2020-07-25, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Haha verkligen bitter. Orka dra på sig en blus bara för att spela in snuttar för att bevisa något. Storlek på kläder säger inte speciellt mycket egentligen. Supervältränade tjejer drar stora storlekar för att få plats med muskler medan korta tjocka personer kan ha mindre storlekar som de fyller ut på bredden.

Och, telefonen har inbyggt filter. Tråkigt om hon på allvar tror att hon alltid ser ut sådär (slät).
Hon är proffs på att ljuga för sig själv och andra.
Citera
2020-07-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Anna: "var lite glada och ha lite mer kärlek så kanske rynkorna försvinner"
Också Anna: kokar av undertryckt ilska genom hela storyn
Det syns i ögonen ... Hon kan anstränga sig för att prata lugnt och försöka se obrydd ut men ögonen avslöjar henne.
Citera
2020-07-25, 14:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Sparade Annas story för er som är blockade. Hon är inte riktigt klok och beter sig helt irrationellt. Känns som att sammanbrottet är nära nu.. 😐

https://youtu.be/gLxVTo_ACI8
Stort tack!
Sjukt beteende i bilen.
Citera
2020-07-25, 15:12
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Sparade Annas story för er som är blockade. Hon är inte riktigt klok och beter sig helt irrationellt. Känns som att sammanbrottet är nära nu.. 😐

Tusen tack för att du sparar lives och stories och lägger upp här. Guld värt
Citera
2020-07-25, 15:13
Medlem
Citat:

Vad otäckt att lyssna och se, bebisspråk och det låter som en galning. Häromdagen var det ett annat otäckt klipp bakom en gardin. Ser inte familjen att hon är psykiskt sjuk och att hon behöver hjälp?
Citera
2020-07-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Jag kan bara instämma!

Jag hamnade här när ishockeysäsongen oväntat tog slut och det lyfte mig ur vad som kunde ha blivit en depression. Den här såpoperan har allt! T.o.m. bättre än "Våra Värsta År", "Fawlty Towers" och en del annat kul.

På bara några månader har jag blivit Bookoman på heltid och som alla missbrukare försöker jag dra ned andra i fördärvet. Jag berättade om min "addiction" på jobbet och har lyckats få en tjej med rätt sjuk humor att också bli Bookoman. Så fort jag hör glada skratt och kommentarer från andra sidan kontoret i stil med "Ååhhh....Kossan!" och "Vilka kommentarer....jag tror jag dööör!" från kollegan så vet jag att det är Instagram och Flashback som gäller för stunden.

Underbart 😂. Det är verkligen beroendeframkallande.
Citera
2020-07-25, 15:19
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:

Haaa haa inget filter...
Jo det är riktigt nära för TokBook.
Tragiskt att se.
Citera
2020-07-25, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vad otäckt att lyssna och se, bebisspråk och det låter som en galning. Häromdagen var det ett annat otäckt klipp bakom en gardin. Ser inte familjen att hon är psykiskt sjuk och att hon behöver hjälp?
De är medberoende. Tror inte de vågar säga emot henne. Såg en live där hon satt och gapa och tyckte hon var så rolig, Roberto lutade sig fram för att säga något i kameran det gillade inte Anna varvid hon tillrättavisade honom och återgick till sin plats som den hunden han behandlas som.
Citera
2020-07-25, 15:26
Medlem
OhMyGaddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Nu ett storymeddelande till oss på Flashback.
"They don't like you but they check your page religiously"

Roliga är ju att det är samma lika för AB. Hon gillar inte Flashbackare men är inne här konstant (annars skulle hon ju inte veta att hon diskuterats). Men hur var det, människor skickar print screens till henne....

Anna känner givetvis till denna tråds existens - det har hon ju själv bekräftat. Men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda att hon läser den.

Vissa Flashbackmedlemmar förmedlar ju vidare samma frågor/funderingar till hennes Instagramkonto - en liten detalj som verkar förbigå de flesta.

Det ena behöver ju inte utesluta det andra - men jag tycker ändå det behövs konkreta bevis för att understöda påståendet.
Citera
2020-07-25, 15:27
Medlem
Citat:

Ja, hon håller på i vanlig ordning.
Hon hugger som en kobra på allt och alla.
Kiss och bajsprat plus livesändning där hon pratar om en blus plus känner på sitt hår i ett kör.
Citera
2020-07-25, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Anna känner givetvis till denna tråds existens - det har hon ju själv bekräftat. Men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda att hon läser den.

Vissa Flashbackmedlemmar förmedlar ju vidare samma frågor/funderingar till hennes Instagramkonto - en liten detalj som verkar förbigå de flesta.

Det ena behöver ju inte utesluta det andra - men jag tycker ändå det behövs konkreta bevis för att understöda påståendet.
Klart hon är här kollar för har på hennes ig märkt att så fort nån skriver nåt här så lägger hon ut på sin ig nått om det som skrivs, här
Citera
2020-07-25, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar

Om någon uttalar sig på hennes Instagram på något sätt som på minsta vis avslöjar någon koppling hit så blockar hon dem ögonblickligen. Det gäller att hålla sig under radarn.
De senaste veckorna har hon som direkt konsekvens av att ha läst här ändrat vanor, svarat på frågor som ställs här osv osv. Hon läser här varje dag, följer vännerna kommentar bokstav för bokstav. Jag lovar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in