2019-10-11, 12:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Är hela hennes konto gömt nu på instagram? Går inte ens hitta? Hoppas hon inte råkat illa ut.

Hon släckte ned det i samband med Felicias åtal. Jag gissar på att det blev för varmt om öronen.

Jag gissar på att hon är tillbaka om någon vecka då hon inte kan motstå uppmärksamheten, även om den är negativ.
Citera
2019-10-11, 12:21
Medlem
nån som fått svar från Allt för föräldrar?
Senast redigerad av mamma40 2019-10-11 kl. 12:35. Anledning: fel skrivet
Citera
2019-10-11, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nån som fått svar från Allt för föräldrar?

Nope tyst som graven!
Citera
2019-10-11, 12:56
Medlem
Jag erbjöd mig att komma hem till Anna och hålla föreläsning om lite hyfs och fason för hennes barn. Jag tolkar det som likställt med en personlig inbjudan, men Anna har inte välkomnat mig med öppna armar... Vart vänder jag mig för att få ersättning för kränkning på nätet?
Citera
2019-10-11, 13:21
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hon släckte ned det i samband med Felicias åtal. Jag gissar på att det blev för varmt om öronen.

Jag gissar på att hon är tillbaka om någon vecka då hon inte kan motstå uppmärksamheten, även om den är negativ.
Jag tror att hon har fler saker som hon nu tvingas ta hand om.
Jag tror att en del (ganska många) av eleverna i Örebro är skitsura och tycker att hon ljugit för mycket och drivit det alldeles för långt! Gissar att även en del föräldrar funderar på hur en kärring med en våldtäktsdömd son och en vuxen narkotikaberoende dotter som är en tjuv har mage att ”läxa upp” dem och deras barn.
Så de kan säkert skrivit en del arga inlägg på hennes IG.
Dessutom tror jag att dravlet om Magnus Uggla gjorde en hel del av Sveriges kändisar riktigt förbannade. Så jävla onödigt inlägg!!
Så till Lazy F och hennes kommande rättegång (som gjorde att mamma40 snabbt kunde leta reda på andra domar mot henne). Stjäla från en äldre handikappad kvinna är väl så lågt man kan sjunka?!
Nu hoppas jag att Allt för föräldrar stänger ner hennes blogg och att någon informerar grannarna i Odensala om vilket pack som flyttat in
Senast redigerad av Boopidoo 2019-10-11 kl. 13:29.
Citera
2019-10-11, 13:34
Medlem
magpies avatar
Vad har hänt i Örebro? Kort sammanfattning, tack. Det är ju hopplöst att försöka hitta inlägg och läsa på sparade skärmdumpar.
Citera
2019-10-11, 13:41
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag har gjort samma och hänvisat till domarna som finns i familjen
Även Malou har blivit upplyst...
Citera
2019-10-11, 13:46
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Haha. Garanterat. Hon sitter säkert och filar på nya lögner just nu med dubbla offerkoftor på.
Hon verkar ha tagit till sig seriefiguren Herman Hednings valspråk: "Hellre ökänd än okänd" och vid närmare eftertanke påminner hon ju faktiskt om Herman till kroppsformen också. Hon skulle kunna vara hans syrra.
Citera
2019-10-11, 13:48
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Vad har hänt i Örebro? Kort sammanfattning, tack. Det är ju hopplöst att försöka hitta inlägg och läsa på sparade skärmdumpar.

En skola i Örebro hade en tävling, ett av uppdragen var att bli blockad av Anna Book på hennes insta, och
då skrevs ganska grova kommentarer, allt för att bli blockad....

Här kommer en länk, den är inte riktigt kronologisk, så läs den en par vändor så kommer du förstå sammanhanget!

https://postimg.cc/gallery/t703mn26/

Det är användaren "mamma40" som vi ska tacka för uppladdningen!
Citera
2019-10-11, 14:13
Medlem
Hej.

Såg Anna igår på Läkerhuset på gågatan i Sigtuna (inte Märsta ). Hon såg "normal" ut.
Citera
2019-10-11, 14:29
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Hej.

Såg Anna igår på Läkerhuset på gågatan i Sigtuna (inte Märsta ). Hon såg "normal" ut.
Vad innebär ”normal”?
Citera
2019-10-11, 14:39
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelazygit
Jag erbjöd mig att komma hem till Anna och hålla föreläsning om lite hyfs och fason för hennes barn. Jag tolkar det som likställt med en personlig inbjudan, men Anna har inte välkomnat mig med öppna armar... Vart vänder jag mig för att få ersättning för kränkning på nätet?
Aftonbladet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in