2016-02-17, 20:52
Medlem
Min brors kusins avatar
Nu såg jag reklam om nått nytt skitprogram på en kommersiell kanal som hon skall medverka i. Var det om camping?
Citera
2016-02-17, 21:33
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Nu såg jag reklam om nått nytt skitprogram på en kommersiell kanal som hon skall medverka i. Var det om camping?
Inget jag känner igen, men jag googlade: anna book tv camping

Camping Queens i TV4 ledde det mig till, så visst var du rätt ute.

Verkar kvitta om det ska snickras, campas eller vad fan som helst. Anna Book är där tv-kamerorna är.

http://www.tv4.se/camping-queens/art...a38fafc60001de

Camping Queens är programmet där vi i sex avsnitt får följa med de nyfunna vännerna, dans- och tv-profilen, Tony Irving och superstylisten Jonas Hallberg på en oförglömlig husbilsemester genom Sverige.

Längs vägen besöker de vänner och bekanta, såväl celebriteter som personligt bekanta som har en stor betydelse för dem.
Citera
2016-02-17, 23:55
Medlem
Åhhh herregud. Ja, där det finns kameror å catering där finns Anna. Får väl lite sympati nu efter turbulensen efter melodifestivalen. Nån som va i Märsta i helgen elle?
Citera
2016-02-18, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin

Jaa och hon skrattade och var glad i den reklamsnutten.
Senast redigerad av CalamityJane 2016-02-18 kl. 00:34.
Citera
2016-02-18, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

Verkar kvitta om det ska snickras, campas eller vad fan som helst. Anna Book är där tv-kamerorna är.

Camping Queens är programmet där vi i sex avsnitt får följa med de nyfunna vännerna, dans- och tv-profilen, Tony Irving och superstylisten Jonas Hallberg på en oförglömlig husbilsemester genom Sverige.

Längs vägen besöker de vänner och bekanta, såväl celebriteter som personligt bekanta som har en stor betydelse för dem.
OMG, det där blir lyteskomik på högsta nivå!
Citera
2016-02-18, 14:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Det lär väl vara i Annas trosor de ska tälta?
Såg förresten en rubrik på "Nyheter idag" om "Annas dödskamp". Någon som läst eländet?
Var det gammal skåpmat eller är det något nytt hemskt som drabbat vår megastjärna?
Tog rulltårtan slut eller var det för lite smör i bernaisesåslavemanget?

Personligen gissar jag på något gammalt som hon ältar igen.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-02-18, 23:11
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Normalt undviker jag TV4 men Tony Irving, Jonas Hallberg och Anna Book måste helt enkelt bli fantastisk underhållning.
Citera
2016-02-19, 17:28
Medlem
I dag är det i Expressen Tunnan gråter. I dag är tårarna pga att dottern blivit dumpad av sin sambo!
Citera
2016-02-19, 17:49
Medlem
Biggest loser är Anna Book själv. Vilken tragedi runt hela människan ständigt. Att dottern flyttar hem till sin dysfunktionella familj efter uppbrottet är bara det en typisk detalj som vi kommer få höra mycket om. Hur stolt mamma Book är över sin lilla kopia och hur underbart fantastiskt denna klenod till avkomma klarade av processen. Inte ett moln på himlen över denna skönhet. Biggest Winner är nog herr Biggest loser som slipper denna mardrömsfamilj.
Citera
2016-02-20, 06:11
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Biggest loser är Anna Book själv. Vilken tragedi runt hela människan ständigt. Att dottern flyttar hem till sin dysfunktionella familj efter uppbrottet är bara det en typisk detalj som vi kommer få höra mycket om. Hur stolt mamma Book är över sin lilla kopia och hur underbart fantastiskt denna klenod till avkomma klarade av processen. Inte ett moln på himlen över denna skönhet. Biggest Winner är nog herr Biggest loser som slipper denna mardrömsfamilj.

Får Anna B. betalt av exempelvis Expressen för alla dessa löp? Säljer de alltså verkligen som smör? Visst har hon varit ovanligt mycket i rampljuset på sista tiden?
Citera
2016-02-20, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Får Anna B. betalt av exempelvis Expressen för alla dessa löp? Säljer de alltså verkligen som smör? Visst har hon varit ovanligt mycket i rampljuset på sista tiden?

ja undra hur första kontakten går till om anna ringer upp expresen å vill gråta ut eller om expressen ringer henne.
Citera
2016-02-20, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja undra hur första kontakten går till om anna ringer upp expresen å vill gråta ut eller om expressen ringer henne.

Det är redigeraren på tidningen, som ringer upp fru. Book enligt en ritual när han ska få ut tidningen.

Efter att han fått in all annan text och reklam, och råkat få någon vit lucka; en spalt över, så måste det fyllas med brödtext.

Det finns då ord som påverkar upplagan positivt; Anna Book, tragedi, oclycklig, banta, bulle, baka, barn, man, dotter, superkatastrof, separation, sorg, plastikoperation - Lycklig!

Jag utgår ifrån att han har fria händer så att tidningen ska se snygg ut. De vet ju om att Anna Book gillar att det skrivs vad som helst, när som helst, om henne för hon ger medborgarna perspektiv på hur alla dessa känslor valideras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in