2020-05-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
En sak som helt plötsligt dök upp i min skalle. Varför i hela friden har inte halmpyntets far gjort något för att bli av med denna donna. Eller har han gjort det för sent. Grabben kanske redan var hjärntvättad, av vår kära Anna, och nekade all form av hjälp. Frågorna är många. Att följa denna familj här är bland ett av mina största intressen.
Den bästa tråden som finns på flaschback är den om Raffa och gangland mycket rolig läsning men nu har väl solarie och tånagellackerande Anna gått om Raffa med hästlängder med lästa sidor med sitt ointressanta tragiskiga levende. Har ni inte läst historien om Raffa och Gangland gör det. Tar ca 40 - 60 timmar att göra det men värt varje minut att läsa om Sveriges sämsta gangster. Jämför Anna och Raffa. Sämsta Artist/gangster, båda lika misslyckade.
Citera
2020-05-27, 21:28
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Han har säkert skrivit in något i sitt testamente, Vicente. När han och sonen lämnat in blir Anna helt beroende av barnen, de 2 yngsta. Anna och gökungen kommer att bli desperata.

Möjligen överlever Vicente och Roberto tanten som är i riskzonen med sin enorma kroppshydda. Hoppas det och att de kan leva lyckligt i Spanien resten av sina liv.
Gökungen, är det hon med samma kroppshydda som morsan och anknäbben? Hon som raggat upp en ung kille? Jag undrar i så fall vad han är för en? Får han betalt, kanske i natura (en del är inte nogräknade) för att agera pojkvän åt henne, eller?
Citera
2020-05-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Ska vi gissa att det blir problem med vatten och avlopp...?
Inga billiga grejer med vatten och avlopp om ngn ska bo där permanent..
Citera
2020-05-27, 21:31
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Reagerade på samma sak, samt att där Tunnan var ute och "hjälpte" elektrikern med elen, antar att han ville veta var uttagen skulle vara, så sitter de lite konstigt lite överallt på väggen.
Fler än jag som reagerat på det?
Jag såg det men uttagen är troligtvis till en trinett eller kanske tvätt/tork eller liknande. En vägghängd TV kanske?
Citera
2020-05-27, 21:31
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Inga billiga grejer med vatten och avlopp om ngn ska bo där permanent..
Tur att Anna har en stor förmögenhet av tonfisk och bajs
Citera
2020-05-27, 21:35
Medlem
nickomyras avatar
Jag tycker Flizans hus ser mysigt ut ja , tänk vad skönt att bo sådär istället för en liten mini1a i Märsta .
Citera
2020-05-27, 21:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Gökungen, är det hon med samma kroppshydda som morsan och anknäbben? Hon som raggat upp en ung kille? Jag undrar i så fall vad han är för en? Får han betalt, kanske i natura (en del är inte nogräknade) för att agera pojkvän åt henne, eller?
Jepp, F är gökungen Roberto försörjer utöver sina egna barn. Gökungens sambo, "partner in crime", har ökat på försörjningsbördan. Lite synd om R.
Citera
2020-05-27, 21:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tycker Flizans hus ser mysigt ut ja , tänk vad skönt att bo sådär istället för en liten mini1a i Märsta .
Eller en etta på Hinsan.
Citera
2020-05-27, 22:04
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ha,ha. Vad händer sen där deras behov utökas. Ska halmpyntet skaffa ytterligare jobb, eller?
Citera
2020-05-27, 22:12
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Eller en etta på Hinsan.
Det vore för lyxigt tycker jag. Dela cell med andra, ständig straffkommendering, utegångsförbud, frigång utesluten innan avtjänat straff, besöksförbud, förbud för Märstakärringen att beklaga sej,
Citera
2020-05-27, 22:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Det vore för lyxigt tycker jag. Dela cell med andra, ständig straffkommendering, utegångsförbud, frigång utesluten innan avtjänat straff, besöksförbud, förbud för Märstakärringen att beklaga sej,
Med fotboja i lekstugan blir det lite friare och morsan kommer med mat och gofika.
Citera
2020-05-27, 22:19
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Med fotboja i lekstugan blir det lite friare och morsan kommer med mat och gofika.
Den fotbojan kan vi glömma. Jag tror inte hon uppfyller dom kriterierna. Fråga inte mej vilka. Det orkar jag inte redogöra för. Mat o gofika har inte morsan tid att komma med. Det måste livas och filtreras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in