Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-11, 19:33
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har inte råd.

Gäststugan är inte färdig, när ett bygge stannar utav beror det alltid på att det saknas pengar, Anna kan ha vilka bortförklaringar hon vill, det saknas pengar.

Fakturan till Matthandlaren som gick till Tingsrätten förstörde Books sommar.

Detta i kombination med att bunkern i Spanien är uthyrd naturligtvis.

Pantbrev på kåken i Odensala blir det säkert igen.
Felicias rättegång är nära så de/dem/dom måste hålla sig hemma och stötta henne.
Citera
2020-08-11, 19:38
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har inte råd.

Gäststugan är inte färdig, när ett bygge stannar utav beror det alltid på att det saknas pengar, Anna kan ha vilka bortförklaringar hon vill, det saknas pengar.

Fakturan till Matthandlaren som gick till Tingsrätten förstörde Books sommar.

Detta i kombination med att bunkern i Spanien är uthyrd naturligtvis.
”Vi håller oss hemma för att inte sprida smitta men åker runt till alla vi känner i Sverige.” Duh!
Citera
2020-08-11, 19:54
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Pantbrev på kåken i Odensala blir det säkert igen.
Felicias rättegång är nära så de/dem/dom måste hålla sig hemma och stötta henne.

Ja pris, och lägga undan en slant till böter.
Citera
2020-08-11, 20:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Utan att överdriva så kan man nog säga att Anna räddade henne från att krocka på vägen hem. Anna räddade hennes liv och antagligen en småbarnsfamilj i den andra körbanan! Och ett hästsläp med nyfödda föl! #VanligMåndagHosAnna #AllaHjältarBärInteTrikå

Du menar väl #allasombärtrikåärintehjältar

Anna kommer ju inte in i andra kläder än elastiska mjuka resår kläder numera.
Jag har fortfarande inte hämtat mig från chocken av att se Anna sittandes i soffan, den bilden var bokstavligen gross.
Citera
2020-08-11, 21:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Anna godhetsknarkar.

https://bloggbevakning.se/2020/08/11/anna-books-uppvisning-i-godhet-och-generositet-gor-mig-matt/

Bredvid Anna så ser Åsa ut att ha bävergula tänder.
Sen kom jag att tänka på Annas självsäkra kommentar om att efter Biggest Loser VIP, så kommer ingen tro att Anna är korkad längre..
Efter att ha sett Anna dokumentera ALLT efter Åsas besök, maten hon bjöd på, present i olika vinklar, macka i plastpåse, Åsa i sängen mm så undrar jag var bilden på Åsa sittandes på toaletten återfinns, för ett sådant kort har väl Anna också tagit i 100 vinklar🚽 💩🥪🍝🎁
Tycker faktiskt dessa fotosessioner är korkade..
Citera
2020-08-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Bredvid Anna så ser Åsa ut att ha bävergula tänder.
Sen kom jag att tänka på Annas självsäkra kommentar om att efter Biggest Loser VIP, så kommer ingen tro att Anna är korkad längre..
Efter att ha sett Anna dokumentera ALLT efter Åsas besök, maten hon bjöd på, present i olika vinklar, macka i plastpåse, Åsa i sängen mm så undrar jag var bilden på Åsa sittandes på toaletten återfinns, för ett sådant kort har väl Anna också tagit i 100 vinklar🚽 💩🥪🍝🎁
Tycker faktiskt dessa fotosessioner är korkade..

Åsa har normalt vita tänder för sin ålder, men jag håller med om kontrasten. Jag tror för övrigt att Anna är inne i ett skov, värre än vanligt. Någon med rätt kompetens borde försöka hjälpa henne att varva ner, seriöst nu.
Citera
2020-08-11, 21:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag har fortfarande inte hämtat mig från chocken av att se Anna sittandes i soffan, den bilden var bokstavligen gross.
Själv har jag tittat på den bilden många gånger idag och varje gång har jag frågat mig varför hon inte gör något.
Sett en gammal bild där hon står med armarna hängande längs sidorna. Om jag står så ligger mina händer an mot sidan av låren strax nedanför höftbenskammen. Annas armar spretade utåt.
Vill se Anna sittande i soffan, lutad mot ryggdynan med benen i kors. Utan filter.
Citera
2020-08-11, 22:06
Medlem
Nytt program på burken Drömfällan ett Lyxfällan för kändisar. Snälla låt Tunnan vara med. Tänk när hon bölar loss jag var rik som ett troll 1985 sedan har jag bara blivit lurad det ämliga Halmpyntet sitter och klappar på Tunnan tröstar och håller med.
Citera
2020-08-11, 22:13
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Nytt program på burken Drömfällan ett Lyxfällan för kändisar. Snälla låt Tunnan vara med. Tänk när hon bölar loss jag var rik som ett troll 1985 sedan har jag bara blivit lurad det ämliga Halmpyntet sitter och klappar på Tunnan tröstar och håller med.

Nu handlar det inte om kändisar som är panka och skuldsatta, utan snarare om sådana som tjänar en hel del men inte har full koll på sina egna utgifter och lever för dagen. Programmet ska hjälpa dom att "uppnå sina drömmar och mål".

Anna passar nog fortfarande bättre in i Lyxfällan.
Citera
2020-08-12, 01:19
Medlem
Zassazs avatar
På Bloggbevakning försöker folk få till det att Anna driver med oss enligt en del kommentarer...
Kan det vara så men nej om man som jag tidigare pinat mig igenom hennes lajvande då vet man.
När hon stirrar på skärmen och besvarar enkla frågor i flera minuter, tar skärmdumpar och blockar folk.
Jag gick in där och hon började prata om troll är här nu, är fortfarande ej blockad men går inte in igen och dessutom är det så förbaskat tråkigt.
Flisan fixar mat i bakgrunden och teven stod på hög volym.
Det var bara stressande.
Missade sonen i bar överkropp tackar, och det senaste jag såg var Vanessa åka iväg på tåg med Anna vinkande och sedan suck fick man följa lilla Annas väg mot hemmet i bil...wow!
Citera
2020-08-12, 08:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Du menar väl #allasombärtrikåärintehjältar

Anna kommer ju inte in i andra kläder än elastiska mjuka resår kläder numera.
Finns den bilden på hennes Instagram?
Citera
2020-08-12, 09:17
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Finns den bilden på hennes Instagram?

Nej den fanns i en story hos hennes kompis Åza. Anna skulle aldrig lägga upp en sådan avslöjande bild på hennes nuvarande vikttillstånd. Håll tillgodo.

https://postimg.cc/bdQmTSnJ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in