Citat:
Ursprungligen postat av
tadalafil
Kan ju faktiskt vara som så att ni här driver den här människan till självmord. Hur skulle det kännas att vara en del av det gänget och ha det på sitt samvete?
Stå på dig Anna!
Citat:
Ursprungligen postat av
Framme
Tveksamt. Hon är en för stor egoist för det. Självmord är oerhört tragiskt. Har själv blivit drabbad av det. Din tanke är fin, men fel, när det gäller den här tanten.
Jag tror inte att någon här har för avsikt att försöka driva henne till självmord. Själv skulle jag bli väldigt illa berörd om det hände.
Jag måste erkänna att när jag började läsa denna tråd så såg jag henne mest som en aningen storhetsvansinnig person på ett närmast komiskt sätt.
Men efter att ha sett skärmdumpar från hennes sändningar och efter att ha sett youtube-videon igår så börjar jag inse att hennes problem ligger djupare än så.
Tyvärr verkar hon nästan söka konflikter och bråk. Kunde hon komma från detta och försöka leva ett lugnare liv utan Instagram-sändningar så skulle hon nog må bättre.
Personligen skulle jag gärna se att hon slutade försvara sina kriminella barn och bortförklara deras brott. OK, att hon älskar sina barn men hon gör dem ingen tjänst med att bortförklara deras dumheter.