2020-04-13, 19:27
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Men nu jäv-ar måste väl tanten ”kamma till sig”, skippa offerkoftan och get real!!!!!
Under tre olika lives idag har hon svingat friskt mot Pernilla. Det är så patetiskt när hon med ett spydigt leende påstår att ”hon inte bryr sig” och sedan startar hon sina vanliga upprepande, gnällande, malande påhopp som absolut inte är friska!
Hon har följt upp det med följande inlägg
https://postimg.cc/Cdcmfp1c
Hon är faktiskt helt störd.

Är det fullständigt OMÖJLIGT för henne att inse att hon är ett stolpskott? Jag vet INGEN person (offentlig eller ej) som har varit inblandad i så många konflikter. Hennes nivå är så barnslig att det är skrattretande. Hennes intellekt befinner sig på tonårsstadiet och hennes självförhärligande är bevis på hur insiktslös hon är.

Här är artikeln: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...nstagrambraket
Citera
2020-04-13, 19:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Men nu jäv-ar måste väl tanten ”kamma till sig”, skippa offerkoftan och get real!!!!!
Under tre olika lives idag har hon svingat friskt mot Pernilla. Det är så patetiskt när hon med ett spydigt leende påstår att ”hon inte bryr sig” och sedan startar hon sina vanliga upprepande, gnällande, malande påhopp som absolut inte är friska!

Är det fullständigt OMÖJLIGT för henne att inse att hon är ett stolpskott? Jag vet INGEN person (offentlig eller ej) som har varit inblandad i så många konflikter. Hennes nivå är så barnslig att det är skrattretande. Hennes intellekt befinner sig på tonårsstadiet och hennes självförhärligande är bevis på hur insiktslös hon är.

Detta är ju rena rama dårarnas julafton!!
Citera
2020-04-13, 19:54
Medlem
Citat:

Anna är oförmögen att släppa en oförrätt, riktig eller ej. Hon upplever sig krängt, ältar det fram och tillbaka tills ingen orkar lyssna längre.

Att Anna har någon form av diagnos är väll lätt att inse men vilken är svårare men att hon har narcissistiska drag är väll rätt uppenbart. Det är JAG, JAG och JAG för hela slanten. Väldigt mycket tonårsattityd har hon med, medelåldern till trotts.

Tycker mest synd om henne för tycka vad man vill om hennes utspel men hon mår uppenbarligen inte bra
Citera
2020-04-13, 20:23
Medlem
Nu är det party i herrgården i Märsta Tunnan gapar och skriker att hon skall krossa Pernilla. LillTunnan hejar på Halmpyntet sitter och tomglor och väntar på att han skall få åka och jobba. Har länge väntat på ett psykbryt hos Mamma Mu men hon är seg trots ett otal fiaskon.
Citera
2020-04-13, 20:26
Medlem
gick in på instagram för stt läsa kommentarer på annas sida, herregud hon fortsätter angripa o kalla kritiker för sllt möjligt skit

https://postimg.cc/gallery/pvYKfRh
Citera
2020-04-13, 20:33
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
gick in på instagram för stt läsa kommentarer på annas sida, herregud hon fortsätter angripa o kalla kritiker för sllt möjligt skit

https://postimg.cc/gallery/pvYKfRh

Det är synd om familjen. Hon är verkligen inte frisk. Stackars Vanessa längtar nog tillbaka till Spanien.
Citera
2020-04-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Nu är det party i herrgården i Märsta Tunnan gapar och skriker att hon skall krossa Pernilla. LillTunnan hejar på Halmpyntet sitter och tomglor och väntar på att han skall få åka och jobba. Har länge väntat på ett psykbryt hos Mamma Mu men hon är seg trots ett otal fiaskon.
Haha väntar på att han ska få åka och jobba...... underbart. Den liven hade man velat se!
Citera
2020-04-13, 21:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Oj så förvånad jag blir.

Hur Pernilla är privat vet jag inte, men hon har ett härligt gäng kompisar omkring sig. Det brukar man inte ha om man är en högfärdig ”Östermalmswannabee”
Anna umgås med mediekåta My, kusinen plus nya åldriga grannarna.
Pernilla har deltagit i enormt många lyckade musikaler, har en klädkollektion som går bra, en affär som är populär, ett fantastiskt hus i Spanien och nyligen har hon satt upp väldigt framgångsrika egna shower (som är BRA!!)
Tror inte hon ”kissar på sig” för Michael B. De är jättegoda vänner sedan lång tid tillbaka.

Vad har Märstamorsan gjort efter ABC som är värt nämna... funderar. .. ingenting!

Mello har de båda deltagit i, Let’s Dance likaså.

Att dissa Pernilla för Emilios eller Niclas liv tycker jag är litet ”korkat”.
I så fall får du dissa Märstamorsan för Mehmeds ”karriär”, för alkoholismen i familjen, för Robertos mammas problem, för problemen med Kronfogden m m
Och till sist frågan om hur de lyckats med sina barn behöver vi väl inte ens diskutera

Jag tycker att det är korkat att använda köpta handikappparketingstillstånd och sno parkeringsplatser från de som verkligen behöver det och det har lilla Nilla gjort.
Det finns inget att försvara.. Absolut INGET

Som andra personer skrivit så är båda damerna nog lika goda kålsupare, men jag kan i ärlighetens namn tycka djävligt illa om personer som haft det djävligt bra i livet som beter sig som Pernilla.

