2020-03-06, 21:29
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
"Inget filter"...
https://postimg.cc/Ln5B4HcQ
Hon ser ju ut som buktalardockorna i Toy Story 4
Citera
2020-03-06, 21:32
Medlem
Uppmärksamheten efter Biggest loser blev för mycket. Hon blev helt slut och brände ut sig själv helt.
Hon var också väldigt rädd att förlora sin plats bland Sveriges kändisELIT. Därför har hon gett mer av sig själv än vad hon egentligen velat..
Bla bla bla...
https://www.hant.se/noje/anna-books-kollaps/
Senast redigerad av Tesla83 2020-03-06 kl. 21:35. Anledning: Felstavning
Citera
2020-03-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Uppmärksamheten efter Biggest loser blev för mycket. Hon blev helt slut och brände ut sig själv helt.
Hon var också väldigt rädd att förlora sin plats bland Sveriges kändisELIT. Därför har hon gett mer av sig själv än vad hon egentligen velat..
Bla bla bla...
https://www.hant.se/noje/anna-books-kollaps/

Hon säger i intervjun att de flyttade till Sigtuna och landet eftersom Anna ”brände ut sig”. Men tidigare berodde flytten på att det var för BEKVÄMT att bo så centralt som de gjorde. Att ha mataffären ett kvarter bra var förödande enligt henne
Citera
2020-03-06, 21:42
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Antar att det är Roberto som står för fiolerna. Han tycker säkert det är skönt att bli av med henne, i alla fall under en vecka.

Kanske Roberto kan få lite egentid nu... Kanske kan han hitta på lite egna saker nu, titta på sånt som intresserar honom? Spana lite, typ...
Citera
2020-03-06, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
På väg till Åre nu med ”tjejgänget”!

Anna har inga vänner. Och definitivt inget "tjejgäng".
Citera
2020-03-06, 22:23
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Hon säger i intervjun att de flyttade till Sigtuna och landet eftersom Anna ”brände ut sig”. Men tidigare berodde flytten på att det var för BEKVÄMT att bo så centralt som de gjorde. Att ha mataffären ett kvarter bra var förödande enligt henne
Så många förklaringar från Tunnans sida så hon själv inte vet på vilket ben hon ska stå. Hon brukar ju vimsa bort sig i alla bortförklaringar och blanda ihop det ordentligt.

Jag såg den Expressen att hon berättade att hon flyttat till Sigtuna. Hon bor i Märsta! I o f en del av Sigtuna kommun. Bara barnungar tjafsar om att min gata är bättre än din gata. Och Tunnan förstås.
Citera
2020-03-06, 22:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Kanske Roberto kan få lite egentid nu... Kanske kan han hitta på lite egna saker nu, titta på sånt som intresserar honom? Spana lite, typ...
Han är nog rätt sliten stackarn, men han skulle nog må bra i en vettig kvinnas sällskap.
Citera
2020-03-06, 22:34
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
På väg till Åre nu med ”tjejgänget”!
...men halli, hallå? Ska hon inte vara hemma och ladda batterierna inför uppträdandet på Finlandsfärjan på måndag? Om hon sviker nu när jag har tagit ledigt från jobbet och allt, då stämmer jag bolaget! Förresten, på hur många ställen sågs hon efter Big L? Hur kunde hon bränna ut sig när hon var arbetslös? Aldrig att hon tackade nej till något, vilket kvalificerat skitsnack! Förödande för ekonomin, jo, jag tackar, jag. Ljug, ljug, ljug.
Citera
2020-03-06, 22:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...men halli, hallå? Ska hon inte vara hemma och ladda batterierna inför uppträdandet på Finlandsfärjan på måndag? Om hon sviker nu när jag har tagit ledigt från jobbet och allt, då stämmer jag bolaget! Förresten, på hur många ställen sågs hon efter Big L? Hur kunde hon bränna ut sig när hon var arbetslös? Aldrig att hon tackade nej till något, vilket kvalificerat skitsnack! Förödande för ekonomin, jo, jag tackar, jag. Ljug, ljug, ljug.

Hon kommer att "bryta benet" i Åre. Något annat skäl att åka dit än att "göra sig sjukskriven" för att slippa uppträda på båten finns inte. "Tjejgäng"? Vilka är det? Döttrarna?
Citera
2020-03-06, 23:03
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon kommer att "bryta benet" i Åre. Något annat skäl att åka dit än att "göra sig sjukskriven" för att slippa uppträda på båten finns inte. "Tjejgäng"? Vilka är det? Döttrarna?
My Martens, Tanja Fylking, Christina Melin och Mirka Norrström. Har väldigt svårt att se Anna i slalombacken framför mig. Nåja, antar att hon kan flyga hem på söndag kväll, bara konstigt att hon gör detta när hon för första gången på flera år ska jobba. Förra helgen, nåja, att sjunga ABC i 30 sekunder räknar jag inte.
Citera
2020-03-06, 23:38
Medlem
nickomyras avatar
Så Booken är på tjejresa !
Det är väl rätt stort ändå , vad jag vet har hon inte varit iväg bara med vänner sådär utan Roberto nånsin , förutom när hon varit iväg för visa såpor .
Hoppas hon får hångla på afterskin
Citera
2020-03-06, 23:59
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake

Anna har inga vänner. Och definitivt inget "tjejgäng".
Det är hon och "girliesarna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in