2019-12-27, 22:14
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
En TV-serie med klanen Toledanos hade varit en riktig höjdare och hade nog fått denna tråd att leva upp igen.
Man var ju van med dagliga uppdateringar förut.
Nu sitter folk här och gissar när Annas senaste bild var tagen och räknar dubbelhakor...
Det hade ju varit en billig profuktion.
Bara att sätta upp en livekamera och några mikrofoner i residenset i Märsta.
Jag hade suttit som klistrad vid TV:n.

Det skulle vara spännande om någon smög runt hennes hus och filmade vad som försegicks🙂
Citera
2019-12-29, 15:31
Medlem
Det har hon gjort själv filmat sin sovande dotter finns på insta nu gott nytt år
Citera
2019-12-29, 15:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaamina
Det har hon gjort själv filmat sin sovande dotter finns på insta nu gott nytt år

Kära nån, är det sant!
Hade någon filmat mig i sängen hade jag tyckt det var enormt pinsamt men ok, de är gränslösa så det kanske är ok att bli filmad i sängen.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-12-29 kl. 15:49.
Citera
2019-12-29, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kära nån, är det sant!
Hade någon filmat mig i sängen hade jag tyckt det var enormt pinsamt men ok, de är gränslösa så det kanske är ok att bli filmad i sängen.

Jag är blockad från hennes insta. Är det bara em film på dottern när hon sover??? Undra vad som är tanken med att lägga ut den?
Citera
2019-12-29, 17:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Finns inget sådant på Märstamorsans IG (eller också tog hon bort det direkt)
Det finns däremot en repost på V’s IG från ett inlägg från en av hennes bästa vänner Amb*er Göra*nsson
https://postimg.cc/zV5JX9LV
En check på Mrkoll av henne var intressant.
Citera
2019-12-29, 17:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag är blockad från hennes insta. Är det bara em film på dottern när hon sover??? Undra vad som är tanken med att lägga ut den?

Som sagt är mamman gränslös och tokig och det hela är ju enormt pinsamt för dottern. Inte undra på att barnen är trasiga och beter sig som de gör när har en gränslös mamma som exponerar dem för allt möjligt osunt.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-12-29 kl. 17:21.
Citera
2019-12-29, 17:11
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det finns däremot en repost på V’s IG från ett inlägg från en av hennes bästa vänner Amb*er Göra*nsson
Den låg iaf uppe några timmar. Jag hann se den
Citera
2019-12-29, 17:14
Medlem
Hon har tagit bort den dottern sov på soffan i vardagsrummet filmade granen o öppna spisen..
Citera
2019-12-29, 17:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Umgås familjen bara med skurkar och halvgangstrar? Undrar vad hon har gjort för att få strafföreläggandet.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-12-29 kl. 17:17.
Citera
2019-12-29, 17:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Hon har tagit bort den dottern sov på soffan i vardagsrummet filmade granen o öppna spisen..

Ja, tack och lov för det. Hade hennes nya kompisar i Spanien sett den hade de mobbat och skrattat åt henne hela terminen. Varför kan A.B inte tänka sig för någon endaste gång?
Citera
2019-12-29, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Umgås familjen bara med skurkar och halvgangstrar? Undrar vad hon har gjort för att få strafföreläggandet.

en dom avser ringa misshandel och strafföreläggandet är snatteri på ica kvantum i Täby,
Citera
2019-12-29, 17:37
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
en dom avser ringa misshandel och strafföreläggandet är snatteri på ica kvantum i Täby,

Jag förstod det. Misshandel och snatteri. Jojo, knasiga familjen dras verkligen till de sina.
Tack så mycket för att du kollade upp det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in