2020-03-29, 22:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Annas liv består av hennes (för oss spännande ) utbrott samt till största delen mest bara av föga upphetsande beskrivningar av att hon tar en dusch, en macka , en macka till, en macka till, en macka till, en macka till osv plus att hon måste vila lite...ja hon har ju ett tungt 24 timmars jobb 7 dagar i veckan året runt..att vara Anna Book..det skulle ta knäcken av vem som helst detta jobb.
Så då måste hon ju vila och äta för att återhämta sig från sitt tunga jobb..ingen jobbar nog lika hårt
som henne..det är tungt att vara Anna Book.

Hehehe hennes liv låter ju som tagen ur barnboken och filmen "Ur en kos dagbok" av Beppe Wolgers

"Den 12 november: Vaknade, åt, blev mjölkad , mockning, åt, idisslade, drömde mig bort och somnade"

Delar ur filmen "Ur en kos dagbok"
https://www.youtube.com/watch?v=nkrx4qMiBLg
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-03-29 kl. 23:03.
Citera
2020-03-29, 23:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hehehe hennes liv låter ju som tagen ur barnboken och filmen "Ur en kos dagbok" av Beppe Wolgers

"Den 12 november: Vaknade, åt, blev mjölkad , mockning, åt, idisslade, drömde mig bort och somnade"

Delar ur filmen "Ur en kos dagbok"
https://www.youtube.com/watch?v=nkrx4qMiBLg

Mitt i prick 😂 ..de som skrev boken borde stämma Anna för plagiat...
Senast redigerad av cece123 2020-03-29 kl. 23:29.
Citera
2020-03-30, 01:01
Medlem
EssGunillAss avatar
Ni vet väll att AB har ett arbete

Hon arbetar 24/7 med att radera inlägg på Instagram.

12 år gammal Ford Mondeo? Hur gick det med cabben hon fick i födelsedagspresent? Dog den som alla andra projekt i Märstadrottningens liv?

Finns det någon person på denna jord som haft sååå många hemliga projekt som absolut inte får pratas om. Hemligt, tissel och tassel... Även bloggen dog för att det inte var fint nog....

Snälla AB, bete dig som 50 år istället för 12.
Citera
2020-03-30, 01:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Ni vet väll att AB har ett arbete

Hon arbetar 24/7 med att radera inlägg på Instagram.

12 år gammal Ford Mondeo? Hur gick det med cabben hon fick i födelsedagspresent? Dog den som alla andra projekt i Märstadrottningens liv?

Finns det någon person på denna jord som haft sååå många hemliga projekt som absolut inte får pratas om. Hemligt, tissel och tassel... Även bloggen dog för att det inte var fint nog....

Snälla AB, bete dig som 50 år istället för 12.

Hon är en latmask!! Som du säger är det bara suddafingret som jobbar hela dagarna. Hade hon varit lika ivrig på att röra på kroppen som på suddafingret hade hon varit smal som en sticka och troligen hade hon mått mycket bättre också.
Citera
2020-03-30, 07:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna blir ju tjock av en gurkskiva, för det är ju sånt hon äter varje dag...
Förutom att den är inbakad i 500 gram smör, 1 liter majonäs, 1 liter grädde och
1 liter pulversås och på det 1 liter chokladsås plus 20 gurkskivor till med samma tillbehör.

Eller hur, aldrig varit med om en människa som ljuger så mycket som anna. Ljuger för sig själv snarare etfersom hon verkar övertygad om att det hon säger är sant, klassisk narcissist skulle jag vilja påstå med mina hobbypsykolog kunskaper
Citera
2020-03-30, 07:49
Medlem
Gick in och kollade Annas insta, hon har minsann jobbat i trädgården, sen såg jag en kommentar om filter o jäklar vad hon gick igång i svaret, fick dela det i två bilder för att få med allt. Sen var det nån som nämde Pernillas podd men det har hon icke besvarat

https://postimg.cc/gallery/p5L1j53
Citera
2020-03-30, 08:02
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Gick in och kollade Annas insta, hon har minsann jobbat i trädgården, sen såg jag en kommentar om filter o jäklar vad hon gick igång i svaret, fick dela det i två bilder för att få med allt. Sen var det nån som nämde Pernillas podd men det har hon icke besvarat

