2020-06-07, 15:48
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna söker desperat efter ett frikort, nu ligger alla hantverkare i farozonen.
Stackars utländska hantverkare som inte känner till Anna.
Jag antar att bilden på Mr Vs ryggtavla på IG, togs efter att han rusade in i
Attefallshuset för att skyndsamt låsa in sig och ringa efter hjälp.
Med Anna skrikandes utanför.
Det blev nog för mycket för Mr V, efter att Annas knubbiga fingrar började söka sig mot
den stackars mannens bröstkorg, medan Anna flåsande försökte med samma
locktoner hon kör mot Roberto...på bebisspråk.
Hoppas företaget använder sig av traumabehandling efter denna incident, annars
kan stackarn få PTSD.

Vid den här tiden är det illa nog med alla brunstiga djur som kutar över vägarna. Så kliver man in i beteshagen (förlåt, gräsmattan) hos Stolledanos och kommer inte många meter innan man blir jagad av en brunstig ko (förlåt, Anna)... Inte lätt att jobba vid den ladugården (förlåt, herrgården).
Citera
2020-06-07, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hur kan du veta detta?

Väldigt mycket forumsanningar och fria fantasier här. Det har blivit en tävlan i att komma på dom värsta påhoppen och därmed få applåder från övriga i mobben.
Citera
2020-06-07, 15:52
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nåja det är tämligen uppenbart att de är vänner. Sen kanske inte Anna är lika viktig för M som M är för Anna, det är möjligt, men att även M ser dem som vänner finns ingen anledning att betvivla

Jag gör en pudel.
Visste inte att det var hon som åsyftades som vän, jag läste nämligen inte inlägget själv, utan utgick från att det var en person som existerade mest i Annas önskevärld, som exempelvis Läckberg.
Citera
2020-06-07, 15:59
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det var inte mycket hon hjälpte till med målandet .
Hon tyckte det viktigaste var att de umgicks och gjorde saker ihop och inte att hon skulle behöva hjälpa till så mkt .

Barnen får inte flytta hemifrån förrän de har gift sig , för så är det i Spanien .

Anna tyckte om att Roberto sa att han skulle vända på henne . Men han sa vänta .

Hon hade typ två dl grädde i kaffet .

Jag kunde inte kolla mer .. blev så frustrerad över att hon måste liva precis när de har så mycket att göra .

Och varför kan inte vuxna ungar ens hjälpa till med gräsklippning och måla ? När de t.o.m. bygger ett extra lillhus för deras skull .. gaaah
https://imgur.com/a/Pc801N0
Så är det i Spanien?
Nej, så är det verkligen inte. Man bor inte hemma till man gifter sig. Helt sjukt vad hon hittar på saker.
Citera
2020-06-07, 16:01
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/Wvxy75B
Han är precis lika störd som Anna.
Ju mer man ser av honom och hur han pratar och uttrycker sig så förstår man varför dom passar så bra ihop.
Sex är viktigt för båda och så viktigt att man måste prata om det hela tiden.
Verkar ha någon slags bokstavskombination och det är väl därifrån sonen ärvt sin diagnos.
Verkar vara en mycket snäll man men som sagt inte skarpaste kniven i lådan.
Jag skulle tippa på att han har ett lätt intellekt handikapp. Precis som Antonio.
Citera
2020-06-07, 16:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/Wvxy75B
Han är precis lika störd som Anna.
Ju mer man ser av honom och hur han pratar och uttrycker sig så förstår man varför dom passar så bra ihop.
Sex är viktigt för båda och så viktigt att man måste prata om det hela tiden.
Verkar ha någon slags bokstavskombination och det är väl därifrån sonen ärvt sin diagnos.
Verkar vara en mycket snäll man men som sagt inte skarpaste kniven i lådan.
Okej, har ingen aning om hur han är men det var föga förvånande.
Citera
2020-06-07, 16:51
Medlem
Snuskigt värre när Anna masserar Robertos bröst och kysser honom....
Sjukt olämpligt
Citera
2020-06-07, 17:00
Medlem
TonyFlygares avatar
Hur många veckor innan Annas iCloud likt Magdalenas "råkar bli hackat" och de elaka hackarna "läcker en video" med henne?
Citera
2020-06-07, 17:48
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hur kan du veta detta?

Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Väldigt mycket forumsanningar och fria fantasier här. Det har blivit en tävlan i att komma på dom värsta påhoppen och därmed få applåder från övriga i mobben.
E du go eller? Det är ju allmänt känt att roberto är väldigt glad i röka.
Citera
2020-06-07, 17:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Hur många veckor innan Annas iCloud likt Magdalenas "råkar bli hackat" och de elaka hackarna "läcker en video" med henne?
Är det ens någon som vill hacka hennes konto, ingen vill se vad som finns där.
Citera
2020-06-07, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
En del av liven , hon höll på säkert två timmar till
https://www.instagram.com/tv/CBINStH...d=yb9jgk64y4zg

Tack för länken,tittade faktiskt från början till slutet,och vet inte riktigt vad jag skall säga mer än att jag blev rätt illa berörd.
Är tämligen övertygad om att hon druckit eller tagit annat,känner igen den stilen man då kan få.
Djävligt sorgligt faktiskt.
Att hela familjen blir lidande är ju uppenbart,skulle tro att de i viss mån tassar på tå och håller god min när Anna är glad,men sedan vet de att det kommer en downperiod.
På tidigare videos och inlägg som lagts upp på kalas och annat,så förstår man ju att yngsta barnen är mer eller mindre nervvrak.
Citera
2020-06-07, 18:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Tack för länken,tittade faktiskt från början till slutet,och vet inte riktigt vad jag skall säga mer än att jag blev rätt illa berörd.
Är tämligen övertygad om att hon druckit eller tagit annat,känner igen den stilen man då kan få.
Djävligt sorgligt faktiskt.
Att hela familjen blir lidande är ju uppenbart,skulle tro att de i viss mån tassar på tå och håller god min när Anna är glad,men sedan vet de att det kommer en downperiod.
På tidigare videos och inlägg som lagts upp på kalas och annat,så förstår man ju att yngsta barnen är mer eller mindre nervvrak.

Efter att ha sett en snutt där Anna ursäktar sig för att fylla upp vatten, måste jag säga att det är tragiskt att Anna verkar ha fastnat i någon form av livemissbruk där Anna bara måste prata i liven i flera timmar per dag.
Tar man ifrån Annas mobil i dagens läge, kommer hon att få abstinens.
Anna skulle trivas som en fisk i vattnet om man slängde in henne i ett Big brother liknande program 24 timmar om dygnet.
Hon skulle säkert lägga kablar ( läs bajsa) i tv rutan om hon fick pengar för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in