Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
Anna fick frågan på sin frågestund, vad jobbar ni i familjen med? Hennes svar: Jag är artist sen 35 år tillbaka, Roberto jobbar inom säkerhetsbranschen sen 30 år tillbaka, Antonio är utbildad snickare, Felicia är utbildad make up artist och Vanessa studerar. 😂😂😂😂😂
Vilket skämt att hon inte kan säga som det är. Hon är hemmafru, Antonio är arbetslös och Felicia är arbetslös. Inga konstigheter. Man får vara hemmafru. Antonio skulle ju på arbetsintervju, (bra jobbat), Felicia kommer aldrig att varken börja jobba eller flytta hemifrån.
Nej du, Anna är inte hemmafru - det sa hon ju i liven förra gången - det var en av anledningarna till att hon inte kunde vara med i " swedish housewives" när hon fick frågan från en följare
En annan sak, nu är det andra gången hon säger att de skulle ha åkt till Spanien på måndag, men att de SKA boka av resan. Jag är lite nyfiken på exakt NÄR de har tänkt att boka av resan? Det är 3 dagar kvar, nu vet jag inte vilket tryck det är på biljetter men det vore väl bra att boka av i tid så att andra kan få åka dit istället