-09-16, 11:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Man kan också se en bild på My och hela familjen Book, där den unge mannen i rosa badbyxor inte ser ut att riktigt ha styr på det som finns inuti. 😉

Jag inser att jag har blivit en gammal kärring när jag förundras över varför man har så tighta och korta shorts som My har på den bilden - det skulle gå att utföra oralsex på henne utan att ens flytta på shortsen... Bara att typ slicka rakt igenom! 🙄

Det var det jag visste, Antonio har nog många våta drömmar om sin mammas söta vän..
Så fort My kommer hem till mamma slänger väl han av sig sin tröja och försöker flexa sin 150 + cm kropp obefintliga muskler inför mamma Book och vännen.
Mamma märker väl ingenting, som vanligt, fullt upptagen av att prata om sig själv.
Senast redigerad av cece123 2020-09-16 kl. 11:16.
Citera
2020-09-16, 11:10
Medlem
kollade två min på liven, hon hade fått en jobbförfrågan idag på nåt som var såååå bra men de skulle få jobba för o få med henne

https://postimg.cc/gallery/M6NKKxQ
Citera
2020-09-16, 11:16
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Så mycket som Anna gillar att visa vad hon får tex en blomma som hänger på dörren så måste det bero på att det inte finns pengar till att köpa presenter.Med en person som försörjer sex personer så finns det inte ekonomi för presenter. Anna har inte varit och fixat håret eller naglarna på länge heller. Inget besök på stället där hon älskar att dreja och ett halvfärdigt Attefallshus. Det är dags att ta ett nytt pantbrev på huset om de skall köpa eller göra något nytt.

Vore ju synd och skam om Anna skulle behöva ta ett vanligt Svensson jobb .
Och Fisan behöver nog vila riktigt länge till det blir tal om att hon borde börja söka lite nya jobb.
Citera
2020-09-16, 11:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja, frågan är hur många gånger dom kan göra det.
Citera
2020-09-16, 11:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kollade två min på liven, hon hade fått en jobbförfrågan idag på nåt som var såååå bra men de skulle få jobba för o få med henne

https://postimg.cc/gallery/M6NKKxQ

Kan det möjligtvis vara ett lotteriföretag,karamellkungen eller något såsföretag? Eller ingenting alls..
Citera
2020-09-16, 11:25
Anna äter kex. Det räknas nog inte som bröd så atteh...

Ni som är sugen på mer live: hon ska starta en ny om ca 10 minuter sa hon! Alltså typ 11.35
Citera
2020-09-16, 14:49
Medlem
Anna i Tokyo, hur många underbyxor behöver hennes dotter?
https://annabooktokyo.blogg.se/

Sen byter hon till
www.annabook.nu
Denna välskrivna hemsida
Citera
2020-09-16, 14:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna äter kex. Det räknas nog inte som bröd så atteh...

Ni som är sugen på mer live: hon ska starta en ny om ca 10 minuter sa hon! Alltså typ 11.35
Live:a hon någonting? Isf vad hände?
Citera
2020-09-16, 15:59
Medlem
på instastory ber anna om frågor som hon besvarar med filmsvar, tog några dumpar men orkade inte lyssna. Hon har verkligen inget att göra om dagarna

https://postimg.cc/gallery/4HXkDJ7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in