2020-06-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Undrar oxå ?

Pernillas bror Linus la ut en bild på sin instagram, som Pernilla kommenterade 'taskigt att sno Anna Books filter'.

Haha Pernilla är underbar.
Citera
2020-06-08, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Issamissa
Pernillas bror Linus la ut en bild på sin instagram, som Pernilla kommenterade 'taskigt att sno Anna Books filter'.

Haha Pernilla är underbar.

Alltså.. det är alltid roligt att reta någon som tar åt sig... det är sen gammalt (typ högstadiet). Anna skulle vinna på att skratta åt det och ge en pik tillbaks istället. Jag är rätt säker på att Pernilla skulle bli gött sur om hon eller någon hånar henne. Iallafall vad jag märkt så är hon lättstött själv
Citera
2020-06-08, 20:54
Medlem
Senil-with-styles avatar
Tror vi att familjen Book har råd med allt detta? med tanke på att det endast finns en inkomsttagare i hemmet. Verkar vara många projekt som drar igång och det är relativt ny inflyttade. Var ifrån kommer pengarna, lånas det från banker? Med tanke på att det inte ens kunde betala för en matta för 30 000 kr, hur fick dom råd med lekstugan som byggs just nu?
Citera
2020-06-08, 21:08
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Tror vi att familjen Book har råd med allt detta? med tanke på att det endast finns en inkomsttagare i hemmet. Verkar vara många projekt som drar igång och det är relativt ny inflyttade. Var ifrån kommer pengarna, lånas det från banker? Med tanke på att det inte ens kunde betala för en matta för 30 000 kr, hur fick dom råd med lekstugan som byggs just nu?
Det strömmar väl in rätt bra med bidrag till familjen? Dom ger med all säkerhet Försäkringskassan och Märstas socialbyrå fullt upp.
Citera
2020-06-08, 21:17
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://imgur.com/gallery/DpXVNpP

Beter med två ee 🙄😁😁
Citera
2020-06-08, 21:21
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/rDx0YzGF/376f07ee

I en av helgens live så berättade Anna att tröjan hon hade på sig hade hon bakåfram.
Det var en reklamtröja och hon kunde inte längre stå för detta företaget.
Vad står det 🤔
Citera
2020-06-08, 21:24
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

I en av helgens live så berättade Anna att tröjan hon hade på sig hade hon bakåfram.
Vad står det 🤔
Lohilo
Citera
2020-06-08, 21:26
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Pengarna kommer från Vicente (Robertos pappa). Pappa är rik och Roberto är enda barnet så han plockar säkert ut ”förskott på arvet” litet nu och då.

Så till offerkoftans senaste ”Buhuhu-det är synd om mig inlägg”
https://postimg.cc/zyBTfG42

Jag tycker att hon skulle vara jävligt tacksam för att inte PW kommenterat senaste liven från Märstamorsan. Där visar hon igen hur vidrigt vulgär hon är.🤮
Att upprepa könsord innebär inte att man är frigjord - när man inte har finess blir det bara äckligt.
HUR f-n kan man tycka att det är OK att säga ”Jag behöver inte pulla, jag får knulla” ?? Dessutom när hon hintar att hon behöver behöver träna handleden (genom att ”ta hand om” = runka Roberto litet oftare ) kräks jag litet i munnen.
Senast redigerad av Boopidoo 2020-06-08 kl. 21:44.
Citera
2020-06-08, 21:27
Medlem
Rondavouzs avatar
Citat:

Vad står det 🤔

Lohilo

https://www.instagram.com/p/B2tYt5Bowi1/
Citera
2020-06-08, 21:28
Medlem
ElimGaraks avatar
Åh hemska öden!

Jag har inte haft tid med Flashback och denna favorit-tråd på hela helgen och när jag så kommer hem efter dagligt jobb och sätter mig för att kolla senaste nytt så ser jag att det varit full underhållning i såpoperan Toledanos hela helgen!

Nåja, nu är kvällens underhållning räddad!

Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Kan inte låta bli att tycka lite synd om Roberto som vingligt trampar iväg för att jobba och lite ursäktande säger att han ska försöka klippa gräset (vildvuxna åkern) när han kommer hem. På riktigt. Kan inte Anna göra det när hon ändå är hemma hela dagarna? Det är ju dessutom hans födelsedag. Eller har hon en massa viktigare saker att göra? Sminka sig? Kamma håret? Sola? Lajva?

Jag tycker att 5 juni ska bli allmän flaggdag: Halmpyntets dag!

Eller som jag säger till mina engelska vänner:
We are celebratingThe Halmpyntet Celebration Day!

Citat:
Är det inte tragiskt att en flicka på 19 år känner att hon inte duger som hon är utan måste använda filter 🙄
Felicias hysteriska användning av filter och allt annat som hon använder på sina bilder är ju också välkänt.
Var får dom denna självbild från?

Inte är Flisan något bra på det heller. Jag såg en av hennes skapelser dyka upp i den tråd som är tillägnad henne. Såg ut som hämtad ur Star Trek eller liknande, en Alien med däckläppar!

Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Mm. Och så stormamma Anna som har ett väl dokumenterat skurkbeteende....

Påminner om den där rånarfamiljen på 30-talet med Anna som Ma Barker och Flisan, Snoppis och Lucky Luke som barnen. Boney M gjorde en låt om dem som hette "Ma Baker" (inte Barker som familjen egentligen hette)

Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Anna klarlägger att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
Felicia gör lite inpass och hejar på sin mamma som är så härligt frispråkig.
Anna avrundar förstås det hela med att berätta om sina extremt fina föräldraegenskaper.
Det var alltså det här som var viktigare än att dra en repa med gräsklipparen.

Det gör riktigt ont i hjärtat att se på...

Citat:
https://postimg.cc/gallery/B1JWBwn

Lite sammanfattning från den första liven idag.
Ny kommer att startas strax.

Anna måste börja runka av sin man oftare säger hon.
Är för svag i armen tydligen så då ska den tränas upp på honom.
Hon informera oss om att många säkert undrar om hon kan säga snuskiga saker som alla andra och ja hon går faktiskt på toaletten också.
Precis som alla andra.
Många betalar stora pengar för att få en så stor rumpa som hon har!
Kläderna är som vanligt för stora och tröjan har hon bakåfram för hon står inte för den reklam som står på den.
På bild två syns ändå texten när hon vände sig om.
När hon pussar maken säger hon som alltid "åh vad han luktar gott "
Liven kommer tydligen att sparas så ni som inte är blockerade än kan titta 😉

Så det säger hon rätt in i sin livesändning!!!!!!!!!

Tänk om Celine Dion, Taylor Swift eller Pernilla Wahlgren skulle hålla på så i sina Instagramsändningar eller på Facebook!!!!!!!!!

Hemska tider, hon påminner om en fyllkärring som bodde i närheten av en flickvän till mig för många år sedan. Hon kunde stövla in på det lokala snabbköpet, bra igång på dagens ranson och tala om att hon var nyknullad eller fråga småkillarna på torget: "Är ni kåta idag!"

Snälla Anna, nu ska jag faktiskt vara allvarlig för jag vet att du följer vad som händer på Flashback. Ditt beteende är inte normalt! När du lever om och klagar på hur illa du blir behandlad på Flashback så måste du inse att det finns en anledning till att så många ser dig som ett stort skämt. Ingen med någorlunda självaktning håller på så där, definitivt inte dina artistkollegor som du vill konkurrera med.
Citera
2020-06-08, 21:32
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Lohilo

https://www.instagram.com/p/B2tYt5Bowi1/

Undrar vem hon blev osams med så hon nu "inte längre kan stå för detta" 😁
Citera
2020-06-08, 21:40
Citat:
Undrar vem hon blev osams med så hon nu "inte längre kan stå för detta" 😁

Tänkte samma sak😂, Book kan inte hålla fast vid något, allt mals ner till bajs och tonfisk. Vilket spån. Skulle tro att hon blir knäppare för var dag. Skulle också tro att hon är pillertrillare, och att det ene ger uttryck för det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in