2019-03-28, 10:36
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jaha...Det var en ovanlig bild av henne, att det ser ju ut som att hon lider av förstoppning? Vill hon att någon skickar gratis katrinplommon eller vad? Hur som en oväntad uppsyn att dela med sig av. Var det verkligen menat som live eller trodde hon att hon ringde en läkare och beskrev sin hemska åkomma?
Jag undrar jag, hur många gånger kärringen och hennes anhang har besökt akuten på Danderyds sjukhus? Glassat in med ambulans eller i värsta fall med taxi eller egen bil. Troligtvis så hade det gått utmärkt med buss, dom bor ju nära Danderyd.
Citera
2019-03-28, 10:39
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Finns det någon som bor i närheten av Suckunge-huset som kan svänga förbi på söndag/måndag och se om det är någon aktivitet. Så att vi får svart på vitt på att flytten har skett....????
Skulle nog uppskattas multum av trådens (oköpta) följare....
Bor inte så långt bort men turtätheten på busarna avskräcker. Fyra och en halv timme på söndagar.

https://sl.se/#/Travel/SearchTravelB...,0/0/,0/normal
Citera
2019-03-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Har ni tänkt på att på alla bilder man ser henne på numera så är det en svart polotröja? Just färgen och att det är hög krage. Någon försöker trolla med illusionen men resultatet är så genomskinligt....

tänkte faktiskt på det idag, om anna läser här så blir det djuuup urrigning i nästa live
Citera
2019-03-28, 13:35
Medlem
Frammes avatar
Har hon visat sina tår sen sist. Det var många som reagerade på dom. Sen är vi ju många som reagerar på allt som kärringen företar sej, eftersom inget är normalt. Förutom i hennes värld. Skriv tvärtemot vad ni menar, så tror jag hon kan avslöja en del, som vi trogna fans undrar över.
Citera
2019-03-28, 13:47
Medlem
Frammes avatar
Just nu sitter jag och njuter av Metallica. Undrar vad kärringen njuter av. Ja, man behöver inte undra särskilt länge över det. Sej själv, naturligtvis. Hur står det till med sångrösterna hos den övriga familjen? Inte för att jag vill höra, men någon kanske har erfarenhet av det. Divan kanske har gett sånglektioner till övriga, i hopp om att tjäna lite kosing på dom.
Citera
2019-03-28, 14:51
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Du glömde Lili&Sussie bland de svenska så man tänkte överhuvudtaget inte på AB då hon jämfört med dessa såg ut som en liten flicka och de andra hade en helt annan framtoning. Det var ju inte en jävel som hade AB på väggen som man hade på den tiden.

Helt sjukt dåligt av mej att glömma de blonda systrarna. Jag skyller på nattjobb och sinnesförvirring. Givetvis ska dom med!
Citera
2019-03-28, 15:12
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Helt sjukt dåligt av mej att glömma de blonda systrarna. Jag skyller på nattjobb och sinnesförvirring. Givetvis ska dom med!
Jag tycker inte du behöver skylla på något, Det är inte lätt för någon av oss att hålla koll på denna glamorösa värld. Nattjobb och sinnesförvirring tycker jag passar bättre in på kärringen, än dej. Sov gott, och kom igen med nya friska takter.
Citera
2019-03-28, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Just nu sitter jag och njuter av Metallica. Undrar vad kärringen njuter av. Ja, man behöver inte undra särskilt länge över det. Sej själv, naturligtvis. Hur står det till med sångrösterna hos den övriga familjen? Inte för att jag vill höra, men någon kanske har erfarenhet av det. Divan kanske har gett sånglektioner till övriga, i hopp om att tjäna lite kosing på dom.

Anna Books dotter, Felicia försökte bli antagen i Idol men gick ej vidare : https://youtu.be/fXQlGG3tkA8

Nej, hon kunde inte sjunga, inte så mycket med det OM INTE Anna Book något år senare gick ut och skällde på oansvariga föräldrar som låter sina icke sångkunniga avkommor ställa upp i Idol! Ja, jag vet inte. Hon kanske inte känner till Felicias deltagande?
Citera
2019-03-28, 15:29
Medlem
Citat:
Anna Books dotter, Felicia försökte bli antagen i Idol men gick ej vidare : https://youtu.be/fXQlGG3tkA8

Nej, hon kunde inte sjunga, inte så mycket med det OM INTE Anna Book något år senare gick ut och skällde på oansvariga föräldrar som låter sina icke sångkunniga avkommor ställa upp i Idol! Ja, jag vet inte. Hon kanske inte känner till Felicias deltagande?

Egentligen känner jag lite sorg över att Anna fostrades till att tro att hon var världens svar på Celine Dion och de andra världsartisterna.
Hon lever fortfarande i sin bubbla, i tron att världen cirkulerar runt henne...sorgligt, det är vad det är.
Frågan är om hon nånsin kommer att vakna upp?

Nej, knappast efter så lång tid...stackars dig, Anna!
Du är liksom helt körd men utan att ha förstått det.
Tur ändå, att den här tråden finns, för utan den skulle du vara det du egentligen är...en bortglömd före detta Solstolle från 80-talet!

Vi på Flashback gör ALLT vi kan för att du inte ska hamna i glömskans träsk...still alive and kicking!
<3
Senast redigerad av SagtVar 2019-03-28 kl. 15:32.
Citera
2019-03-28, 15:34
Medlem
Frammes avatar
Citat:

Min slutsats efter ditt svar blir att ingen i denna familj kan sjunga. Det måste ha blivit något fel det året kärringen var med i Melodifestivalen. Kanske korvkioskmorsan hade känningar i mediavärlden.
Citera
2019-03-28, 15:43
Medlem
wewereonabreaks avatar
Satan vad det fiskas samarbeten på instastory nu. ”Kollar på saker” på Bauhus och nån lampaffär. Men köper väl inte innan de har erbjudit nåt... 🙈
Citera
2019-03-28, 16:12
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Satan vad det fiskas samarbeten på instastory nu. ”Kollar på saker” på Bauhus och nån lampaffär. Men köper väl inte innan de har erbjudit nåt... 🙈
Jag fiskar också, efter ett parasoll till balkongen. Men jag har inget behov av gratisgrejer. Jag har min pension och den klarar jag mej utmärkt på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in