2020-03-07, 09:45
Medlem
Googlar man nu tjejhelg så dyker tjejerhelg på Buurstamore Åre upp och alla 5 skriver exakt samma sak.

Wahlgren, Graaf och Kenza mfl måste vara glada att de tackade nej.
Citera
2020-03-07, 10:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Googlar man nu tjejhelg så dyker tjejerhelg på Buurstamore Åre upp och alla 5 skriver exakt samma sak.

Wahlgren, Graaf och Kenza mfl måste vara glada att de tackade nej.

Frågan är ju om sådant verkligen genererar fler besökare till stället. Folk fattar ju att det bara är reklam och nu när allt fler är kritiska till influensers och reklammakare så kan det hela få motsatt effekt.
Citera
2020-03-07, 10:10
Medlem
Det är petithotel som bjuder in kändisar mot att de bloggar och instagrammar. Det är
Magnus Hedman
Hasse Aro
Cecilia Fors
Isabella

Nu är det
Tjejgänget, som inte ens visste vilka som hade nappat på erbjudandet.

Kolla petit Hotel på Facebook och Instagram. Alla tjejerna taggar just petit Hotel. Anna kommer inte kunna visa upp några räkningar från helgen.
Citera
2020-03-07, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Frågan är ju om sådant verkligen genererar fler besökare till stället. Folk fattar ju att det bara är reklam och nu när allt fler är kritiska till influensers och reklammakare så kan det hela få motsatt effekt.

Bara anmäl till skatteverket. Tror varken Anna eller någon annan kan visa att de betalat flyg boende och mat.
Citera
2020-03-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Få se om Camilla på bloggbevakarna orkar göra någon riktig granskning petit Hotel.
Citera
2020-03-07, 10:17
Medlem
godboys avatar
Citat:
My har i alla fall den goda smaken att lägga in att det är reklamlänkar på sitt blogginlägg.

Vet flera som fått inbjudningar, Isabella fick en gratishelg på en herrgård "ta med bästa kompisen".

I gengäld ska bloggarna skriva och fotografera allting och göra reklam typ

Sov gott i underbara sängar
Maten var sagolik
Miljön var fantastisk.

De har fått vissa adjektiv som de bett bloggarna att skriva så när man googlar så kommer detta upp.

Testa Isabellas helg på herrgården och likaså My och gänget.

Så här skrev My kort citat från henne blogg pga upphovsrätt

Jag mötte upp tjejerna på flygplatsen, och där träffade jag Mirka först av alla.

Det blev en överraskning för mig,då jag inte visste att hon skulle följa med*
Det mest patetiska är att folk går på tramset. För mig har det snarare motsatt verkan, om jag ens får veta att någon löjligt influenser skrivit något trams. Alla med IQ över 70 fattar ju att det är reklam, för sängarna kan ju vara knöliga, maten skämd och det kan lukta ostädad toalett på hela stället. Dessa s k influensers skriver det som förväntas av dem, d v s inget objektivt. Sen så lär väl dessa uppassas alldeles extra mycket när de väl är där just för att det ska skriva att allt är så fantastiskt.

Ja, jag vet, jag är en surgubbe!
Citera
2020-03-07, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det mest patetiska är att folk går på tramset. För mig har det snarare motsatt verkan, om jag ens får veta att någon löjligt influenser skrivit något trams. Alla med IQ över 70 fattar ju att det är reklam, för sängarna kan ju vara knöliga, maten skämd och det kan lukta ostädad toalett på hela stället. Dessa s k influensers skriver det som förväntas av dem, d v s inget objektivt. Sen så lär väl dessa uppassas alldeles extra mycket när de väl är där just för att det ska skriva att allt är så fantastiskt.

Ja, jag vet, jag är en surgubbe!

Jag håller helt med dig, jag blir förvånad över hur giriga dom är. Just att de vill lura läsare.
Citera
2020-03-07, 10:26
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag håller helt med dig, jag blir förvånad över hur giriga dom är. Just att de vill lura läsare.
Det andra just i detta fall, är att Tunnan skriver att hon ska iväg med tjejgänget, d v s i bestämd form, skulle egentligen betyda att de har haft en långvarig etablerad relation, men dessa har inget som förenar dem, förutom att de är trams-tanter. Men de har sannolikt aldrig setts innan, i alla fall inte allihop.
Citera
2020-03-07, 10:30
Medlem
De läser tydligt här slaviskt, nu har 13 barns morsan snabbt lagt in i i lägger att det finns reklamlänkar Haha Anna har inte gjort det än. Skärmdumpa och anmäl till konsumentverket och skatteverket.
Citera
2020-03-07, 10:43
Medlem
Mirka brukar vara duktig på att märka ut som reklam/samarbete. Anna gör väl nästan aldrig det? Idag ska Anna i vilket fall åka långfärdsskidskor. Såna skidskor har då jag aldrig hört talas om så nu är det bara att vänta på världssensationen.
Citera
2020-03-07, 11:06
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Mirka brukar vara duktig på att märka ut som reklam/samarbete. Anna gör väl nästan aldrig det? Idag ska Anna i vilket fall åka långfärdsskidskor. Såna skidskor har då jag aldrig hört talas om så nu är det bara att vänta på världssensationen.

Anna kommer att få ont i fötterna och måste avbryta, det blir stor dramatik!
Citera
2020-03-07, 11:52
Medlem
Kolla My’s Instastory från frukosten i morse där Anna står och smyger i hallen. Hon ser så jäkla rolig ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in