2020-05-17, 19:30
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Det Öppna brevet till Anna Book från hennes före detta vänner, publicerades på artisten
Denise DeDe Lopez´s Instagram den 2/4 2014 och skribenten @cece123 skrev inlägget
med brevet samma dag. @mimikry6 har också lagt ut inlägget den 7/2 2019.

Det är ju 6 år sedan brevet skrevs, vet ej om det finns kvar på Denises Instagramkonto,
vet ej heller om det finns någon kopia att se på annat ställe.

Jag har kikat in i den här - minst sagt - galna tråden till och från under årens lopp och
drog mig till minnes att det förekommit ett Öppet brev av Annas vänner som därigenom
tog avstånd från henne, och satte stopp för allt som de utsatts för genom åren.

Det var ju en skribent som efterfrågade sammanfattning av tråden tidigare idag, och fick
en ypperlig sådan! Kom då på att jag skulle bidraga lite genom att länka inlägget om brevet.

Tillägg; Inlägg av @Saysayme från den 31/3 2014, alltså bara ett par dagar innan det
s k Öppna brevet:

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

I inlägget kan man läsa lite av vad Anna utsatte Denise för, inte underligt att Denise och
övriga vänner tog avstånd från Anna.

Ja det där var ju helt sjukt , det måste jag gå tillbaka och läsa om igen . Synd att inte allt finns kvar .. vissa länkar och filer går inte att komma åt längre .
Citera
2020-05-17, 19:52
Medlem
Senil-with-styles avatar
Hittade brevet i inlägg #1386
Öppet brev till Anna Book, Alla vi bröt med dig av en stark anledning och var och en av oss har vår egna story. Du vet också orsaken till det! Vi svek inte dig, utan vi försökte hjälpa dig under många år utan framgång. Vi orkade inte längre! Vi hade hoppats på att skiljas åt där, var och en för sig med fokus på sina egna liv. Men tyvärr så har du gått över gränsen och du har under en långt tid hängt ut oss på dina sociala medier på ett fruktansvärt olämpligt sätt. Det får vara bra nu! Vi vill att du slutar att skriva om oss. Vår stora önskan är att du accepterar att våra vägar skilts åt och att du går vidare med ditt liv! Vi ber dig att fokusera på att ta hand om dig själv, dina barn och din man. Vi hoppas att du kan njuta av livet och sluta upp att sprida så mycket hat om människor som under åren gjort allt för dig. Men främst hoppas vi på att du söker hjälp för att hantera all den sorg, ilska och hat du tydligt visar att du bär på. Vi önskar dig ett lyckligt och harmoniskt liv. Och så hoppas vi att du kan sluta att kränka och förolämpa oss. Med vänliga hälsningar, Denise Lopez, Carola Barle, Bella Stjärnebo, Hjördis Stjärnebo, Pether Björk Garcia Hernandez och Lena Hallberg.

Men detta kan inte vara kändis "kompisar" Googla några av namnen och fick inte fram något.
Senast redigerad av Senil-with-style 2020-05-17 kl. 19:56.
Citera
2020-05-17, 20:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det Öppna brevet till Anna Book från hennes före detta vänner, publicerades på artisten
Denise DeDe Lopez´s Instagram den 2/4 2014 och skribenten @cece123 skrev inlägget

Det är ju 6 år sedan brevet skrevs, vet ej om det finns kvar på Denises Instagramkonto,

Jag har kikat in i den här - minst sagt - galna tråden till och från under årens lopp och
drog mig till minnes att det förekommit ett Öppet brev av Annas vänner som därigenom

Det var ju en skribent som efterfrågade sammanfattning av tråden tidigare idag, och fick
en ypperlig sådan! Kom då på att jag skulle bidraga lite genom att länka inlägget om brevet.

