2020-03-07, 01:12
Medlem
Det bekymrar mig, fast jag egentligen lagt av med f.b, att "trettonbarnsmamman" från"Familjen annorlunda" nu poserar glatt med Anna Book på sin egna blogg. Att det är på något skumt vis som att det faktum att Anna Books son dömts för våldtäkt, att äldsta dottern står inför rättegång om brott mot åldring etc. ALLT ELÄNDE aldrig kommer fram. Så är det som att det endast är här inne på Flashback. TV4 och svt låter henne delta och nu även trettonbarnsmamman. För att inte tala om doktor Alban och My. Att vad anser de sig veta som aldrig når oss? Eller är det så, att det vi vet, når aldrig dem?
Citera
2020-03-07, 01:14
Medlem
Är Anna tillbaka i samma vikt nu som innan Biggest Loser? Såg henne på mellon och hon var sitt vanliga bollformade jag igen. Det var ändå rätt snabbt jobbat måste jag säga. Det handlar ändå om typ 100 kilo som ska till.
Citera
2020-03-07, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recess
Är Anna tillbaka i samma vikt nu som innan Biggest Loser? Såg henne på mellon och hon var sitt vanliga bollformade jag igen. Det var ändå rätt snabbt jobbat måste jag säga. Det handlar ändå om typ 100 kilo som ska till.
Enligt sina egna selfies så är hon väl ändå lika smal, som när hon lämnade Biggest loser? Det är väl också vad som spelar roll för henne, hennes egen självbild och bilden av sig själv, henne och hon själv..

Det är en sak i sig.

Mer skumt, VÄL? Att både tv4 och svt FÖREDRAR henne, trots att hennes son dömts för våldtäkt på en trettonårig? Att INGEN tänker på trettonåringen... ?

Samt nu, att hon förekommer på TRETTONBARNSMAMMANS blogg, som en "kompis i tjejjänget". Vilket förstärker känslan av att Trettonbarnsmamman VET INTE. Hon har ju varit öppen med sina egna barns svårigheter, men som jag misstänker så gick hon totalt ovetandes in för att posera med Anna Book.

Allt det här gör ju skvallertråden till ett fiasko, kan jag tycka. För det som behandlas på Flashback, stannar uppenbarligen här och Anna Book kan leva vidare i godan ro.
Citera
2020-03-07, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Allt det här gör ju skvallertråden till ett fiasko, kan jag tycka. För det som behandlas på Flashback, stannar uppenbarligen här och Anna Book kan leva vidare i godan ro.

Ja, men vetskapen att Anna sitter och snyftar dagligen över "nazisterna" som skriver hat i tråden är ändå tillfredsställande, det är det viktigaste i kråksången att hennes psyke successivt bryts ner Hon vet bakom den tjocka fasaden att hon är en vidrig människa.
Citera
2020-03-07, 03:09
Medlem
Skottihuvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
"Inget filter"...
https://postimg.cc/Ln5B4HcQ

När den här bilden kom upp på min telefon var det första som dök upp i mitt huvud ”Mimmi Pigg”

Varför?
Citera
2020-03-07, 03:18
Medlem
moralhoras avatar
Man borde tycka sig att Anna någon gång borde lära sig att dessa gråtintervjuer inte gynnar henne, speciellt nu när hon har levt sitt liv offentligt på internet. De flesta kan se genom hennes lögner. Och visst, Felicia är bannemed snart 30, men är det inte bisarrt hur hon knappt verkar bry sig med tanke på att Felicia numera mår för dåligt för att ens gå på sin egen rättegång?
Citera
2020-03-07, 06:40
Medlem
Varken Anna eller någon annan har betalat för helgen.
Det var fler bjudna men många tackade nej. Ny visste inte ens om att 13 barnsmorsan skulle med. Jag gissar att flera speciellt Melin hade tackat nej om hon vetat om att Anna skulle komma. Anna har inte råd att åka en helg och åka skidor. Planen är väl att bloggarna ska göra reklam för stället och tjejresa.
Citera
2020-03-07, 07:59
Medlem
bilder från Åre, retar ihjäl mig på att hon skriver lyxlyxlyx på en bild, det har hon väl apat efter från wahlgrens värd där de säger så! snacka om wahlgren-wannabe

https://postimg.cc/gallery/17ez1deru/
Citera
2020-03-07, 08:08
Medlem
Man ser ett fat med charkuterier och chips med mera på bordet. Undrar vad de andra beställde?
Citera
2020-03-07, 08:21
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det var fler bjudna men många tackade nej. Ny visste inte ens om att 13 barnsmorsan skulle med. Jag gissar att flera speciellt Melin hade tackat nej om hon vetat om att Anna skulle komma. Anna har inte råd att åka en helg och åka skidor. Planen är väl att bloggarna ska göra reklam för stället och tjejresa.
Aha, bra av dig att hitta det! Jaså, det är ytterligare ett ”samarbete”- är inte det skattepliktigt? Nävisstnej, Anna har ju inga inkomster, blir väl lite speciellt! Konstigt ändå, att hon med sitt bagage (barn mm) anses ha något värde i reklamsammanhang?
Citera
2020-03-07, 08:34
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Vill Buustamon bli av med alla normala gäster?
Citera
2020-03-07, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Aha, bra av dig att hitta det! Jaså, det är ytterligare ett ”samarbete”- är inte det skattepliktigt? Nävisstnej, Anna har ju inga inkomster, blir väl lite speciellt! Konstigt ändå, att hon med sitt bagage (barn mm) anses ha något värde i reklamsammanhang?

My har i alla fall den goda smaken att lägga in att det är reklamlänkar på sitt blogginlägg.

Vet flera som fått inbjudningar, Isabella fick en gratishelg på en herrgård "ta med bästa kompisen".

I gengäld ska bloggarna skriva och fotografera allting och göra reklam typ

Sov gott i underbara sängar
Maten var sagolik
Miljön var fantastisk.

De har fått vissa adjektiv som de bett bloggarna att skriva så när man googlar så kommer detta upp.

Testa Isabellas helg på herrgården och likaså My och gänget.

Så här skrev My kort citat från henne blogg pga upphovsrätt

Jag mötte upp tjejerna på flygplatsen, och där träffade jag Mirka först av alla.

Det blev en överraskning för mig,då jag inte visste att hon skulle följa med*
Senast redigerad av Efternamn08 2020-03-07 kl. 09:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in