2020-01-09, 11:15
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag läste om det i tråden om Felicia. Där är det någon i tråden som har kollat med tingsrätten om det blir någon rättegång och nu hade de väl sagt att Felicia hade skickat in läkarintyg på att hon är sjuk i psykiska åkommor.
(FB) Skvaller om Felicia Book, Annas Books
dotter
Blir tveksam till sanningshalten i detta eftersom det kommer från Efternamn08. Hen har fabulerat ganska vilt i andra trådar bl a Blondinbellas.
Det som är sant är att Lazy F skyllde på psykiska problem förra gången hon åkte dit för stöld (på Åhléns ... 2012 tror jag det var).
Märkligt om hon kan köra med den varianten igen.
Citera
2020-01-09, 11:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Blir tveksam till sanningshalten i detta eftersom det kommer från Efternamn08. Hen har fabulerat ganska vilt i andra trådar bl a Blondinbellas.
Det som är sant är att Lazy F skyllde på psykiska problem förra gången hon åkte dit för stöld (på Åhléns ... 2012 tror jag det var).

Ja, det verkar ju konstigt men det förvånar mig inte om hon kommer köra med samma försvar igen.
Citera
2020-01-09, 12:19
Medlem
Citat:
Var det inte snatteri hon åkte dit för? Den här gången är det grovstöld från en gammal och sjuk person.
Snatteri och grovstöld har helt olika straffpåföljder.
Jag hoppas att domstolen dömer henne hårt och rättvist.
Citera
2020-01-09, 12:38
Medlem
Enligt Anna har hon inte stängt av kommentarsmöjligheten utan hon har nån vajsing med inställningarna.
Citera
2020-01-09, 12:49
Medlem
nu har märstamorsan haft frågestund, några bilder utaf detta

https://postimg.cc/gallery/28uwa2jmc/
Citera
2020-01-09, 13:26
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Enligt Anna har hon inte stängt av kommentarsmöjligheten utan hon har nån vajsing med inställningarna.

Haha en sådan tönt hon är alltså. Förstår inte denna eviga förnekan när hon blir ifrågasatt även kring det enkla. Svara bara: Jag orkar inte med kommentarer just nu pga mkt hat.
Citera
2020-01-09, 13:28
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Var det inte snatteri hon åkte dit för? Den här gången är det grovstöld från en gammal och sjuk person.
Snatteri och grovstöld har helt olika straffpåföljder.
Jag hoppas att domstolen dömer henne hårt och rättvist.
Hon har åkt dit för snatteri på Åhléns City men för stöld på Åhléns i Solna eftersom värdet av det stulna var ca 5 000:-.
Citera
2020-01-09, 13:55
Medlem
Citat:
Hon har åkt dit för snatteri på Åhléns City men för stöld på Åhléns i Solna eftersom värdet av det stulna var ca 5 000:-.

Hon verkar vara en driftig och ambitiös kvinna..
Citera
2020-01-09, 14:14
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Det är inga ”inlägg på Vanessas konto” utan privata sms hon skickat till Märstamorsan.

Fatta att man inte ens kan skriva privata jävla sms till sin mamma utan att hela Sverige ska få ta del av dom, sjuka kvinna som måste visa att hennes barn minsann älskar henne.
Citera
2020-01-09, 14:33
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Fatta att man inte ens kan skriva privata jävla sms till sin mamma utan att hela Sverige ska få ta del av dom, sjuka kvinna som måste visa att hennes barn minsann älskar henne.
Håller verkligen med dig om det....helt jävla vansinnigt att lägga ut det till allmän beskådan
Citera
2020-01-09, 15:04
Medlem
Och det där ”hemliga projektet” hon hintat en massa om innan beslöt hon enligt egen utsago sig för att tacka nej till ändå. Och då kom en utveckling om att hon mår bättre än på länge och inte följer flocken.
Citera
2020-01-09, 15:13
Medlem
Frammes avatar
Personutredning är väl aktuell, eller har det gjorts tidigare på tjuven. Märstakossan kämpar nog hårt för att lilla kalven ska frias. Alla i Märstakossans familj är ju oskyldiga. Det spelar inge roll vilka brott som begåtts. Sen så saknar jag uppdateringar från grannarna i området, eller har dom blivit hotade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in