Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Hur vet du hur mycket han jobbar? Har du fakta på hur mycket han jobbar? Uppfostra sina barn verkar han inte lyckas med och jag tycker hans IQ verkar långt under medel.
Långt under medel no shit. Han är gift med Anna Book sedan snart 20 år, och stod ut med hennes morsa. Inget stjärnskott direkt, men han har i alla fall gått i gymnasiet vilket inte världsstjärnan gjort. Hon påstår att hon har hemliga samarbeten, men inget blir det. Hon är försörjd och inte för egen maskin. Ändå är hon kollega till Celine Dion och folkkär artist. Men inget gör hon. Spelar det då så stor roll hur många timmar Roberto jobbar? Han är väktare och jobbar även som säkerhetsvakt. Det finns källor på det om du kollar bakåt i tråden. Jag påstår inte att han är världens bästa förälder, men för att vara medberoende i Annas störning är det väl vad man kan förvänta sig om man inte lämnar kärringen som då får härja fritt med barnen på egen hand och Halmpyntet då förmodligen skulle skurits av ur uppfostran och inte haft något att säga till om. Så brukar sådana som Took agera vid avslut. Antingen är man med dem eller emot dem. Men hata på för all del, jag gör det inte.