2020-05-01, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
I Annas live idag (runt 13.30) bekräftade hon att hennes samarbete med dem är avslutat. Hon verkade inte så pepp på att prata vidare om det i övrigt... men den som lever får se..

Som alltid.

Books "samarbeten" slutar alltid i kaos och fiendeskap.
Citera
2020-05-01, 03:08
Avstängd
Magictrixs avatar
Jag blir bara mer och mer imponerad av Anna! Hon har nu passerat Linda Rosing i hyckleri.
Kolla Annas "drinkskolor" på youtube. Hon är ju trots allt en b-kändis, men här bjuder hon in c-kändisar (för att antingen ingen annan ville komma eller för att hon får framstå högre i rang?). Hon är packad när gästerna kommer och producenten får flera gånger rycka in och ta drinken ifrån Anna för att hon inte ska ha mer. Hon har skitstökigt hemma och tappar glas och kladdar. Helt oemitståndligt!
Missa heller inte när hon försvarar våldtäktsmannen och blockar en ung tjej som tycker det är dumt...
https://www.youtube.com/watch?v=4D27E8cu5WU
Citera
2020-05-01, 07:18
Medlem
På ämnet sonen;
Hur många domar har han fått? Och vad blev straffen?
Citera
2020-05-01, 08:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Cirkus Anna är igång på IG. Nu har hon lagt upp en bild på en kommentar till hennes fet nu och då bilder och påstår sig bevisa att en bild är tagen 18:e april. Vilket år?
Citera
2020-05-01, 08:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
På ämnet sonen;
Hur många domar har han fått? Och vad blev straffen?
Bra info i det här inlägget.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
F.ö. väldigt tyst om illbattingen nu. Hur länge sedan är det sen det framkommit något om hans förehavanden?
Citera
2020-05-01, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
”Jag dricker inte alkohol”. ”Jag behöver inte alkohol för att ha kul”. ”Gin o tonic, nej tack”.

Låt mig friska upp ditt minne Anna:
https://youtu.be/21Yh1ybO_RU

Men usch! Göra rent toan med de där naglarna.. och inte tvätta händerna?
Stökigt jädra kök med blöt och matrestig köksbänk där hon lägger färsk frukt som hon ska lägga i drickat. Och hon håller i jordgubben med samma sunknaglar och skär upp den (på ett väldigt udda sätt hört talas om skärbräda?).
Fy så snuskigt.
Citera
2020-05-01, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Cirkus Anna är igång på IG. Nu har hon lagt upp en bild på en kommentar till hennes fet nu och då bilder och påstår sig bevisa att en bild är tagen 18:e april. Vilket år?

Ja herregud vad hon gått igång, hon är så störd! Här kommer bilder o kommentarer,

https://postimg.cc/gallery/66sgC43
Citera
2020-05-01, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Man kan ju också ta skärmdump av ett äldre foto och då står det nya datumet som foto-datum liksom bland ens bilder
Citera
2020-05-01, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Men vad skulle hända om gamlingen börjar inse vad som pågår i sonens hus och beslutar sig för att testamentera alla sina pengar till Spaniens hemlösa katter eller något liknande?
De bor väl båda i Sverige och Roberto kan då inte göras arvslös men det kan skrivas som enskild egendom så att inte Anna i sin tur kan norpa det från Roberto sen
Citera
2020-05-01, 10:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
De bor väl båda i Sverige och Roberto kan då inte göras arvslös men det kan skrivas som enskild egendom så att inte Anna i sin tur kan norpa det från Roberto sen

Men hans far är ju både spansk och svensk medborgare som jag har förstått det. Förändras förutsättningarna då? Någon skrev tidigare att pengarna till huset räknas som förtida arv och det är därför huset enbart står på Roberto som ägare. Hur fungerar det hela i det läget? Räknas det som att Roberto redan fått sin arvslott då?
Tråkigt nog för Robertos far misslyckades det att rädda yngsta dottern till Spanien pga coronaviruset så det är kört för hela familjen. De kommer alla att bo och dö i det där huset och Felicias barn kommer att uppfostras till skurkar hela högen i det där Attefallshuset.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-05-01 kl. 10:33.
Citera
2020-05-01, 10:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Man kan ju också ta skärmdump av ett äldre foto och då står det nya datumet som foto-datum liksom bland ens bilder
Ja men bilden kan ändå max vara ett år gammal eftersom det är taget i deras nuvarande sovrum . Och jag tror inte ens de hade gardinerna på plats för ett år sedan .
Citera
2020-05-01, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja men bilden kan ändå max vara ett år gammal eftersom det är taget i deras nuvarande sovrum . Och jag tror inte ens de hade gardinerna på plats för ett år sedan .

Jag tycker det ser ut som om hon är inklippt i bilden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in