2020-04-25, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Ser ut som att hennes hårfäste dragit sig bakåt på bilderna.
Det är för hon är gråhårig och inte färgat sin utväxt. Att hon dessutom alltid väljer att färga sitt grå hår flera nyanser för mörkt gör att hon ser så sliten ut.
Citera
2020-04-25, 21:18
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna Book har gett ordet helkaklat en ny innebörd.
Man kan också säga att Anna har gett ordet helkaklat ett ansikte.

Numera går man till tandläkaren och säger "jag vill ha helkaklat", då vet tandläkaren exakt vad man vill ha och det är helt naturligt att kalla tandläkaren för plattsättare.

https://stoppapressarna.se/sites/def...._10.41.33.png

Hahah precis, och det ska vara så onaturligt vitt som möjligt. Förstår inte människan att när tänderna blir elefanten i rummet så har man gått för långt.... Påminner om detta avsnittet av FRIENDS

https://www.youtube.com/watch?v=rYe7JECvr30
Citera
2020-04-25, 21:32
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag hittade en underbar bild av Märstamorsan
https://postimg.cc/nXFSst3d

Gissa hur mycket botox och filter som behövs för att försöka lura omgivningen att man ser ut så här
https://postimg.cc/ZCKLvwwT

Inget, det räcker med en trasig mobilkamera.
Citera
2020-04-25, 22:04
Medlem
cece123s avatar
Att Anna åker ända till Västerås för att spruta Botox mot full betalning känns inte speciellt trovärdigt, inte heller att hon åker till Linköping flera gånger för att betala fullpris tatueringar, åt inte bara sig själv, utan även till övriga familjemedlemmar..Då det finns utförare i massor på betydligt närmare håll.
Annas ursäkter med att hon inte utför behandlingarna på närmare håll, är att det är för dåligt med parkeringsplatser i Stockholm...
Bensin är ju inte direkt gratis och att köra härs och tvärs i Sverige för behandling mot fullt pris.. Nää.
När folk frågar hur mycket hon betalar svarar hon med en massa undanflykter..
Citera
2020-04-25, 22:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Att Anna åker ända till Västerås för att spruta Botox mot full betalning känns inte speciellt trovärdigt, inte heller att hon åker till Linköping flera gånger för att betala fullpris tatueringar, åt inte bara sig själv, utan även till övriga familjemedlemmar..Då det finns utförare i massor på betydligt närmare håll.
Annas ursäkter med att hon inte utför behandlingarna på närmare håll, är att det är för dåligt med parkeringsplatser i Stockholm...
Bensin är ju inte direkt gratis och att köra härs och tvärs i Sverige för behandling mot fullt pris.. Nää.
När folk frågar hur mycket hon betalar svarar hon med en massa undanflykter..

Kan behandlingarna göras svart i en skum källarlokal ute i någon förort och det är därför hon ljuger att de åker härs och tvärs över landet? Kanske dottern köper dunderpiller där också?
Citera
2020-04-25, 22:17
Medlem
Nytt samarbete med den lokala pizzerian i Märsta ? Du får tre sekunder i min instastory mot den största pizzan du har.. + pizzasallad och ett gäng läsk.
Citera
2020-04-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Nytt samarbete med den lokala pizzerian i Märsta ? Du får tre sekunder i min instastory mot den största pizzan du har.. + pizzasallad och ett gäng läsk.

Och jag lägger fram din fina flyer ovanpå pizzakartongen så den syns för alla min följare
Citera
2020-04-25, 22:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kan behandlingarna göras svart i en skum källarlokal ute i någon förort och det är därför hon ljuger att de åker härs och tvärs över landet? Kanske dottern köper dunderpiller där också?

Annas påståenden om att hon betalar som alla andra och inte har samarbeten med företagen,verkar skruvat.
Om jag vill ha massage, åker jag inte till typ Värmland och betalar fullt pris och bensin,
när det finns massor av salonger i närheten av där jag bor, utspritt på närförort och city.
Om Anna ljuger så är det nog inte om platserna för behandlingarna..
Citera
2020-04-25, 22:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus

Hehe konstigt nog har hon inte erbjudit sig att sjunga på pizzerian.
Citera
2020-04-25, 22:46
Medlem
Kommer aldrig glömma när hon uppträdde på Patricia (partybåt i Sthlm) under en gaykväll 2007. Hon kommer ut på scenen och berättar att hon ska framför sina FEM hits. Alla tittar lite förvirrat på varandra då man kanske kan räkna till max tre låtar man känner igen från henne. Hon hade nyss varit med i Mello med samba sombero.

