2019-07-24, 14:50
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Tycker Roberto verkar vara en skön lirare som bryr sig om sin familj. Han är i god form, jobbar hårt och verkar ha självdistans till sig själv.
Vissa som skriver i den här tråden verkar obehagligt fyllda av hat
Hur vet du hur mycket han jobbar? Har du fakta på hur mycket han jobbar? Uppfostra sina barn verkar han inte lyckas med och jag tycker hans IQ verkar långt under medel.
Citera
2019-07-24, 15:06
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hur vet du hur mycket han jobbar? Har du fakta på hur mycket han jobbar? Uppfostra sina barn verkar han inte lyckas med och jag tycker hans IQ verkar långt under medel.
Långt under medel no shit. Han är gift med Anna Book sedan snart 20 år, och stod ut med hennes morsa. Inget stjärnskott direkt, men han har i alla fall gått i gymnasiet vilket inte världsstjärnan gjort. Hon påstår att hon har hemliga samarbeten, men inget blir det. Hon är försörjd och inte för egen maskin. Ändå är hon kollega till Celine Dion och folkkär artist. Men inget gör hon. Spelar det då så stor roll hur många timmar Roberto jobbar? Han är väktare och jobbar även som säkerhetsvakt. Det finns källor på det om du kollar bakåt i tråden. Jag påstår inte att han är världens bästa förälder, men för att vara medberoende i Annas störning är det väl vad man kan förvänta sig om man inte lämnar kärringen som då får härja fritt med barnen på egen hand och Halmpyntet då förmodligen skulle skurits av ur uppfostran och inte haft något att säga till om. Så brukar sådana som Took agera vid avslut. Antingen är man med dem eller emot dem. Men hata på för all del, jag gör det inte.
Citera
2019-07-24, 15:11
Medlem
nickomyras avatar
Sonen är myndig och dricker nog en shot ändå . Det är vääääldigt många som tar en stänkare om dagen på semesterresan för magens skull !
Citera
2019-07-24, 15:13
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Sonen är myndig och dricker nog en shot ändå . Det är vääääldigt många som tar en stänkare om dagen på semesterresan för magens skull !
+1 Ja han är myndig. Dock inte så smart att visa upp på sociala medier , men det är ingen smart familj.
Citera
2019-07-24, 15:24
Medlem
Med tanke på Antonios (i Annas tycke) föredömliga ljugande när det gäller farfars andelslägenhet, så undrar man ju lite om ljugandet om att de flyttade till en herrgård. Var det för att inte SKRYTA om att de flyttade till en tillbyggd sommarstuga?

Och Annas maniska ljugande om att de bor i Sigtuna handlar antagligen bara om att hon inte vill SKRYTA om att de bor i Märsta.
Annas ljugande om att hon serverade hemmagjord pasta (längre bak i tråden) handlade nog bara om att hon inte ville SKRYTA om att det var helfabrikat.
Hennes helt fantastiska fabulerande runt IKEA-debaclet handlade naturligtvis bara om att hon inte ville SKRYTA om att de åt julbord bland pöbeln.
O.s.v. - listan kan göras låång.

Plötsligt faller Annas "alternativa verklighetsbeskrivningar" på plats. Hon vill INTE SKRYTA!
Citera
2019-07-24, 15:39
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Långt under medel no shit. Han är gift med Anna Book sedan snart 20 år, och stod ut med hennes morsa. Inget stjärnskott direkt, men han har i alla fall gått i gymnasiet vilket inte världsstjärnan gjort. Hon påstår att hon har hemliga samarbeten, men inget blir det. Hon är försörjd och inte för egen maskin. Ändå är hon kollega till Celine Dion och folkkär artist. Men inget gör hon. Spelar det då så stor roll hur många timmar Roberto jobbar? Han är väktare och jobbar även som säkerhetsvakt. Det finns källor på det om du kollar bakåt i tråden. Jag påstår inte att han är världens bästa förälder, men för att vara medberoende i Annas störning är det väl vad man kan förvänta sig om man inte lämnar kärringen som då får härja fritt med barnen på egen hand och Halmpyntet då förmodligen skulle skurits av ur uppfostran och inte haft något att säga till om. Så brukar sådana som Took agera vid avslut. Antingen är man med dem eller emot dem. Men hata på för all del, jag gör det inte.
Kollar bakåt i tråden och det finns inga konkreta källor på hur mycket Roberto jobbar. Du kanske kan hjälpa till annars fortsätter jag att utgå från att Robertos "två jobb" är en trådsanning som inte kan anses som fakta. OBS: Om han jobbet dubbelt under en kort period kan inte räknas då många av oss gjort det.
Citera
2019-07-24, 16:14
Medlem
SmygarBerits avatar
Lustigt ändå att en människa som är så otroligt kåt på att uppmärksamhet och vill synas osv, men då kalla människor som ger dem uppmärksamhet för "nyfikna parasiter".

Går inte ihop. Hur ska hon ha det.
Citera
2019-07-24, 19:22
Medlem
nytt från istagram, anna o roberto på stranden

https://postimg.cc/gallery/2rixod16s/
Citera
2019-07-24, 22:24
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Det finns säkert väldigt många som inte ser några problem alls med att dricka starksprit med sina ungdomar. Förväntade mig den typen av kommentarer. Nu gäller det dock en son med neuropsykiatriska funktionshinder och ett begåvningshandikapp och som sina unga år till trots hunnit bli dömd i domstol vid tre olika tillfällen. Socialtjänsten är inkopplad. Kanske ska man då som förälder tänka till lite innan man bjuder gossen på starksprit? Det där kommer att gå helt åt helvete.
Citera
2019-07-24, 23:09
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det finns säkert väldigt många som inte ser några problem alls med att dricka starksprit med sina ungdomar. Förväntade mig den typen av kommentarer. Nu gäller det dock en son med neuropsykiatriska funktionshinder och ett begåvningshandikapp och som sina unga år till trots hunnit bli dömd i domstol vid tre olika tillfällen. Socialtjänsten är inkopplad. Kanske ska man då som förälder tänka till lite innan man bjuder gossen på starksprit? Det där kommer att gå helt åt helvete.

Men herregud ! Så man kan inte ta en shot för att man har adhd menar du ?
Citera
2019-07-24, 23:29
Medlem
Enl. kommentarer på Bloggbevakning har det varit husrannsakan hemma hos Anna, till följd av ett grovt brott, och det ska inte vara Antonio som är den skyldige denna gång.
Är det någon som känner till något om detta?
Citera
2019-07-24, 23:30
Medlem
Så mycket tjänar kändisbloggarna https://www.aftonbladet.se/a/xRVqp8

45 kändisar granskades. Skrollade och skrollade. Näe... ingen Anna Book, denna folkkära sångerska / bloggare som har 60.000 instagramföljare och nästan ligger i topp på Föräldrabaserade bloggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in