2020-04-26, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nillajak
Nu har dottern Felicia varit inne på aftonbladet nöjes sida på Facebook och försvarat sin mamma och skrivet flera kommentarer där hon är väldigt ilsken på aftonbladet och olika personer som skrivit. Dom har lagt ut en artikel om Anna och mattorna mm..

Lägger in hennes svar i text då jag inte orkar ta en skärm dump på det och masa :

Felicia Book Aftonbladet Nöje att ni inte skäms!!! NI skapar den här jävla skiten med eran rent sketna journalistik. Sist jag kollade så har INGEN offentlig person bett om att ni ska vädra deras privatliv och ge varje uttråkad och bitter människa en chans att öppna sin mun och uttrycka åsikter om saker dom inte EGENTLIGEN vet något om. Inte nog med all skit som en människa får stå ut med efter eran artikel, nu låter ni folk gå loss i ett kommentarsfält och dessutom diskutera andra tragiska händelser i människor och barns liv på ett vidrigt sätt! Fyfan, det är verkligen äckligt att se vad människor lägger fokus på i tider som detta dessutom. Sitta och hata på människor man inte känner, diskutera livsöden och trauman i människors liv som om man har någonting med det att göra! MÄNNISKOR BORDE SKÄMMAS! Det är fan så man blir mörkrädd. Och ni alla som sitter här och spyr ur er galla om folk ni inte känner och saker när ni inte har alla fakta, det säger fan så mycket mer än er än vad det säger om människorna ni spottar på. Disgusting. Större delen av världen sitter i karantän, folk dör, ekonomin kraschar. Och folk sitter och kastar skit på människor som dom ändå påstår sig inte gilla eller bry sig om. SKÄMS! Usch, fyfan. Hoppas Corona rensar bort sånna här människor för ni behövs fan inte om det här samhället ska ha nån typ av möjlighet till förbättring. Finns ingen respekt längre.
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Sanna Larsson och du är en mycket bättre människa. ÄCKEL!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Åsa Wallin ÄR DU SJUK ELLER? Kan det bero på att det handlade om BARN KANSKE?? Hade du gått igång på att läsa om en tragisk händelse för MÅNGA vid den tidpunkten BARN eller? Din sjuka människa
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Daniel Eliasson du verkar också frisk, verkligen
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Daniel Eliasson Felicia Book . Du får nog också plats i mattan
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 47 min.

Felicia Book Daniel Eliasson som sagt, friskt 👍🏼 det bästa du kan göra såhär i dessa tider. Passa på och sök hjälp
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 45 min.

Daniel Eliasson Felicia Book gud va du är på mig. Vi kommer aldrig ligga sluta tjata!!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 42 min.

Vet inte om länken nedanför fungerar men den går till Facebook :

https://www.facebook.com/aftonbladet.noje/posts/3032366513488472?comment_id=3035210153204108&notif _id=1587715021521754&notif_t=feed_comment_reply

När man trodde att det inte kunde bli värre så tas det hela upp till ytterligare en nivå. Felicias ”försvarstal” är ju obetalbart. Spy galla och önska att corona-viruset ”gallrar” bort vissa människor. Fick man önska att så var fallet skulle väl kriminella element stå överst på önskelistan, såsom våldtäktsmän och åldringsrånare.

Fortsättning följer med andra ord.
Citera
2020-04-26, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
När man trodde att det inte kunde bli värre så tas det hela upp till ytterligare en nivå. Felicias ”försvarstal” är ju obetalbart. Spy galla och önska att corona-viruset ”gallrar” bort vissa människor. Fick man önska att så var fallet skulle väl kriminella element stå överst på önskelistan, såsom våldtäktsmän och åldringsrånare.

Fortsättning följer med andra ord.

Hela familjen lever i total förnekelse.
Citera
2020-04-26, 11:56
Medlem
trottwells avatar
Roberto!

Har du ingenting att säga till om hemma?
Varför låter du allt, precis allt, gå åt helvete?
Har du ingen möjlighet att påverka de sinnessvaga människorna i din familj?

Stäng av penningtillförseln så blir det ordning på dårarna.

Just nu är ni sveriges genom tiderna mest utskrattade familj, det måste du ändra på.
Senast redigerad av trottwell 2020-04-26 kl. 12:05.
Citera
2020-04-26, 12:12
Medlem
Nu är hon igång live på Instagram och jag orkade med 2 min då hon fick frågan om hon opererat sitt hårfäste 🤭 och fastnade i det och började kamma sig med en hårborste och tala om att hon hade nytvättat hår.
Citera
2020-04-26, 12:27
Medlem
Jag förstår mig inte på henne.
Hålla med live flera timmar om dagen , om ingenting alls.
Det vore väl sundare att skaffa sig ett arbete istället.
Så hon kan bidra till hushållet,5 vuxna i det hushållet o en som arbetar
Helt sjukt
Citera
2020-04-26, 12:31
Medlem
Tuttlutts avatar
Anna har live nu om ni inte har något att göra 😊
Citera
2020-04-26, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Hur gör man för att se den?
Citera
2020-04-26, 13:01
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Hur gör man för att se den?

Gå in på hennes IG
https://instagram.com/annatoledanobook?igshid=1rr3ie6rslbuv
Och klicka på hennes profilbild .
Citera
2020-04-26, 13:13
Medlem
Kommentarerna på Aftonbladet visar hur många som är ruttna på Löjliga familjen inte mycket popularitet där inte. Korthuset börjar rasa ordentligt LillTunnan hoppades på medhåll men det vart en skitstorm ungefär som här.
Citera
2020-04-26, 13:15
Medlem
lite foton från liven, lyssnade några min mest trams, ser ut som tänderna lossnar i underkäken

https://postimg.cc/gallery/C5CCmTY
Citera
2020-04-26, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Herregud finns det alltså folk här som inte blivit blockade än. Jag blev blockad för flera år sedan...utan någon annan orsak än att jag sa emot henne i frågan om det var rätt låt som vann mello det året...
Citera
2020-04-26, 14:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Herregud finns det alltså folk här som inte blivit blockade än. Jag blev blockad för flera år sedan...utan någon annan orsak än att jag sa emot henne i frågan om det var rätt låt som vann mello det året...

Haha, enligt Anna så är det myt att hon blockerar folk. Men i hennes "kostar tonfisk" klipp, där hon pratar om sina tänder blockar hon live för glatta livet.
Anna är bra på att ljuga, eller så har hon kroniska minnesproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in