Sen kommer en lång monolog om att hon ”visste” vad alla bögar gick igenom gällande mobbing och utanförskap eftersom hon själv, pga sin övervikt, varit i samma situation. Detta i en tid där bögarna sen länge slängt av sig offerkoftan och krävt, och också fått, rättigheter. Det var ganska tomt framför scenen när det väl var dags för henne att uppträda...
Citera
2020-04-25, 23:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurVarDet
Kommer aldrig glömma när hon uppträdde på Patricia (partybåt i Sthlm) under en gaykväll 2007. Hon kommer ut på scenen och berättar att hon ska framför sina FEM hits. Alla tittar lite förvirrat på varandra då man kanske kan räkna till max tre låtar man känner igen från henne. Hon hade nyss varit med i Mello med samba sombero.

Sen kommer en lång monolog om att hon ”visste” vad alla bögar gick igenom gällande mobbing och utanförskap eftersom hon själv, pga sin övervikt, varit i samma situation. Detta i en tid där bögarna sen länge slängt av sig offerkoftan och krävt, och också fått, rättigheter. Det var ganska tomt framför scenen när det väl var dags för henne att uppträda...

😂😂😂
Hennes inledande tal var säkert lika lång som
en 3 timmars dramatenpjäs i monolog.
Citera
2020-04-26, 00:25
Medlem
Nillajaks avatar
Nu har dottern Felicia varit inne på aftonbladet nöjes sida på Facebook och försvarat sin mamma och skrivet flera kommentarer där hon är väldigt ilsken på aftonbladet och olika personer som skrivit. Dom har lagt ut en artikel om Anna och mattorna mm..

Lägger in hennes svar i text då jag inte orkar ta en skärm dump på det och masa :

Felicia Book Aftonbladet Nöje att ni inte skäms!!! NI skapar den här jävla skiten med eran rent sketna journalistik. Sist jag kollade så har INGEN offentlig person bett om att ni ska vädra deras privatliv och ge varje uttråkad och bitter människa en chans att öppna sin mun och uttrycka åsikter om saker dom inte EGENTLIGEN vet något om. Inte nog med all skit som en människa får stå ut med efter eran artikel, nu låter ni folk gå loss i ett kommentarsfält och dessutom diskutera andra tragiska händelser i människor och barns liv på ett vidrigt sätt! Fyfan, det är verkligen äckligt att se vad människor lägger fokus på i tider som detta dessutom. Sitta och hata på människor man inte känner, diskutera livsöden och trauman i människors liv som om man har någonting med det att göra! MÄNNISKOR BORDE SKÄMMAS! Det är fan så man blir mörkrädd. Och ni alla som sitter här och spyr ur er galla om folk ni inte känner och saker när ni inte har alla fakta, det säger fan så mycket mer än er än vad det säger om människorna ni spottar på. Disgusting. Större delen av världen sitter i karantän, folk dör, ekonomin kraschar. Och folk sitter och kastar skit på människor som dom ändå påstår sig inte gilla eller bry sig om. SKÄMS! Usch, fyfan. Hoppas Corona rensar bort sånna här människor för ni behövs fan inte om det här samhället ska ha nån typ av möjlighet till förbättring. Finns ingen respekt längre.
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Sanna Larsson och du är en mycket bättre människa. ÄCKEL!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Åsa Wallin ÄR DU SJUK ELLER? Kan det bero på att det handlade om BARN KANSKE?? Hade du gått igång på att läsa om en tragisk händelse för MÅNGA vid den tidpunkten BARN eller? Din sjuka människa
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Daniel Eliasson du verkar också frisk, verkligen
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Daniel Eliasson Felicia Book . Du får nog också plats i mattan
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 47 min.

Felicia Book Daniel Eliasson som sagt, friskt 👍🏼 det bästa du kan göra såhär i dessa tider. Passa på och sök hjälp
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 45 min.

Daniel Eliasson Felicia Book gud va du är på mig. Vi kommer aldrig ligga sluta tjata!!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 42 min.

Vet inte om länken nedanför fungerar men den går till Facebook :

https://www.facebook.com/aftonbladet..._comment_reply
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in