2020-05-15, 23:23
Medlem
För den som undrar om dagens live så sa hon bland annat:
”...jag gillar inte när man inte kan se helheten, alla lider på sitt sätt”

Hörde/såg inte vad hon svarade på men att det handlade om Paolo va ju uppenbart iallafall.
En del verkade inte uppskatta hur hon uttryckte sig och då blev det liv i luckan. Då sa hon att hon ”tappade matlusten” men ”det är väl lika bra för en tjockis som mig ska väl inte äta pizza iallafall!!” och så grimaserade hon och trycke upp pizzaslicen i kameran.
Citera
2020-05-16, 00:16
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Den som orkar leta på hennes insta kan hitta nått inlägg när hon fick en korg av Paolo Roberto med hans varor och sedan var det hennes favorit pasta och sås.

Inlägg 22765 här i tråden tar upp detta, med citat från Annas Instagram. Helt störda hashtags som vanligt. Nåt inlägg längre ner finns ett återgiven citat där Anna skriver:

Fick ett bud från en utav mina favoritpersoner med en riktigt fin & härlig personlighet - @1paolo2 Tusen tack! Blev otroligt glad & överraskad ❤️🍅🌶

Citat:
paolos.se
Fina du @annatoledanobook ❤️

"Fin och härlig personlighet"... Tjena.

För övrigt har Anna lagat brun och ful mat.

https://www.instagram.com/p/CAOFxioF6zL/?hl=sv

Sedvanligt fjäsk i kommentarsfältet om hur "gott" det ser ut och "mums".
Fascinerande hur många varianter av ordet "mums" man kan hitta när Annas matkreationer visas upp.

Mums!
Mummmms!
Mmmums!
MMMMumms!
MUMMMS!
Mumms!
Citera
2020-05-16, 00:20
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elefantbalett
För den som undrar om dagens live så sa hon bland annat:
”...jag gillar inte när man inte kan se helheten, alla lider på sitt sätt”

Hörde/såg inte vad hon svarade på men att det handlade om Paolo va ju uppenbart iallafall.
En del verkade inte uppskatta hur hon uttryckte sig och då blev det liv i luckan. Då sa hon att hon ”tappade matlusten” men ”det är väl lika bra för en tjockis som mig ska väl inte äta pizza iallafall!!” och så grimaserade hon och trycke upp pizzaslicen i kameran.

Tur att Anna fick tillbaka den eftersom hon lyckades panera schnitzel ikväll...

Citera
2020-05-16, 02:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Hon käkar antingen syntetmorfin eller bensodiazepiner som godis..
Tillbakadraget tandkött, tandlossning, humörsvängningar. Hon är en riktig pillerhäxa!

Hon har ju missbrukat tabletter förr, så risken finns ju alltid att hon trillar tillbaka.
Citera
2020-05-16, 02:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Tur att Anna fick tillbaka den eftersom hon lyckades panera schnitzel ikväll...

Undra om hon serverade det med 4 olika pulversåser från Knorr? Som hon i smyg
har rört ihop och lurat i resten av familjen att hon har gjort det alldeles själv.
Citera
2020-05-16, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Undra om hon serverade det med 4 olika pulversåser från Knorr? Som hon i smyg
har rört ihop och lurat i resten av familjen att hon har gjort det alldeles själv.

har hon läst här inne tro...4 färdiga såser skriver hon.

https://postimg.cc/mP0jjdSq
Citera
2020-05-16, 08:11
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
har hon läst här inne tro...4 färdiga såser skriver hon.

https://postimg.cc/mP0jjdSq

Hon ska ju då alltid överdriva också. Fyra olika såser! Fast det är klart, Anna slevar ju lätt en Knorr-påse bea på egen hand, liksom förmodligen Fett-Flisan med tanke på rondören.
Då får de tre magra familjemedlemmarna dela på de resterande två såserna.
Citera
2020-05-16, 08:29
Medlem
Ingen som filmade när fick sitt utbrott på liven?
Citera
2020-05-16, 08:54
Medlem
Mig vart hon sur på igår 😆 bland annat.
Vi har haft en dispyt i dm förut så nu fick hon väl psykbryt när en vuxen och sansad person skrev saklig kritik. Hon tål det inte. Så härjade först som en barnunge innan hon slängde ut mig från liven. Konstigt nog har hon inte blockat mig men hon gör väl det nu när hon ser att jag skriver här.

Jag är så glad att jag flyttat från Sigtuna så jag slipper se henne ränna runt där jag bor, jag hade inte kunnat hålla mig från att ifrågasätta henne om jag såg henne ute tror jag.

Mer instabil människa får man leta efter.
Citera
2020-05-16, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Inlägg 22765 här i tråden tar upp detta, med citat från Annas Instagram. Helt störda hashtags som vanligt. Nåt inlägg längre ner finns ett återgiven citat där Anna skriver:

Fick ett bud från en utav mina favoritpersoner med en riktigt fin & härlig personlighet - @1paolo2 Tusen tack! Blev otroligt glad & överraskad ❤️🍅🌶

Citat:
paolos.se
Fina du @annatoledanobook ❤️

"Fin och härlig personlighet"... Tjena.

För övrigt har Anna lagat brun och ful mat.

Sedvanligt fjäsk i kommentarsfältet om hur "gott" det ser ut och "mums".
Fascinerande hur många varianter av ordet "mums" man kan hitta när Annas matkreationer visas upp.

Mums!
Mummmms!
Mmmums!
MMMMumms!
MUMMMS!
Mumms!

Ja det var det inlägget jag menade. Tack👍
Fem nyanser av Mums 😂 i en biograf nära dig 😂
Citera
2020-05-16, 09:16
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
Mig vart hon sur på igår 😆 bland annat.
Vi har haft en dispyt i dm förut så nu fick hon väl psykbryt när en vuxen och sansad person skrev saklig kritik. Hon tål det inte. Så härjade först som en barnunge innan hon slängde ut mig från liven. Konstigt nog har hon inte blockat mig men hon gör väl det nu när hon ser att jag skriver här.

Jag är så glad att jag flyttat från Sigtuna så jag slipper se henne ränna runt där jag bor, jag hade inte kunnat hålla mig från att ifrågasätta henne om jag såg henne ute tror jag.

Mer instabil människa får man leta efter.

Så hon vet vem du är ?
Vem är du ?
Citera
2020-05-16, 09:27
Medlem
Killthepoors avatar
Alltså deras matvanor. Det är ju festmåltid varje dag hos Stolledanos verkar det som. Äter de något som inte är panerat? Eller slungat i litervis med olja och smör? Hur tänker de egentligen? FYRA såser för helvete.
Jag missunnar ingen en riktigt god mumsig måltid med massa fett men för fan, man glufsar väl inte i sig detta varje dag? Och häller smält smör på en omelett (om man inte kör ngn slags LCHF)?
Varför ska hon (och lilltunnan) ständigt och jämt överdriva och laga tio olika kaloririka saker samtidigt?
Jag vill inte fat-shamea någon här utan jag förstår bara inte detta, man behöver inte överdriva med allt hela tiden för att det ska bli gott. Som sagt, 4 såser och olja OCH smör på potatisen? Wtf.

Dessutom ser jag nu att det är MINST 10 schnizlar som ligger på fatet, ursäkta, Schnizlar "a la Anna"
Senast redigerad av Killthepoor 2020-05-16 kl. 09:34. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in