2020-04-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
Anna är live på insta nu. Full som en kastrull men väldigt mån om att intyga alla om att de enbart dricker vatten och citronjuice.

”Jag dricker inte alkohol”. ”Jag behöver inte alkohol för att ha kul”. ”Gin o tonic, nej tack”.

Låt mig friska upp ditt minne Anna:
https://youtu.be/21Yh1ybO_RU
Citera
2020-04-30, 23:57
Medlem
Frammes avatar
Citat:
”Jag dricker inte alkohol”. ”Jag behöver inte alkohol för att ha kul”. ”Gin o tonic, nej tack”.

Låt mig friska upp ditt minne Anna:
https://youtu.be/21Yh1ybO_RU
Anna, Anna. Du behöver nog inte alkohol, när du troligtvis knaprar annat. Jag kommer osökt in på Eddie Meduza. Det var något om en gammal fet kärring.
Citera
2020-04-30, 23:59
Medlem
Hur ser man live på Instagram?
Måste man följa personen ifråga?
Citera
2020-05-01, 00:01
Medlem
jag gillar live, när det bränner i dtämbanden säger Anna nu
Citera
2020-05-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Hur ser man live på Instagram?
Måste man följa personen ifråga?

Nej, gå in på hennes instagram och tryck på hennes profilbild. Jag kollar just nu och skrattar som om det inte fanns någon morgondag
Citera
2020-05-01, 00:21
Medlem
Frammes avatar
Jag har klagat på att jag inte kommer in på hennes olika kanaler Nu börjar jag inse att jag ska vara jäkligt tacksam.
Citera
2020-05-01, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilla-du
Nej, gå in på hennes instagram och tryck på hennes profilbild. Jag kollar just nu och skrattar som om det inte fanns någon morgondag
När jag testade det tidigare så fick jag bara upp nåt om ett långt telefonsamtal och sen Anna med nalleöron, stora glasögon som pratade med bebisröst (snacka om för mycket fritid hos vissa medelålders damer)...
Citera
2020-05-01, 00:43
Medlem
Jag kom in i slutet av hennes live.
Snacka om äkta grogghagga!
Citera
2020-05-01, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
När jag testade det tidigare så fick jag bara upp nåt om ett långt telefonsamtal och sen Anna med nalleöron, stora glasögon som pratade med bebisröst (snacka om för mycket fritid hos vissa medelålders damer)...

Ja då ser du hennes ”stories”, men om du tajmar in när hon har sin LIVE så ser du hennes live stream. Det gäller att hålla koll på när dem sker.. för de går bara att se i samma ögonblick som hon sänder. De sparas inte någonstans för att kunna ses i efterhand.
Citera
2020-05-01, 00:53
Medlem
Citat:
Ja då ser du hennes ”stories”, men om du tajmar in när hon har sin LIVE så ser du hennes live stream. Det gäller att hålla koll på när dem sker.. för de går bara att se i samma ögonblick som hon sänder. De sparas inte någonstans för att kunna ses i efterhand.
Detta var vid samma tidpunkt som andra skrev att de tittade, strax före tolv. Men hittade inte den.
Men tack ändå! Jag har ännu inte så bra koll på hur Instagram funkar.
Citera
2020-05-01, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Jag kom in i slutet av hennes live.
Snacka om äkta grogghagga!

Eller hur? Känns som att hennes besatthet av att intyga alla om och tjata om och om igen om att ”hon inte dricker/gillar alkohol” är grovt genomskinligt. Känns som att det är ett väldigt känsligt ämne det där med alkohol och att det verkligen är viktigt för henne att understryka att hon ALDRIG dricker alkohol.

Action speak loader than words...

#AnnaBooksDrinkskola
Citera
2020-05-01, 02:26
Medlem
Citat:
Anna är live på insta nu. Full som en kastrull men väldigt mån om att intyga alla om att de enbart dricker vatten och citronjuice.

Vad går människan på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in