Nu har dottern Felicia varit inne på aftonbladet nöjes sida på Facebook och försvarat sin mamma och skrivet flera kommentarer där hon är väldigt ilsken på aftonbladet och olika personer som skrivit. Dom har lagt ut en artikel om Anna och mattorna mm..
Lägger in hennes svar i text då jag inte orkar ta en skärm dump på det och masa :
Felicia Book Aftonbladet Nöje att ni inte skäms!!! NI skapar den här jävla skiten med eran rent sketna journalistik. Sist jag kollade så har INGEN offentlig person bett om att ni ska vädra deras privatliv och ge varje uttråkad och bitter människa en chans att öppna sin mun och uttrycka åsikter om saker dom inte EGENTLIGEN vet något om. Inte nog med all skit som en människa får stå ut med efter eran artikel, nu låter ni folk gå loss i ett kommentarsfält och dessutom diskutera andra tragiska händelser i människor och barns liv på ett vidrigt sätt! Fyfan, det är verkligen äckligt att se vad människor lägger fokus på i tider som detta dessutom. Sitta och hata på människor man inte känner, diskutera livsöden och trauman i människors liv som om man har någonting med det att göra! MÄNNISKOR BORDE SKÄMMAS! Det är fan så man blir mörkrädd. Och ni alla som sitter här och spyr ur er galla om folk ni inte känner och saker när ni inte har alla fakta, det säger fan så mycket mer än er än vad det säger om människorna ni spottar på. Disgusting. Större delen av världen sitter i karantän, folk dör, ekonomin kraschar. Och folk sitter och kastar skit på människor som dom ändå påstår sig inte gilla eller bry sig om. SKÄMS! Usch, fyfan. Hoppas Corona rensar bort sånna här människor för ni behövs fan inte om det här samhället ska ha nån typ av möjlighet till förbättring. Finns ingen respekt längre.
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.
Felicia Book Sanna Larsson och du är en mycket bättre människa. ÄCKEL!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.
Felicia Book Åsa Wallin ÄR DU SJUK ELLER? Kan det bero på att det handlade om BARN KANSKE?? Hade du gått igång på att läsa om en tragisk händelse för MÅNGA vid den tidpunkten BARN eller? Din sjuka människa
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.
Felicia Book Daniel Eliasson du verkar också frisk, verkligen
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.
Daniel Eliasson Felicia Book . Du får nog också plats i mattan
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 47 min.
Felicia Book Daniel Eliasson som sagt, friskt 👍🏼 det bästa du kan göra såhär i dessa tider. Passa på och sök hjälp
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 45 min.
Daniel Eliasson Felicia Book gud va du är på mig. Vi kommer aldrig ligga sluta tjata!!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 42 min.
Vet inte om länken nedanför fungerar men den går till Facebook :
https://www.facebook.com/aftonbladet..._comment_reply