2020-07-27, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Oj den senaste instastoryn är på riktigt alarmerande. Jag hoppas någon i familjen kör henne till psyket. Hon har ätit lunch ute och påstår att någon sett henne och sen smugit iväg till ett annat ställe. Sen tusen skrattemoijs. Förföljelsemani är ett typiskt tecken på psykos.
Hög tid att den underbara maken som älskar henne så innerligt visar det genom att hjälpa henne! Någon måste berätta för henne att hon är SJUK och behöver HJÄLP. Roberto, kör frun till psyket, hon är i behov av vård. Hon har ingen självinsikt, då måste DU som make ta tag i detta!!!
Citera
2020-07-27, 15:25
Medlem
Citat:
Oj den senaste instastoryn är på riktigt alarmerande. Jag hoppas någon i familjen kör henne till psyket. Hon har ätit lunch ute och påstår att någon sett henne och sen smugit iväg till ett annat ställe. Sen tusen skrattemoijs. Förföljelsemani är ett typiskt tecken på psykos.
Men vah!! Då måste hon ju få hjälp fort ju
Hon lider av nått
Citera
2020-07-27, 15:27
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ja de var verkligen alarmerande. Jag har jobbat inom psykvården i drygt 20 år och det där såg inte bra ut.
Citera
2020-07-27, 15:40
Medlem
Hon fattar inte varför hennes liv är så intressant
Citera
2020-07-27, 15:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Anna, förstår du inte att det är du och ditt beteende som är sjukt och hade du haft en gnutta ödmjukhet, vänlighet och ett gott hjärta så hade du inte haft den största skvallertråden här på Flashback. Det är ingen slump Anna, det är inte otur, det är inte vi som är elaka utan det är du Anna. Det bästa för dig Anna, din familj och även för oss här i tråden vore att du försvann från nätet helt och hållet. Dina uppläxningar är f.ö. bara pinsamma och gör det bara värre för dig.

Om inte, tänk på dina barn och låt inte ditt tredje barn som du terrar med kameran växa upp och bli lika misslyckade som dina andra två.
Citera
2020-07-27, 15:51
Medlem
Anna du skriver själv om ditt liv, och sen tycker du, att alla är sjuka i huvudet
utom dig själv.
Måste fråga dig, är sex på toa Maxi också lyx lyx lyx?
Du är sjuk. Punkt.
Citera
2020-07-27, 15:51
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Våra böner är hörda - det blir live! Efter DUSCH och en kanna kaffe. Poppa POPCORN!
Citera
2020-07-27, 15:54
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja bra sagt
Ja hon o stackars dottern har ju val käft
Det är verkligen synd och stor skam att AnnaBook inte alls tagit tag i sin dotters stora överbett. Det går att korrigera.
Sjukt egentligen att hon själv gör så många ingrepp och behandlingar. Men INTE hjälper sin egen dotter. Det borde vara prio 1. Hon borde skämmas.🤬
Senast redigerad av Lillamig72 2020-07-27 kl. 16:13.
Citera
2020-07-27, 15:54
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Våra böner är hörda - det blir live! Efter DUSCH och en kanna kaffe. Poppa POPCORN!

Åh, detta måste jag se. Det blir min första live med Anna.
Lär bli om en timme alltså.
Citera
2020-07-27, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det är verkligen syndoch stor skam att AnnaBook inte alls tagit tag i sin dotters stora överbett. Det går att korrigera.
Sjukt egentligen att hon själv gör så många ingrepp och behandlingar. Men INTE hjälper sin egen dotter. Det borde vara prio 1. Hon borde skämmas.🤬

Vi låter V vara. Att ge sig på henne är bara lågt. Det finns tillräckligt mycket annat att skriva om.
Citera
2020-07-27, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Snälla, snälla, snälla. Spela in så vi blockade kan ta del 💕😂😍😁😒
Citera
2020-07-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Åh, detta måste jag se. Det blir min första live med Anna.
Lär bli om en timme alltså.

Hoppas att den här liven också hamnar på Youtube för oss som inte har möjlighet att se den. Det känns som att det kommer att bli en riktigt spännande live som jag tyvärr missar.

Sammanbrottet hänger i luften och det kommer nog att delas ut några bam bam bam kan jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in