2020-01-29, 21:46
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Inte mycket gåvor nu från dessa fantastiska grannar.
Nä, jag har ju undrat länge hur dessa fantastiska grannar klarar sej utan denna världsstjärna.
Citera
2020-01-29, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Nä, jag har ju undrat länge hur dessa fantastiska grannar klarar sej utan denna världsstjärna.
De kanske har sålt husen och flyttat till Bali, eftersom det bor en stjärna där ute i skogen så har väl husprisen stigit rejält.
Citera
2020-01-29, 22:28
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
De kanske har sålt husen och flyttat till Bali, eftersom det bor en stjärna där ute i skogen så har väl husprisen stigit rejält.
Ja, så är det nog. Kärringens hus som är en gammal stuga, renoverad med tusen olika fel, och en man som eldar när det är eldningsförbud. Vilken höjdare. Enligt bilderna så har kärringen 0 koll på det mesta. Inte ens toan har hon fixat rätt, med hygien. Undrar hur det ser ut under hennes naglar.
Citera
2020-01-30, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Innan sommaren har hon börjat med cementgjuteri och säljer alstren svart.
Alla vill väl ha en slank och solbränd Anna i trädgården.

https://betongformar.se/gjutform-for...tform-ansikte/

Ja nog håller det fåglarna borta...
Citera
2020-01-30, 06:34
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Du skrev 30.000 så jag har rätt och kan räkna

Det var inte jag som skrev det men jag håller med om att det stämmer. Jag vet inte vilken särskola du fick ditt svarta bälte ifrån men om du påstår att du kan räkna fast du har fel...så är du en idiot.
Citera
2020-01-30, 07:39
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Det var inte jag som skrev det men jag håller med om att det stämmer. Jag vet inte vilken särskola du fick ditt svarta bälte ifrån men om du påstår att du kan räkna fast du har fel...så är du en idiot.
Tack för komplimangen, men jag trodde i min enfalld att de 2.400 inläggen var det som räknades.
Så nu kan du somna om din sympatiske skitstövel.
Citera
2020-01-30, 07:45
Medlem
EndastJag01s avatar
AAAAHHHHHH!
De där ögonbrynen....
Citera
2020-01-30, 07:51
Medlem
polemarchoss avatar
Citat:
Tack för komplimangen, men jag trodde i min enfalld att de 2.400 inläggen var det som räknades.

Tror nog att du kanske har sett siffran för antal sidor (2485) som står efter trådrubriken under katergorirubriken Kändisskvaller och misstagit den för antal inlägg.
Tråden om Anna Book verkar faktiskt ha nästan 30000 inlägg.

OnTopic: Vi har inte hört något nytt om vad sonen sysslar med nu för tiden. Har han ett jobb? Har han hittat tillbaka till Instagram? Eller går han hemma och spänner musklerna hemma på tomten bara?
Citera
2020-01-30, 08:04
Medlem
Studsbolls avatar
Borde inte Fru Book patentskydda sitt namn som Greta Thunberg? Ett sådant starkt och inarbetat varumärke; tänk om någon annan fläskfia tar artistnamnet Book och börjar slå mynt av Books framgångar!
Citera
2020-01-30, 08:10
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polemarchos
OnTopic: Vi har inte hört något nytt om vad sonen sysslar med nu för tiden. Har han ett jobb? Har han hittat tillbaka till Instagram? Eller går han hemma och spänner musklerna hemma på tomten bara?

Någon påstod att de hade sett honom på pendeln med en logga för någon slags byggföretag i Solna. Killen gick ju någon slags hybrid av bygg/chaffis-linjen, så han har nog inte svårt att få jobb trots sina domar eftersom dessa branscher är mansdominerade. Hade varit svårare att få jobb om han gått vårdlinjen eller dylikt.
Citera
2020-01-30, 08:11
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:

Det är fortf inga 2400 inlägg utan SIDOR, det är däremot snart 30000 INLÄGG. Nu ska jag sova gott, godnatt.
Citera
2020-01-30, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har du sett filmen Anna Book Sjukhuskorridor?

https://bloggbevakning.se/2019/04/12...-livesandning/

Tyvärr tror jag att hon är där frivilligt.

Jag skulle gissa på att hon är på väg in för nån undersökning och har fått lugnande. Hon har ju gjort en gastric bypass/binding, då tänker jag att det inte är helt omöjligt att hon gör en gastroscopi, vilket man ofta får lugnande inför.
Det är just det lojja och segdragna som gör att det känns som lugnande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in