Citat:
Ursprungligen postat av
Boopidoo
Oj så förvånad jag blir.
Hur Pernilla är privat vet jag inte, men hon har ett härligt gäng kompisar omkring sig. Det brukar man inte ha om man är en högfärdig ”Östermalmswannabee”
Anna umgås med mediekåta My, kusinen plus nya åldriga grannarna.
Pernilla har deltagit i enormt många lyckade musikaler, har en klädkollektion som går bra, en affär som är populär, ett fantastiskt hus i Spanien och nyligen har hon satt upp väldigt framgångsrika egna shower (som är BRA!!)
Tror inte hon ”kissar på sig” för Michael B. De är jättegoda vänner sedan lång tid tillbaka.
Vad har Märstamorsan gjort efter ABC som är värt nämna... funderar.

.. ingenting!
Mello har de båda deltagit i, Let’s Dance likaså.
Att dissa Pernilla för Emilios eller Niclas liv tycker jag är litet ”korkat”.
I så fall får du dissa Märstamorsan för Mehmeds ”karriär”, för alkoholismen i familjen, för Robertos mammas problem, för problemen med Kronfogden m m
Och till sist frågan om hur de lyckats med sina barn behöver vi väl inte ens diskutera
Jag tycker att det är korkat att använda köpta handikappparketingstillstånd och sno parkeringsplatser från de som verkligen behöver det och det har lilla Nilla gjort.
Det finns inget att försvara.. Absolut INGET
Som andra personer skrivit så är båda damerna nog lika goda kålsupare, men jag kan i ärlighetens namn tycka djävligt illa om personer som haft det djävligt bra i livet som beter sig som Pernilla.
Tycker det säger en hel del om en person som umgås med Bindefeldt...
Han är likadan.
Är man en bättre människa för att man har ett tjejgäng på 15 snygga tjejkompisar?
Du har tydligen helt missat hur förbannade folk blev när Pernilla dissade vanligt folk, beträffande Ullared.
Nu refererar HateWreck till Pernilla och hennes syskon och det är mitt svar till honom.
Jag har inte skrivit att hon är högfärdig..
Måste säga att det är korkat att inte se skillnad på hur ens uppväxt påverkar, det gör mig mörkrädd.
Pernilla är en offentlig person, som Vet hur Anna fungerar.
Pernilla tjänar pengar, ja.
Men inte FAN är man en inombords en bättre människa pga det..
Är alla framgångsrika människor Bättre, finare, gudfruktigare individer än de som inte funkar lika bra..?
Tja, dessvärre ger det ju uppenbarligen enorma fördelar, hur folk ser på dem. Folk blir så blinda att de ignorerar mindre vackra sidor.