Anna skriver att hon inte kan rå för att hon ser yngre ut. Men det gör hon ju inte på oretuscherade bilder. Där ser hon ut som en gammal, elak häxa. Hon har också den dåliga smaken att gå hem och föra över dotterns covid-smitta till grannarna. Skäms Anna!
Citera
2020-03-30, 08:13
Medlem
Citat:

Lyssna gärna på gårdagens podd av Wahlgren & Wistam. En bit in i programmet beskriver Pernilla en kändis (ja inte dagsaktuell, som hon säger) instagrambilder. Hur fruktansvärt retuscherade de är. Pernilla berättade att hon skrivit kommentarer till personen ifråga men kommentarerna blir borttagna inom 10 minuter. Hon får inget svar eller bemötande överhuvudtaget. Däremot slutar det med ett inlägg av intagrammaren om "alla bitchkärringar osv". Det är så klockrent att det är Annas instagram det handlar om. Personen ifråga använder filter för att få dockögon osv.

Gå 31:20 min in i podden får ni lyssna 😫🤯🤧🤒🤕

Anna är makalös! En värre person får man leta efter... Det s.k trädgårdsarbetet som gjordes igår bland löv och halvdöda träd. Samlade ihop lite skit på tomten. Därefter går de över till grannarna och grillar chorizo. Dagen avslutas med att dottern gör en blåbärspaj. Inte undra på att människan rullar fram. Äter de överhuvudtaget något vettigt i familjen? Allt är färdigköpt och uppskuret i små beståndsdelar olika skålar. Även fikabröd osv. Så dålig mathållning. Det enda vettiga verkar vara frukosten. Vad sa Strindberg? Det är synd om människan 😇🙏
Citera
2020-03-30, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annafluktaren
Lyssna gärna på gårdagens podd av Wahlgren & Wistam. En bit in i programmet beskriver Pernilla en kändis (ja inte dagsaktuell, som hon säger) instagrambilder. Hur fruktansvärt retuscherade de är. Pernilla berättade att hon skrivit kommentarer till personen ifråga men kommentarerna blir borttagna inom 10 minuter. Hon får inget svar eller bemötande överhuvudtaget. Däremot slutar det med ett inlägg av intagrammaren om "alla bitchkärringar osv". Det är så klockrent att det är Annas instagram det handlar om. Personen ifråga använder filter för att få dockögon osv.

Gå 31:20 min in i podden får ni lyssna 😫🤯🤧🤒🤕

Anna är makalös! En värre person får man leta efter... Det s.k trädgårdsarbetet som gjordes igår bland löv och halvdöda träd. Samlade ihop lite skit på tomten. Därefter går de över till grannarna och grillar chorizo. Dagen avslutas med att dottern gör en blåbärspaj. Inte undra på att människan rullar fram. Äter de överhuvudtaget något vettigt i familjen? Allt är färdigköpt och uppskuret i små beståndsdelar olika skålar. Även fikabröd osv. Så dålig mathållning. Det enda vettiga verkar vara frukosten. Vad sa Strindberg? Det är synd om människan 😇🙏

Ja jag gick in och lyssnade igår, så klockrent att det är Anna Book som Pernilla pratar om och man hör ju både Wistam och hennes sons reaktioner när Pernilla visar foton. BRA av Pernilla ,
Citera
2020-03-30, 10:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Åh, herregud Annas bibeltunga mässande om hennes filter, hennes lögner, ursäkter, svamlande.. Anna är back on track again.
Hennes sabbatstid från IG lärde Anna.. igenting.
Nåja, hon roar oss.. Det är här på Flashback hon har sin publik att roa.
Det är bara här som folk är villiga att ropa in Anna på scenen igen.. Scenen i hemmamiljö för att förtydliga mig.
Citera
2020-03-30, 11:24
Medlem
På två av dom senaste bilderna ser man en rullbur ståendes vid något förråd eller liknande
Den tillhör företaget Martin/servera och är deras egendom som dom använder för att transportera sin varor med... står klart och tydligt på klisterlappen som sitter på den:

” Tillhör Martin & Servera
telefon 08-672 84 00 obehörigt nyttjande beivras. rullburar@martinservera.se ”

Gäller kanske inte tolledanos. I deras värld så är det deras egendom.
Citera
2020-03-30, 13:52
Medlem
O nu har Anna varit o fixat sina hair ext igen...............
Vad hände med Bobbys superpiller som var sååååååååååååååååå bra för hennes hårväxt
Är hon i onåd hos Bobby eller................
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in