2019-10-11, 11:23
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jag skickade artikeln även till bloggbevakning, kan tycka att Anna lurade Camilla där också avseende det sista inlägget där om anna. Jag fick nyss ut handlingar från 2012 från stockholms tingsrätt avseende Felicia och dem delade jag i skvallertråden om felicia

Suveränt jobbat! Tack också för artikeln från NA!
Så intressant (och obehagligt) att återigen kunna konstatera att det är något riktigt allvarligt fel på Märstamorsan!!!
MYCKET INTRESSANT också att få bekräftat det som tidigare bara spekulerats nämligen att Lazy F har stulit tidigare och åkt fast.
Jag tycker den länken är så intressant att den förtjänar att finnas med i den här tråden också
https://postimg.cc/gallery/3ewh0sybi/
(Hoppas du tycker det är OK att jag lägger in den!?)

Så finns det någon kvar, som inte tror på att även Märstamorsan är en tjuv?
Citera
2019-10-11, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Suveränt jobbat! Tack också för artikeln från NA!
Så intressant (och obehagligt) att återigen kunna konstatera att det är något riktigt allvarligt fel på Märstamorsan!!!
MYCKET INTRESSANT också att få bekräftat det som tidigare bara spekulerats nämligen att Lazy F har stulit tidigare och åkt fast.
Jag tycker den länken är så intressant att den förtjänar att finnas med i den här tråden också
https://postimg.cc/gallery/3ewh0sybi/
(Hoppas du tycker det är OK att jag lägger in den!?)

Så finns det någon kvar, som inte tror på att även Märstamorsan är en tjuv?

Självklart är det okej! jag har läst artikeln noga flera ggr och jag hoppas att bloggbevakning tar upp den också för jag tycker iallafall att Anna även ljög där också.
dessutom säger ju denne Bennis att han blev inkopplad då anna själv ringde honom
Citera
2019-10-11, 11:38
Medlem
Kockobellas avatar
Jag mailade just Vi Föräldrar där Märsta-Anna bloggar o ifrågasatte deras omdöme o upplyste dom om Antonio o nu Felicia o om de verkligen tycker att tanten är ett bra ansikte utåt när det kommer till föräldraskap?!
Citera
2019-10-11, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockobella
Jag mailade just Vi Föräldrar där Märsta-Anna bloggar o ifrågasatte deras omdöme o upplyste dom om Antonio o nu Felicia o om de verkligen tycker att tanten är ett bra ansikte utåt när det kommer till föräldraskap?!

Jag har gjort samma och hänvisat till domarna som finns i familjen
Citera
2019-10-11, 11:45
Medlem
Undrar vad nästa utspel från Tunnan blir? Nu har lyckliga familjebilden rasat ihop och hon måste upprätta sig själv för att rädda karriären.

Jag har blivit sviken av mina barn. Min make har varit frånvarande jag har fått dra hela lasset ensam.
Citera
2019-10-11, 11:46
Medlem
Kockobellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag har gjort samma och hänvisat till domarna som finns i familjen

Det gjorde jag också. Betonade att han är dömd för våldtäkt mot barn både i tingsrätt o hovrätt o att Felicia nu är åtalad för grov stöld av en handikappad äldre dam.
Citera
2019-10-11, 11:48
Medlem
Kockobellas avatar
Citat:
Det gjorde jag också. Betonade att han är dömd för våldtäkt mot barn både i tingsrätt o hovrätt o att Felicia nu är åtalad för grov stöld av en handikappad äldre dam.

HAHA, inte att hon snott en gammal tant! Men att hon är åtalad för grov stöld o narkotikainnehav, då hon tagit saker tillhörande en gammal handikappad dam.
Citera
2019-10-11, 11:49
Medlem
Citat:
HAHA, inte att hon snott en gammal tant! Men att hon men att hon är åtalad för grov stöld, då hon tagit saker tillhörande en gammal handikappad dam.

hahhahhaha den bjuder jag på vilken rolig felskrivning fredags humorn
Citera
2019-10-11, 11:51
Medlem
Dennos avatar
Är hela hennes konto gömt nu på instagram? Går inte ens hitta? Hoppas hon inte råkat illa ut.
Citera
2019-10-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Undrar vad nästa utspel från Tunnan blir? Nu har lyckliga familjebilden rasat ihop och hon måste upprätta sig själv för att rädda karriären.

Jag har blivit sviken av mina barn. Min make har varit frånvarande jag har fått dra hela lasset ensam.

Jag undrar också, skulle va en fluga på annas vägg nu. HUR ska hon ta sej ur detta? Sitta i soffan hos Malou och gråta och hävda att alla ljuger
Citera
2019-10-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Är hela hennes konto gömt nu på instagram? Går inte ens hitta? Hoppas hon inte råkat illa ut.

det har hon säkert inte, hon stickar på en ny offerkofta bara
Citera
2019-10-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
hur menar du med att råkat illa ut? Det kanske är så att hon har blivit avstängd inte att hon har stängt ned det?
Men förklara gärna hur du tänker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in