2020-04-23, 10:05
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
han hon gå ut med "reklam" innan fakturan kom?

Vet inte .. men fattar som att hon hade fått rabatt på 30% avdraget på fakturan .

Här raddar hon upp massa företag och bla matbutiken .. och det gör hon för att hon inte är betald influenser , så hon har inte tid att svara på alla frågor . Och det är ingen smygreklam .. !
http://annabook.se/2019/05/14/gammal...c%f0%9f%8f%bd/
Senast redigerad av nickomyra 2020-04-23 kl. 10:54.
Citera
2020-04-23, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Jag har en gammal skolkamrat som jobbar som klipp-ass på TV4, dock inte på SMB. Hon berättade för mig att ingen seriös producent vill samarbeta med Anna pga hennes förflutna. Samt att hennes barn ställer till det med sina brott. Så mycket bättre handlar om att skapa en harmoni av musikstilar och människotyper, men med Anna finns det ingen harmoni. Just därför så är det bara förnedringstv som Anna används till.
Det finns också ett annat problem med kombinationen Tunnan och SMB. Ideen är ju att artisterna ska sjunga varandras låter. Tunnan har ju endast en låt. Ska de andra artisterna sjunga 10 olika varianter av ABC?
Det låter rätt tråkigt.
Citera
2020-04-23, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
han hon gå ut med "reklam" innan fakturan kom?

Hade hon det lär det vara raderat nu...
Citera
2020-04-23, 10:49
Medlem
Man undrar hur ”förhandlingarna” har låtit mellan mattfirman och Book, mycket gap och skrik från Annas sida kan man förmoda. Vore kul om någon kunde få tag på mattfirman och ta reda på hur hela affären har gått till, en gissning är att hon avslutade det hela med ett ”stäm mig” och trodde att det var avklarat med dom orden..

För jävligt att en företagare ska behöva gå så långt för att få betalt för sitt arbete. Bra kämpat mattfirman !!
Citera
2020-04-23, 10:56
Medlem
Uranoss avatar
Dyngbaggegalan beskriver Ers Hemskhet på ett underbart sätt i dagens story

https://instagram.com/dyngbaggegalan...=1tyf70mybk7ir
Citera
2020-04-23, 11:06
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vet inte .. men fattar som att hon hade fått rabatt på 30% avdraget på fakturan .
Mattförsäljarens beskrivning av affären tycker jag är jättebra exempel på Märstamorsans dåliga moral
https://postimg.cc/KRCVvY9W
Hon kom alltså på ”samarbetet/marknadsföringen” när fakturan gått till inkasso.
Citera
2020-04-23, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Mattförsäljarens beskrivning av affären tycker jag är jättebra exempel på Märstamorsans dåliga moral
https://postimg.cc/KRCVvY9W
Hon kom alltså på ”samarbetet/marknadsföringen” när fakturan gått till inkasso.

Svinaktigt beteende. Skönt att hon fick pynta 30’ + advokaten
Citera
2020-04-23, 11:19
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nej, såg bilder på huset på stoppapressarna , och det är definitivt ingen sommarstuga. Ingen herrgårdsbyggnad som jag trodde, men definitivt en större villa. Två plan.

Absolut inget fel på den kåken. Vet inte hur stor tomt de har, men skulle gissa på ca 5 milj för allt.
Nope. 3 mille gav dem om jag inte minns helt galet
Citera
2020-04-23, 11:22
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jo jag förstår. Tänkte på dagens värde.
Citera
2020-04-23, 11:36
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Du minns helt galet som ofta , ändå tvärsäkra svar .
Det kostade närmare 5 än 3 mkr .
Citera
2020-04-23, 11:38
Medlem
Ovcharkas avatar
Mattfirman får skämmas. De vet sen tidigare (Definitivt efter Arga Snickaren) att Anna är en bråkmakare.

Anna är zigenare. Det ligger i hennes blod. Mamma finsk zigenare och pappa spansk zigenare.

Ingen bör göra affärer med henne, eller ens låta henne komma in i ens hus.
Citera
2020-04-23, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Mattfirman får skämmas. De vet sen tidigare (Definitivt efter Arga Snickaren) att Anna är en bråkmakare.

Anna är zigenare. Det ligger i hennes blod. Mamma finsk zigenare och pappa spansk zigenare.

Ingen bör göra affärer med henne, eller ens låta henne komma in i ens hus.
Hur vet du att mattfirman kände till sedan tidigare att hon är en bråkmakare? Kvalificerad gissning eller menar du att mattfirman var med i Arga Snickaren-avsnittet?
Mattkillen verkar för övrigt vara ganska naiv.....”trodde aldrig en känd människa kunde göra så här”.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in