Tillägg; Inlägg av @Saysayme från den 31/3 2014, alltså bara ett par dagar innan det
s k Öppna brevet:

I inlägget kan man läsa lite av vad Anna utsatte Denise för, inte underligt att Denise och

Här är ett inlägg som beskriver relationen mellan Anna och Denise ytterligare
Citat:
2014-03-31, 20:43 #1346
fantalight
Denise behöver inte förklara något, Men Anna snodde en massa prylar hos Denise,
det är absolut inte första gången Anna Book har stulit. Anna har grava problem,
Hon har under under årens lopp haft väldigt lite kontakt med sin biologiska pappa på Mallorca,
han hade sin egen familj med 2 barn från sin Spanska familj där,
jag är uppvuxen i samma område som Anna och minns henne väl, alltid smutsig och fick aldrig komma hem till några kompis från skolan eftersom hon alltid hade saker med sig hem,
De finns en uppsjö med bra människor som brutit med Anna, ingen vill ha med kleptomanen att göra,
Denise har gett henne åtskilliga chanser till förbättring,men tyvärr , Anna klarar inte ärlighetsproven,,

Samma person skriver i ett ytterligare inlägg

Citat:
Anna har en förmåga att ta med sig saker hem när hon har besökt någon vän,Hon har alltid gjort så
Det ryktas till och med om att det var hon som stal Jan Johansens frus Pias Diamantörhängen så hon är nog inte speciellt välkommen hem till dom heller. För mig har hon stulit Dolce & Gabana solglasögon för 4000:-. och en splitterny BH från Victoria Secret.Flera vänner har polisanmält Anna.
Jag såg henne och hennes man i förrgår plocka in saker från bilen,Kan hon ha varit på en bagage loppis igen? Jag hoppas jag slipper se dom mer.
Senast redigerad av cece123 2020-05-17 kl. 20:14.
Citera
2020-05-17, 21:14
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Var det du och dina kusiner från landet som reagerade? Har inte sett något om detta......

Det var hur mycket som helst om detta. Ledde till ändringar i den efterföljande säsongen.
Citera
2020-05-17, 21:16
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/rKB3Lrrk

Någon som vet vem detta är?
Ännu en syster?
Citera
2020-05-17, 21:57
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Ännu en syster?

Är inte det ” syrran som är bosatt i USA ?
Citera
2020-05-17, 22:39
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Hahaha Dagens garv! Vet du vad försäkringskassekoden är för Bookomani? Kan man bli sjukskriven för det?

Jag frågade min doktor om detta. Han svarade: "Tyvärr, sjukdomen är obotlig."
Försäkringskassekoden är ABC 1986.
Sjukskriven kan man inte bli, däremot kan man få sparken från jobbet och bli totalt utfryst ur sitt sociala umgänge..
Extra svåra fall inkvarteras på ett vårdhem i Märsta där man har ständig tillgång till Flashback och där Annas Instagram-sändningar finns att se på storbilds-TV dygnet runt.
Särskilt svåra fall får med jämna mellanrum åka med ambulans till Casa Suckunge för att beskåda byggnaden på avstånd och kanske få se en skymt av idolen.
Citera
2020-05-17, 23:30
Medlem
Citat:

s k Öppna brevet:

Två av breven som Denise fick under den perioden: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...l-denise-lopez

Tycker att jag känner igen sättet att skriva
Citera
2020-05-17, 23:37
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Två av breven som Denise fick under den perioden: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...l-denise-lopez

Tycker att jag känner igen sättet att skriva

Ja det är ju Anna som har skrivit dom.
Citera
2020-05-18, 00:30
Medlem
Kanske detta finns innan i tråden med googlade Anna Book bråk

https://postimg.cc/gallery/KvZHqsP
Citera
2020-05-18, 06:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är inte det ” syrran som är bosatt i USA ?
Eller nån sjuksköterska?
Citera
2020-05-18, 07:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Ännu en syster?

Denna bild togs då Anna var några kilon lättare, från lösgaddar, löshår, botox, lösögonfransar, smink och inlägg i brösten. Låt säga en sisådär 10 kilo mindre än idag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in