2013-11-27, 19:29
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Tunnan förstår jag faktist ingenting utav?

Kan formen på en tunna ge dig en ledtråd...?
Rund....?
Citera
2013-11-27, 20:07
Medlem
Citat:
Hur undstår du dig påstå att programledarskap handlar om att visa bysten? För att vara programledare måste man ha skärpa och vara otroligt mångkunnig samt kunna nå fram genom rutan, klarar man inte det slutar man som Martin Timell.

Jag har rest mycket runt i världen och har ibland slängt på en platta med Book i min musikspelare, vad gör henne sämre än Cardigans och mossiga Beatles? smaken är ju som baken nämligen delad.
Tunnan kanske har någon fanclub du kan bli medlem i och tillsammans med likasinnade hylla henne istället för att försöka övertyga oss andra om hennes förträfflighet!
Citera
2013-11-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Tunnan kanske har någon fanclub du kan bli medlem i och tillsammans med likasinnade hylla henne istället för att försöka övertyga oss andra om hennes förträfflighet!
Jag är medlem i Anna Book klubben och det är en trevlig klubb, jag försöker inte övertyga eder om Books storhet jag deltager i skvallertråden och tillför precis som du min bäste sambasomrero.
Det verkar nästan som om du tycker att man inte tillför något när man skvallrar om positiva saker.
Citera
2013-11-27, 20:41
Citat:
Jag är medlem i Anna Book klubben och det är en trevlig klubb, jag försöker inte övertyga eder om Books storhet jag deltager i skvallertråden och tillför precis som du min bäste sambasomrero.
Det verkar nästan som om du tycker att man inte tillför något när man skvallrar om positiva saker.

Hälsa.
Och säg att vi saknar henne.
Citera
2013-11-28, 00:33
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Jag är medlem i Anna Book klubben och det är en trevlig klubb

Du är kul du! Gissar att du blev den tredje medlemmen i klubben, efter henne själv och hennes man...

Vi kan ju i alla fall slå fast att hennes musikaliska karriär är extremt begränsad, för att inte säga medioker. Hon är ungefär i klass med Dr Bombay och Shakin' Fredrik men inte lika stor som Anki Bagger.
Citera
2013-11-28, 18:43
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Du är kul du! Gissar att du blev den tredje medlemmen i klubben, efter henne själv och hennes man...

Vi kan ju i alla fall slå fast att hennes musikaliska karriär är extremt begränsad, för att inte säga medioker. Hon är ungefär i klass med Dr Bombay och Shakin' Fredrik men inte lika stor som Anki Bagger.
Nu ska du inte vara så elak mot Dr Bombay han spelades ju faktiskt flitigt på MTV ett tag när det begav sig. Hade väl två hits typ taxilåten och tigern som käkade upp familjen?

MTV har mig veterligen aldrig hyst ett lyteskomikprogram där Bookens ABC spelats...
Citera
2013-11-28, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Nu ska du inte vara så elak mot Dr Bombay han spelades ju faktiskt flitigt på MTV ett tag när det begav sig. Hade väl två hits typ taxilåten och tigern som käkade upp familjen?

MTV har mig veterligen aldrig hyst ett lyteskomikprogram där Bookens ABC spelats...

Anna Book sjöng sina tidiga hits på Svenska och var därför aldrig aktuell för att sändas på MTV .
Men på Sveriges motsvarighet till MTV. Z-TV spelades Anna Books videos frekvent.
Visste ni att Anna Book varit programledare för lilla melodifestivalen på SVT det är inte illa pinkat.
Citera
2013-11-29, 09:37
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Shakin´Fredrik, hahah,
Citera
2013-11-29, 10:17
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Driver du med oss? Eller är du bara allmänt dum?

Mullenö är flashbacks största troll och har hållit på så där i snart 5 år. Se hans signatur tex.
Citera
2013-11-30, 12:07
Medlem
Undrar vad Tunnans man jobbar med som kan försörja en familj på fem personer? Någon?
Citera
2013-11-30, 20:22
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Undrar vad Tunnans man jobbar med som kan försörja en familj på fem personer? Någon?
Livvakt/Ordningsvakt? en c:a åtta år gammal artikel här:
http://www.svenskamagasinet.nu/article.134.html
Han har en registrerad enskild firma som omsatte mellan 300 och 499 tkr under 2012
http://www.allabolag.se/680605KLND/Active_Defence_AD
VERKSAMHET / ÄNDAMÅL
Undervisning i spanska, självförsvarskurser, simlektioner, värd för sammankomster, fester och marknader, säkerhetsrådgivning och därmed förenlig verksamhet.
Citera
2013-11-30, 20:56
Medlem
Maceskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Book gråter ut i webb-tv över att hon blivit ekonomiskt lurad och bedragen på en massa pengar.

http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje...ah-och-amanda/ (efter 14 min)

Det är därför hon tar lån på Bluestep
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in