Tycker det säger en hel del om en person som umgås med Bindefeldt...
Han är likadan.
Är man en bättre människa för att man har ett tjejgäng på 15 snygga tjejkompisar?
Du har tydligen helt missat hur förbannade folk blev när Pernilla dissade vanligt folk, beträffande Ullared.

Nu refererar HateWreck till Pernilla och hennes syskon och det är mitt svar till honom.
Jag har inte skrivit att hon är högfärdig..
Måste säga att det är korkat att inte se skillnad på hur ens uppväxt påverkar, det gör mig mörkrädd.
Pernilla är en offentlig person, som Vet hur Anna fungerar.

Pernilla tjänar pengar, ja.
Men inte FAN är man en inombords en bättre människa pga det..
Är alla framgångsrika människor Bättre, finare, gudfruktigare individer än de som inte funkar lika bra..?
Tja, dessvärre ger det ju uppenbarligen enorma fördelar, hur folk ser på dem. Folk blir så blinda att de ignorerar mindre vackra sidor.
Senast redigerad av cece123 2020-04-13 kl. 21:20.
Citera
2020-04-13, 21:34
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag tycker att det är korkat att använda köpta handikappparketingstillstånd och sno parkeringsplatser från de som verkligen behöver det och det har lilla Nilla gjort.
Det finns inget att försvara.. Absolut INGET

Som andra personer skrivit så är båda damerna nog lika goda kålsupare, men jag kan i ärlighetens namn tycka djävligt illa om personer som haft det djävligt bra i livet som beter sig som Pernilla.

Tycker det säger en hel del om en person som umgås med Bindefeldt...
Han är likadan.
Är man en bättre människa för att man har ett tjejgäng på 15 snygga tjejkompisar?
Du har tydligen helt missat hur förbannade folk blev när Pernilla dissade vanligt folk, beträffande Ullared.

Nu refererar HateWreck till Pernilla och hennes syskon och det är mitt svar till honom.
Jag har inte skrivit att hon är högfärdig..
Måste säga att det är korkat att inte se skillnad på hur ens uppväxt påverkar, det gör mig mörkrädd.
Pernilla är en offentlig person, som Vet hur Anna fungerar.

Hon tjänar pengar, ja.
Men inte FAN är man en inombords en bättre människa pga det..
Är alla framgångsrika människor Bättre, finare, gudfruktigare individer än de som inte funkar lika bra..?
Tja, dessvärre ger det ju uppenbarligen enorma fördelar, hur folk ser på dem. Folk blir så blinda att de ignorerar mindre vackra sidor.

På tal om att dissa så gjorde Märstamorsan ett inlägg där hon drev hårt med de som åt julbord på IKEA. Hon toksågade alla. Sen vågade hon inte stå för det utan kreerade en larvig och genomskinlig lögn som inte gjorde det hela bättre.
Har Pernilla haft det bra i livet???? Jisses har du totalt missat allt från livet med Emilio. Det måste ha varit ett helvete!!!
Att ”uppväxt påverkar” är helt självklart men i min värld är det INTE OK att använda det som ursäkt för att bete sig som en idiot.
Tycker du att Antonios våldtäktsoffer eller den gamla kvinnan som Felicia stal från ska godta den ursäkten?
Men vi kan väl avsluta genom att enas om att vi tycker olika. Jag tycker Märstamorsan är en looser som inte gjort något jag kan beundra på de senaste 30 åren. Däremot tycker att Pernillas karriär är mer beundransvärd.
Hur de båda är privat vet varken du eller jag och det kanske inte ens är intressant
Senast redigerad av Boopidoo 2020-04-13 kl. 22:08.
Citera
2020-04-13, 22:13
Medlem
Citat:
På tal om att dissa så gjorde Märstamorsan ett inlägg där hon drev hårt med de som åt julbord på IKEA. Hon toksågade alla. Sen vågade hon inte stå för det utan kreerade en larvig och genomskinlig lögn som inte gjorde det hela bättre.
Har Pernilla haft det bra i livet???? Jisses har du totalt missat allt från livet med Emilio. Det måste ha varit ett helvete!!!
Att ”uppväxt påverkar” är helt självklart men i min värld är det INTE OK att använda det som ursäkt för att bete sig som en idiot.
Tycker du att Antonios våldtäktsoffer eller den gamla kvinnan som Felicia stal från ska godta den ursäkten?
Men vi kan väl avsluta genom att enas om att vi tycker olika. Jag tycker Märstamorsan är en looser som inte gjort något jag kan beundra på de senaste 30 åren. Däremot tycker att Pernillas karriär är mer beundransvärd.
Hur de båda är privat vet varken du eller jag och det kanske inte ens är intressant

Utan att veta så känner jag spontant att Pw är bättre uppfostrad än va märstamorsan är, pernilla kan ju be om ursäkt oxå, om hon är uppfödd med silversked vet jag inger om men hon har tagit de där företagsgigen etc, som Anna påstår hon nobbar. Nä Anna Book är i mina ögon bland det falskaste som finns o nu kallat hon åter följare för olika saker
Citera
2020-04-13, 22:18
Medlem
varning! Nya tokretusherade bikinifoton vid sängen bla...plus en kommentar från en som snart är blockad

https://postimg.cc/gallery/7DchYfz
Citera
2020-04-13, 22:33
Medlem
Det ser ut som hon kämpar hårt med att hålla in magen på bilden där hon har den vita bikinin på sej. Hon ser ut som om hon skulle behöva ta ett andetag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in