Åh hemska öden!
Jag har inte haft tid med Flashback och denna favorit-tråd på hela helgen och när jag så kommer hem efter dagligt jobb och sätter mig för att kolla senaste nytt så ser jag att det varit full underhållning i såpoperan
Toledanos hela helgen!
Nåja, nu är kvällens underhållning räddad!
Citat:
Ursprungligen postat av
mrsgeggamojja
Kan inte låta bli att tycka lite synd om Roberto som vingligt trampar iväg för att jobba och lite ursäktande säger att han ska försöka klippa gräset (vildvuxna åkern) när han kommer hem. På riktigt. Kan inte Anna göra det när hon ändå är hemma hela dagarna? Det är ju dessutom hans födelsedag. Eller har hon en massa viktigare saker att göra? Sminka sig? Kamma håret? Sola? Lajva?
Jag tycker att 5 juni ska bli allmän flaggdag:
Halmpyntets dag!
Eller som jag säger till mina engelska vänner:
We are celebrating
The Halmpyntet Celebration Day!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tuttlutt
Är det inte tragiskt att en flicka på 19 år känner att hon inte duger som hon är utan måste använda filter 🙄
Felicias hysteriska användning av filter och allt annat som hon använder på sina bilder är ju också välkänt.
Var får dom denna självbild från?
Inte är Flisan något bra på det heller. Jag såg en av hennes skapelser dyka upp i den tråd som är tillägnad henne. Såg ut som hämtad ur Star Trek eller liknande, en Alien med däckläppar!
Citat:
Ursprungligen postat av
Lillamig72
Mm. Och så stormamma Anna som har ett väl dokumenterat skurkbeteende....
Påminner om den där rånarfamiljen på 30-talet med Anna som Ma Barker och Flisan, Snoppis och Lucky Luke som barnen. Boney M gjorde en låt om dem som hette "Ma Baker" (inte Barker som familjen egentligen hette)
Citat:
Ursprungligen postat av
Bladguld
Anna klarlägger att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
Felicia gör lite inpass och hejar på sin mamma som är så härligt frispråkig.
Anna avrundar förstås det hela med att berätta om sina extremt fina föräldraegenskaper.
Det var alltså det här som var viktigare än att dra en repa med gräsklipparen.
Det gör riktigt ont i hjärtat att se på...
Citat:
Ursprungligen postat av
Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/B1JWBwn
Lite sammanfattning från den första liven idag.
Ny kommer att startas strax.
Anna måste börja runka av sin man oftare säger hon.
Är för svag i armen tydligen så då ska den tränas upp på honom.
Hon informera oss om att många säkert undrar om hon kan säga snuskiga saker som alla andra och ja hon går faktiskt på toaletten också.
Precis som alla andra.
Många betalar stora pengar för att få en så stor rumpa som hon har!
Kläderna är som vanligt för stora och tröjan har hon bakåfram för hon står inte för den reklam som står på den.
På bild två syns ändå texten när hon vände sig om.
När hon pussar maken säger hon som alltid "åh vad han luktar gott "
Liven kommer tydligen att sparas så ni som inte är blockerade än kan titta 😉
Så det säger hon rätt in i sin livesändning!!!!!!!!!
Tänk om Celine Dion, Taylor Swift eller Pernilla Wahlgren skulle hålla på så i sina Instagramsändningar eller på Facebook!!!!!!!!!
Hemska tider, hon påminner om en fyllkärring som bodde i närheten av en flickvän till mig för många år sedan. Hon kunde stövla in på det lokala snabbköpet, bra igång på dagens ranson och tala om att hon var nyknullad eller fråga småkillarna på torget: "Är ni kåta idag!"
Snälla Anna, nu ska jag faktiskt vara allvarlig för jag vet att du följer vad som händer på Flashback. Ditt beteende är inte normalt! När du lever om och klagar på hur illa du blir behandlad på Flashback så måste du inse att det finns en
anledning till att så många ser dig som ett stort skämt. Ingen med någorlunda självaktning håller på så där, definitivt inte dina artistkollegor som du vill konkurrera med.